تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 5 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر زبان مؤمن نورى (الهى) است و درخشان و برزبان منافق شيطانى است كه سخن مى‏گويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812611087




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نتايج المپيك پكن؛ ايران همچنان ناكام در كسب مدال


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: نتايج المپيك پكن؛ ايران همچنان ناكام در كسب مدال
هشتمين روز رقابت هاي المپيك 2008 با ادامه ناكامي ورزشكاران ايران براي كسب مدال به پايان رسيد.
به گزارش پايگاه اطلاع رساني شبكه خبر ، در هشتمين روز اين بازي ها امروز ، رقابت دوي 100 متر جذاب ترين و زيباترين مسابقة المپيك در ورزشگاه آشيانة پرندة برگزار شد و در پايان اوسين بولت دوندة جامائيكايي با ثبت زمان خيره كنندة 9 ثانيه و 69 صدم ثانيه ، هم نشان طلاي المپيك را از آن خود كرد و هم ركورد جهان را به ميزان 3 صدم ثانيه بهبود بخشيد. پس از بولت ، ريچارد توماسون از ترينيداد و توباگو و والتر ديكس از امريكا دوم و سوم شدند.

در ماده پرتاب ديسك احسان حدادي و عباس صميمي از راهيابي به مرحله پاياني بازماندند.

در بيست كيلومتر پياده روي ، والري بوركين از روسيه با يك ساعت و 19 دقيقه و 1 دهم ثانيه به نشان طلا رسيد و جفرسون پرز از اكوادور و جرالد تلند از استراليا به ترتيب نقره و برنز گرفتند.

در شنا و در ماده 100 متر پروانه مايكل فلپس در رقابتي تنگاتنگ با ميلوراد چاويچ صرب موفق شد با يك صدم ثانيه اختلاف بر سكوي نخست بايستد و هفتمين طلاي خود را به دست بياورد ، بدين ترتيب فلپس با كسب سيزدهمين طلا در مجموع دو المپيك ، يك ركورد جديد را به ثبت رساند ، امروز همچنين فينال رشته 50 متر آزاد هم برگزار شد و فيليو از برزيل به نشان طلا دست يافت.

در بسكتبال تيم ملي ايران در چهارمين مسابقه 82 به 97 برابر آرژانتين شكست خورد ، در ديگر بازيهاي امروز يونان 102 بر 61 مقابل آنگولا به پيروزي رسيد ، استراليا 95 بر 80 روسيه را مغلوب كرد ، ليتواني 86 بر73 كرواسي را برد و چين 59 بر 55 برابر آلمان به برتري دست يافت.

در دور يك چهارم نهايي فوتبال برزيل پس از تساوي بدون گل مقابل كامرون در پايان 90 دقيقه در وقت هاي اضافه با حساب 2 بر صفر به برتري رسيد ، بلژيك 3 بر 2 از سد ايتاليا گذشت ، نيجريه با 2 گل بر ساحل عاج چيره شد ، قضاوت اين بازي مسعود مرادي داور بين المللي كشورمان برعهده داشت و آرژانتين پس از تساوي 1 - 1 با هلند در پايان 90 دقيقه ، موفق شد در پايان وقت اضافه به برتري 2 بر 1 برسد ، بدين ترتيب در مرحله نيمه نهايي اين بازيها روز سه شنبه اين هفته برزيل در يك بازي حساس به مصاف آرژانتين ميرود و نيجريه با بلژيك روبرو مي شود.

در واليبال نيز چين در 3 ست نتيجه را به آمريكا واگذار كرد ، روسيه با همين نتيجه مصر را شكست داد ، صربستان 3 بر 1 آلمان را از پيش رو برداشت ، ايتاليا 3 بر صفر بلغارستان را مغلوب كرد ، برزيل هم با همين نتيجه بر لهستان غلبه كرد و ونزوئلا هم در سه ست بر ژاپن چيره شد.

‌‌در هندبال هم برزيل 29 بر 22 چين را مغلوب گرد ، كره جنوبي 24 بر 20 بر مصر پيروز شد ، فرانسه 28 بر 21 برابر اسپانيا به برتري رسيد، روسيه و آلمان به تساوي 24 - 24 رضايت دادند ، لهستان 27 بر 24 كرواسي را شكست داد و تيمهاي دانمارك و ايسلند نيز به نتيجة مساوي 32 - 32 بسنده كردند.

در تير اندازي و در ماده تپانچه بادي 25 متر ، الكساندر پتريف از اوكراين نشان طلا را بر گردن آويخت ، رالف شومان آلماني به نقره رسيد و كريستين ريتس ديگر شركت كننده آلماني در مكان سوم ايستاد.

در دوچرخه سواري و در ماده دور امتيازي خوان لانراس اسپانيايي بر سكوي قهرماني ايستاد و در تعقيبي انفرادي بردلي ويگينز و در كايرين كريس هوي هر دو از بريتانيا نشان طلا گرفتند.

در تنيس نوواك جوكوويچ صرب در 2 ست جيمز بليك را برد و نشان برنز را از آن خود كرد. در قسمت دو نفره هم تيم سوئيس متشكل از راجر فدرر و استانيسلاو واورينكا بر سكوي قهرماني ايستاد.

در قايقراني روئينگ انفرادي اولاف توفته از نروژ قهرمان شد . در قايقراني روئينگ دوبل تيم استراليا به نشان طلا رسيد. در روئينگ چهار نفره هم تيم بريتانيا صاحب گردن آويز طلا شد.

در بدمينتون هم تيم دو نفره اندونزي موفق شد مدال طلاي اين رقابت ها را از آن خود كند.

در واترپلو ، آلمان 8 بر 7 از سد ايتاليا گذشت ، يونان 13 بر 7 كانادا را شكست داد ، امريكا با حساب 7 بر 5 كرواسي را مغلوب كرد ، اسپانيا هم با نتيجة 12 بر 6 برابر مونته نگرو به پيروزي رسيد ، مجارستان 13 بر 12 بر استراليا غلبه كرد و صربستان با نتيجة 15 بر 5 چين را از پيش رو برداشت.

در رده بندي مدالها كاروان ورزشي چين با 27 طلا ، 13 نقره و 7 برنز همچنان در مكان نخست ايستاده ، امريكا با 16 طلا ، 16 نقره و 22 برنز دوم است و آلمان با 8 طلا ، 5 نقره و 5 برنز در رده سوم قرار دارد.
 شنبه 26 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 189]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن