تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عبادت را نزد خويش ناپسند مگردانيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804127074




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بازديد جمعي از اعضاي شوراي اسلامي شهر تهران از خط چهار مترو


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: بازديد جمعي از اعضاي شوراي اسلامي شهر تهران از خط چهار مترو
تهران/ واحد مركزي خبر/ اجتماعي 1387/06/01
جمعي از اعضاي شوراي اسلامي شهر تهران صبح امروز از خط چهار مترو كه در دست احداث است بازديد كردند.
مهدي چمران رئيس شوراي اسلامي شهر تهران در اين بازديد در مصاحبه با خبرنگار واحد مركزي خبر با اشاره به اين كه خط چهار مترو يكي از خطوط مهم مترو تهران است ابراز اميدواري كرد: ساخت اين خط تا دو سال ديگر به پايان برسد و مسافران بسياري بتوانند در مسير ميدان صادقيه تا افسريه جابجا شوند.
وي افزود: با توجه به مسايل و مشكلات موجود از پيشرفت كار ساخت خطوط مترو راضي هستيم، اما اگر امكانات به ويژه امكانات مالي آماده باشد و مشكلات ديگر مانند فاينانس وجود نداشته باشد مي توان كار ساخت قطعات مختلف خطوط مترو را با سرعت بيشتري انجام داد.
چمران گفت: در زمينه ساخت خطوط مترو مشكلات مالي و مشكل تملك اراضي براي ايستگاههاي جديد مترو موجب كندي سرعت كار شده است.
وي افزود: تلاشمان اين است در زمينه ساخت خطوط مترو همكاري ها بيشتر و بهتر باشد و سريع تر اعتبارات لازم تامين شود تا كار ساخت خطوط مترو با سرعت بيشتري انجام شود.
چمران گفت: در دور دوم شوراي اسلامي شهر تهران ساخت همه خطوط مترو يعني هشت خط به تصويب رسيد كه اين مصوبه به شوراي عالي ترافيك رفت و در آنجا به استثناء دو خط بقيه خطوط تصويب شد.
وي با بيان اين كه از نظر شوراي اسلامي شهر تهران، همه امكانات قانوني براي ساخت سريع خطوط مترو فراهم شده است، افزود: با مصوبات مجلس شوراي اسلامي و لايحه دولت براي صرف 10 هزار ميليارد تومان در سال براي خطوط ريلي داخل و خارج شهرها، سرعت ساخت مترو افزايش خواهد يافت.
محسن هاشمي مديرعامل شركت راه آهن شهري تهران و حومه نيز در مصاحبه با خبرنگار واحد مركزي خبر با اشاره به اينكه در حال حاضر خطوط سه، چهار، شش و هفت مترو تهران در حال ساخت است، گفت: اولويت نخست شركت مترو در حال حاضر ساخت خط چهار است كه اين خط به طول 20 كيلومتر و با دارابودن 19 ايستگاه ازشهرك اكباتان آغاز و با گذر از ميدان آزادي، خيابان آزادي، ميدان انقلاب، خيابان انقلاب، ميدان شهدا، خيابان پيروزي تا ميدان شهيدكلاهدوز ادامه مي يابد.
وي افزود: خط در دست احداث چهار مترو تهران از پرمسافرترين خطوط تهران خواهد شد كه با همه خطوط مترو تقاطع دارد و در اين خط با 9 تقاطع مي توانيد مسافرها را به خطوط ديگر مترو هدايت كنيم.
هاشمي گفت: از حدود 20 كيلومتر تونل خط چهار مترو تاكنون 10 كيلومتر آن ساخته شده و بقيه در دست ساخت است و همچنين قرارداد احداث 16 ايستگاه نيز براي اين خط بسته شده است كه ساخت و ساز در تمام اين ايستگاه فعال است و حدود 6 ايستگاه از اين خط تا پايان امسال به بهره برداري مي رسد.
وي با بيان اينكه كار ساخت خط چهار مترو تهران از اواسط سال 85 آغاز شده است و در حال حاضر پيشرفت هايي دارد، افزود: اميدواريم با حمايت شوراي شهر و شهردار تهران و در كنار آن با ادامه حمايت دولت، ساخت 15 كيلومتر مترو در سال محقق شود.
مديرعامل شركت راه آهن شهري تهران و حومه گفت: مرحله نخست خط چهار مترو تهران در اوايل امسال از ميدان ابن سينا تا ميدان فردوسي به بهره برداري رسيد و در مرحله دوم از ميدان انقلاب تا ميدان شهدا به طول هفت كيلومتر راه اندازي خواهد شد كه پيشرفت فيزيكي اين مرحله بيش از هفتاد درصد است و اميدواريم تا آخر امسال اين بخش افتتاح شود.
وي افزود: ادامه خط چهار مترو تا چهارراه نواب در غرب و گسترش خط چهار به سمت تقاطع خيابان پيروزي با بزرگراه امام علي(ع) در شرق از برنامه هاي سال آينده مترو تهران است.
هاشمي گفت: تلاش مي شود تا سال 89 بخش عمده اي از خط چهار مترو تهران به بهره برداري برسد و در سال 90 هم خط چهار كاملا تكميل شود و پيش بيني مي شود با تكميل اين خط روزانه بيش از يك ميليون سفر انجام شود.
وي مسئله نقدينگي را از مهمترين مشكلات مترو تهران عنوان كرد و افزود: خوشبختانه امسال بخشي از اين نقدينگي حل شد و به همين علت كارگاههاي مترو فعال است.
مديرعامل شركت راه آهن شهري تهران و حومه مشكل تملك اراضي و داشتن كارگاههاي مناسب، موانع تاسيساتي و ترافيكي، مشكل مصالح به ويژه ميلگرد و سيمان را از مشكلات ساخت خطوط مترو تهران عنوان كرد.
صدا و تصوير دارد.
كد0001/10102/68/1000
 جمعه 1 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 141]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن