تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):براى هر چیزى زکاتى است و زکات بدنها روزه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820975276




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

افزايش ذخيره آب شرب در آبيك


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: افزايش ذخيره آب شرب در آبيك
قزوين ـ خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي : با بهره برداري از مخزن 5 هزار مترمكعبي جديد ذخيره آب شرب در آبيك طي هفته دولت حجم ذخاير آب در اين شهرستان به 16 هزار و 500 مترمكعب افزايش مي يابد .
ميرابها رئيس امور آبفاي آبيك با اعلام اين خبر افزود : مخزن 5 هزار مترمكعبي جديدالاحداث مورد اشاره در شمال آبيك در حال آبگيري اوليه است و در هفته دولت به بهره برداري مي رسد.
وي افزود اين مخزن به همراه سه مخزن ديگر از 7 حلقه چاه به ميزان آبدهي 260 ليتر بر ثانيه تغذيه مي شود كه دو حلقه از اين چاه ها جديدا وارد مدار شده است .
وي در خصوص توسعه و اصلاح شبكه شهر آبيك گفت : در بخش توسعه شبكه و در شهرك قدس آبيك 3100 متر لوله گذاري و تست هاي آن انجام شده و در صورتيكه درخواست انشعاب وجود داشته باشد به مشتركين واگذار
خواهد شد و در بخش اصلاح شبكه نيز 2200 متر اصلاح شبكه انجام شده و در حدود 550 مورد از انشعابات قديمي كه لوله هاي آن از جنس آهني بوده اصلاح شده و در انشعابات جديد لوله هاي 10 اتمسفر پلي اتيلن جايگزين آنها شده است .
ميرابها در مورد انشعابات مجاز و غيرمجاز شهروندان اين شهر گفت : شهر آبيك با شبكه اي به طول 132 كيلومتر با داشتن 2 هزار و 100 انشعاب آب مجاز در چهار ماهه اول سال در حدود 75 مورد انشعاب آب غيرمجاز را شناسائي نموده و با اعطا تخفيفاتي انشعابات آنها را به مجاز تبديل نموده است .
مدير امور آب و فاضلاب آبيك آهني بودن انشعابات قديمي و پوسيدگي ناشي از آن را مهمترين دليل ايجاد حوادث در انشعابات آب عنوان نمود و گفت : در بودجه سال 1387 اصلاح 1400 فقره انشعابات فرسوده پيش بيني شده كه از اين تعداد 550 مورد آن تا پايان تيرماه اصلاح گرديده است .
 دوشنبه 28 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 118]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن