تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤثّرترين وسيله جلب رحمت خدا اين است كه خيرخواه همه مردم باشى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815430531




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

همايش زنان نام آور و نوآور در هفته دولت برگزار مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: همايش زنان نام آور و نوآور در هفته دولت برگزار مي شود
مشاور امور بانوان وزير كشور گفت: همايش زنان نام آور و نوآور از اول تا هشتم شهريور همزمان با هفته دولت در استان هاي قزوين، چهارمحال و بختياري و كرمان برگزار مي شود.
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، فرشته ساساني، مشاور امور بانوان وزير كشور در نشست همايش زنان نام آور و نوآور درمورد اهداف اين جشنواره افزود: عمده ترين هدف ما ارائه تصويري از توانمندي هاي زنان در سطوح مختلف اعم از زنان شهري، روستايي، واجد يا فاقد متخصص، آزاد يا اسير است.

وي با بيان اينكه دبيرخانه جشنواره قزوين است خاطر نشان كرد: دبيرخانه 9 كميته تداركات، تجهيزات، مستندات، مسابقات و كارگاه هاي آموزشي تشكيل شده است و همچنين 6 كارگاه مشاوره خانواده تشكيل شده است، براي اطلاع رساني هم دبيرخانه سايتي را افتتاح كرده است تا با مخاطبان ارتباط مستقيم داشته باشيم.

مشاور وزير كشور با اعلام اين خبر كه بعد از جشنواره زنان نام آور و نوآور دايره المعارفي از زنان ايراني تدوين خواهد شد گفت: تدوين دايره المعارف روش خوبي است تا گنجينه با ارزش از زنان موفق ايراني داشته باشيم، سال قبل 800 نامه به نهادهاي مختلف ارسال كرديم تا درباره زنان موفق از اين نهادها استعلام بگيريم.

وي درباره هزينه هايي كه براي برگزاري جشنواره انجام شده تصريح كرد: جشنواره در سه استان قزوين، چهارمحال بختياري و كرمان برگزار مي شود كه استانداري قزوين 60 ميليون تومان و استان ديگر 30 ميليون تومان اعتبار اختصاص دادند.

مدير كل دفتر بانوان وزارت كشور درباره اهداف اين جشنواره گفت: ارائه و ترسيمي زيبا از نظام جمهوري اسلامي براي حضور زنان، ايجاد همگرايي در جامعه زنان به منظور تلاش براي تداوم هماهنگي فعاليت ها، مستندسازي توانايي زنان، مقابله با حجم تبليغات و توطئه هاي خارجي از اهداف اصلي اين همايش است./ني
 چهارشنبه 30 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 87]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن