تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم را به غير از زبان خود، دعوت كنيد، تا پرهيزكارى و كوشش در عبادت و نماز و خوبى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820978993




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرهنگ و هنر مطبوعات در مهر /جشنواره تئاتر عروسكي مبارك در پايان راه


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: فرهنگ و هنر مطبوعات در مهر /جشنواره تئاتر عروسكي مبارك در پايان راه
پايان دوازدهمين جشنواره تئاتر عروسكي مبارك، نقد و تحليل فيلم‌هاي در حال اكران و معرفي برگزيدگان جشنواره فيلم لوكارنو عناوين برجسته صفحه فرهنگ و هنر مطبوعات امروز دوشنبه 28 مردادماه 87 هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، "ايران" در صفحه فرهنگ و هنر مي‌پردازد به مطلبي به بهانه نمايش فيلم پرفروش "شواليه تاريكي" و نگاهي به جنبش هنري امپرسيونيسم. معرفي برگزيدگان جشنواره تئاتر عروسكي مبارك، گزارش فروش سينماهاي تهران در روزهاي تعطيل، نمايشگاه تايپوگرافي پوستر اسماء‌الحسني در موزه هنرهاي معاصر و اخبار كوتاه در صفحه پاياني آمده است.

"جام جم" در صفحه رسانه مي‌پردازد به ادامه تصويربرداري مجموعه رمضاني "خوابزده"، ساخت فيلم مستند "خانه خراب"، بالاترين آمار جذب تماشاگر در سينما آزادي، معرفي برگزيدگان جشنواره فيلم لوكارنو، يادداشتي از مسعود بهبهاني‌نيا نويسنده مجموعه "ترانه مادري" و اخبار كوتاه. نگاهي به نمايش "هديه مرموز" و ياددشتي بر كاستي‌هاي نظام آموزشي تئاتر ايران در صفحه تئاتر، گفتگو با علي عبدي‌پور كارگردان مستند "راز مرگ دلفين‌ها" در صفحه راديو و تلويزيون و توليدات جديد سيمافيلم، نگاهي به تله فيلم "بازي" و معرفي برنامه‌هاي امروز شبكه‌هاي صدا و سيما در صفحه بخوانيد و ببينيد كار را تمام مي‌كند.

"همشهري" در صفحه تئاتر مي‌پردازد به گفتگو با پرستو گلستاني كارگردان نمايش "گاردن پارتي در برف" و مطلبي درباره نمايش "هديه مرموز". گفتگو با محمدعلي باشه‌آهنگر كارگردان فيلم "فرزند خاك" و يادداشتي درباره سينماي دفاع مقدس در صفحه سينما، معرفي برگزيدگان دوازدهمين جشنواره تئاتر عروسكي مبارك، ادامه تصويربرداري مجموعه رمضاني "بزنگاه"، يادداشتي از هما روستا و اخباري كوتاه از رزيتا غفاري، عليرضا خمسه، هيلاري سوانك، اسپايك لي و ... در صفحه ادب و هنر مورد توجه قرار گرفته است.

"اعتماد ملي" در صفحات هنر مي‌پردازد به گفتگو با اميرشهاب رضويان كارگردان فيلم "ميناي شهر خاموش"، مروري بر نمايشگاه "زيورآلات" يدالله رضواني، ادعاي ساخت موزه 5 هزار متر مربعي از سوي يك فرد، گپي با رخشان بني‌اعتماد و آسيب‌شناسي آموزش دانشگاهي تئاتر. استقبال از كنسرت پورناظري‌ها بدون سماع‌گران قونيه، استقبال از كنسرت ليان در چين، گپي با عزت‌الله انتظامي، احوالپرسي با سالار عقيلي، گزارشي از نمايشگاه ياسمين سينايي، پايان جشنواره تئاتر عروسكي مبارك و اخبار كوتاه در صفحه ادب و هنر منعكس شده است.

"اعتماد" در صفحه سينما مي‌پردازد به يادداشتي بر فيلم "غيرقابل انتشار" و دو نگاه و نقد به انيميشن "وال - اي". اكران فيلم "مجموعه دروغ‌ها" با بازي گلشيفته فراهاني، لئوناردو دي‌كاپريو و راسل كرو، پايان كنسرت گروه شمس بدون اجراي سماع‌گران قونيه، معرفي برگزيدگان جشنواره لوكارنو، توضيح دفتر موسيقي درباره مجوز كنسرت كريس دي‌برگ و اخبار كوتاه در صفحه پاياني مورد توجه قرار گرفته است.

"حيات نو" در صفحه فرهنگ و هنر مي‌پردازد به نگاهي به فيلم در حال نمايش "پرچم‌هاي قلعه كاوه". درباره كنسرت گروه شمس، پايان دوازدهمين جشنواره تئاتر عروسكي، خاكسپاري مرحوم مهرداد فخيمي و معرفي برگزيدگان جشنواره فيلم لوكارنو در صفحه پاياني آمده است.

"جوان" در صفحه ادب و هنر مي‌پردازد به نگاهي به فيلم "فرزند خاك"، نقدي بر فيلم "انعكاس" و انتقاد كارشناسان هنري و مذهبي از مجموعه "يوسف پيامبر (ع)". تقدير از برگزيدگان جشنواره بين‌المللي "آخرين منجي"، حرف‌هاي وزير ارشاد، تكذيب صدور مجوز كنسرت كريس دي‌برگ، تدوين مجموعه مستند "سال‌هاي زنبق و گلوله"، انتشار آلبوم به ياد امام خميني (ره)، فرهنگ و هنر در هفته‌اي كه گذشت به نقل از مهر و يادداشت در صفحه پاياني منعكس شده است.

"كارگزاران" در صفحه سينما مي‌پردازد به گفتگو با بن استيلر كارگردان و بازيگر فيلم "تندر گرمسيري"، نگاهي به اين فيلم، معرفي 25 فيلم برتر 25 سال گذشته و معرفي فيلم‌هاي روز اكران جهاني. تمديد نشدن كنسرت شهرام ناظري در تهران، تأخير در اكران "هري پاتر و شاهزاده نيمه اصيل"، اجراي نمايشي بر اساس شعر محمود درويش، معرفي داوران مستند جشن خانه سينما، معرفي رئيس آكادمي اسكار، حرف‌هاي آيدين آغداشلو، معرفي برگزيدگان جشنواره لوكارنو، ورود پاكوپنيا براي اجراي كنسرت به ايران و اخبار كوتاه در صفحه پاياني كار را تمام مي‌كند.
 دوشنبه 28 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 273]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن