تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس براى خدا دانش بياموزد و به آن عمل كند و به ديگران آموزش دهد، در ملكوت آسمانها ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820875431




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ترويج فرهنگ مسجد محوري بهترين راه مقابله با تهاجم فرهنگي است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: ترويج فرهنگ مسجد محوري بهترين راه مقابله با تهاجم فرهنگي است
فرهنگي. معارف. مناسبت . مسجد
رييس مركز رسيدگي به امور مساجد شهرستان شهريار گفت: ترويج فرهنگ مسجد محوري بهترين راه مبارزه و مقابله با تهاجم فرهنگي است.

حجت‌الاسلام محمد نقي موحد روز پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگار فرهنگي ايرنا اظهار داشت: كاردهاي مساجد بسيار فراوان است كه بايد احيا شده و گسترش يابد.

وي تصريح كرد:مساجد محور همه خوبي‌ها و نيكي‌ها است و راه رسيدن انسان به كمال و سعادت را آسان مي‌كند.

وي تاكيد كرد: ارزش و اهميت مسجد ان قدر زياد است كه حتي مي‌توان گفت بسياري از مشكلات مسلمانان در سراسر جهان با حضور پررنگ خود در مساجد و كنار يكديگر حل مي‌شود.

وي خاطر نشان كرد: در دانشگاهها،مدارس، صنوف مختلف شغلي و فرهنگ مسجد محوري ترويج يابد تا بسياري از مسايل و مشكلات جامعه حل شود.

وي اظهار داشت: گرايش به سوي مساجد سبب ياس و نواميدي دشمنان اسلام شده و در نتيجه توان مقابله مردم به ويژه نسل جوان در برابر توطئه دشمنان افزايش مي‌يابد.

وي خاطر نشان كرد: توجه به مساجد و ايجاد مراكز فرهنگي و آموزشي در مساجد باعث جذب بيشتر جوانان و آشنايي آنها با محيط مساجد و در نهايت نزديكي آنان به مكان مقدس مي‌شود.

وي افزود: تاريخ اسلام و نحوه رفتار پيامبر در مورد مسجد به ويژه تاسيس مسجدالنبي درس بزرگي است تا مسلمانان بدانند مهم‌ترين كار و اقدام براي آنها ساخت و گسترش مساجد در سراسر عالم است.
 پنجشنبه 31 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن