تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):زراعت در زمين هموار مى رويد، نه بر سنگ سخت و چنين است كه حكمت، در دل هاى متواضع...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821235710




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اعلام فهرست احمقانه ترين اختراعات قرن بيست ويك


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: اعلام فهرست احمقانه ترين اختراعات قرن بيست ويك
تهران / واحد مركزي خبر / علمي و فرهنگي 1387/05/26
فهرست احمقانه ترين اختراعات قرن بيست و يك اعلام شد.
به نوشته روزنامه اينترنتي روسي اوترا به تازگي در انگليس نمايشگاهي شامل اين اختراعات برگزار شده كه از جمله انها مي توان موارد زير را نام برد:
-طپانچه دركيف پول: اين طپانچه در لايه داخلي كيف پول زنانه تعبيه مي شود اما نقطه ضعف اصلي ان اين است كه تنها يك گلوله در ان جا مي گيرد.
-عينك چراغ قوه اي: اين عينك كه به دو لامپ كوچك مجهز است در صورت استفاده در زمان بارندگي نقش صندلي الكتريكي را براي صاحبش ايفا مي كند.
-ماساژور چشم: اين دستگاه كه روي صورت قرار مي گيرد بادي توليد مي كند كه مستقيما به تخم چشم انسان اصابت مي كند و به جاي ماساژ به اين اسيب مي رساند.
-محافظ سبيل: افراد علاقمند به سبيل بلند درزمان غذا خوردن و به ويژه صرف سوپ داغ با مشكلات عديده اي مواجه مي شوند و به همين دليل محافظي براي سبيلهاي انها ساخته شده است.
-فنر مخصوص نوازندگان پيانو: كه به انگشتي وصل مي شود كه در زمان نواختن نتهاي مخصوصي مورد استفاده قرار نمي گيرد اما به جاي مفيد بودن بارها به دست انها اسيب وارد كرده است.
-كاغذ ورق زن:‌ اين وسيله هم براي نوازندگان موسيقي در نظر گرفته شده اما سرعت ورق زدن نتها توسط ان با سرعت نوازنده هماهنگ نيست.
-ساعت دزدگير: اين اختراع كه مانند ساعت كار مي كند زير در قرار مي گيرد و در زمان ورود شخص ناشناس صداي فوق العاده گوش خراشي توليد مي كند.
 شنبه 26 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 196]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن