تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آدم دين‏دار چون مى‏انديشد، آرامش بر جان او حاكم است. چون خضوع مى‏كند متواضع است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821071573




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

‪ ۱۰۰‬كيلومتر از طرح بزرگراه بندرعباس سيرجان امسال به بهره‌برداري مي‌رسد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: ‪ ۱۰۰‬كيلومتر از طرح بزرگراه بندرعباس سيرجان امسال به بهره‌برداري مي‌رسد
داخلي. اقتصادي. راه.

مديركل راه و ترابري هرمزگان اعلام كرد: تا پايان سال جاري ‪ ۱۰۰‬كيلومتر از طرح بزرگراه ترانزيتي و فراملي بندرعباس به سيرجان به بهره برداري مي‌رسد.

خداداد مقبلي روز چهارشنبه در نشست خبري با خبرنگاران افزود : ‪۲۳۵‬ كيلومتر از محور ‪ ۳۰۰‬كيلومتري بندرعباس به سيرجان در حوزه استحفاظي هرمزگان قرار دارد.

وي ادامه داد: ‪ ۲۳۵‬كيلومتر از اين محور ارتباطي در حوزه هرمزگان در ‪ ۹‬قطعه اجرا مي‌شود و تاكنون ‪ ۴۰‬كيلومتر آن با ساخت باند دوم به صورت بزرگراه درآمده و از سه قطعه ديگر هم در هفته دولت بهره‌برداري مي‌شود.

وي ياد آور شد: همچنين بزرگ راههاي بندرعباس به بندرخمير ، بندرلنگه و ميناب به جاسك در دست احداث است كه بخشي از محور بندرعباس به بندرخمير در هفته دولت امسال به بهره برداري مي‌رسد.

وي ياد آور شد: براي احداث كل اين بزرگ راهها در هرمزگان، يك هزارو ‪۵۰۰‬ ميليارد ريال اعتبار پيش بيني شده كه تا پايان سال ‪ ۸۸‬به جز تونل يك هزار و ‪ ۲۴۰‬متري بقيه قطعات مسير بندرعباس به سيرجان بهره برداري مي‌شود.

وي گفت : براساس برآوردهاي كارشناسي تا سال ‪ ۱۴۰۰‬كه حجم جابجايي كالا در استان به ‪ ۱۹۰‬ميليون تن كالا مي‌رسد، به يك هزارو ‪ ۳۰۰‬كيلومتر بزرگ راه و ‪ ۳۰۰‬كيلومتر آزاد راه نياز داريم.

وي افزود: اين بزرگراهها براي پنج محور ارتباطي اين استان شامل بندرعباس به سيرجان ، بندرعباس ، بندر خمير، بندرلنگه عسلويه ، ميناب ،جاسك ،ميناب رودان ،كهنوج ، بندرعباس لار شيراز در نظر گرفته شده است.

مديركل راه وترابري هرمزگان گفت : هم اكنون نگهداري پنج هزار و ‪۲۰۰‬ كيلومتر راههاي اصلي و فرعي و ‪ ۱۲‬هزار و ‪ ۵۰۰‬دستگاه پل برعهده اين اداره است.

وي افزود : استان هرمزگان در حال حاضر دو هزار و ‪ ۸۰۰‬كيلومتر راه اصلي و فرعي به ارزش هشت هزار و ‪ ۵۵۰‬ميليارد ريال و دو هزار و ‪ ۲۰۰‬كيلومتر راه روستايي به ارزش دو هزار و ‪ ۶۴۰‬ميليارد ريال دارد.

وي ياد آور شد : همچنين ‪ ۲۱۵‬كيلومتر بزرگ راه به ارزش يك هزار و ‪۷۲۰‬ ميليارد ريال به بهره برداري رسيده است ، ‪ ۳۳۰‬كيلومتر آزاد راه در دست ساخت است كه ‪ ۲۱‬كيلومتر آزاد راه به بهره‌برداري رسيده و ‪ ۳۰۰‬كيلومتر بزرگراه هم در استان در دست احداث است.

وي خاطر نشان كرد : در افق ‪ ۱۴۰۰‬ساخت نزديك به يك هزار كيلومتر بزرگ راه و ‪ ۳۰۰‬كيلومترآزاد راه در استان مد نظر است كه اجراي اين دو پروژه به ‪ ۲۰‬هزار ميليارد ريال نياز دارد.

وي گفت : در هفته دولت ‪ ۴۰‬پروژه شامل بزرگراه ، راه اصلي ،فرعي و روستايي با اعتبار يك هزارو ‪ ۲۶۰‬ميليارد ريال دراين استان به بهره برداري مي رسد.ك/‪۳‬
 چهارشنبه 30 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن