تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):خدايا ... نيّتم را به بهترين نيّت ها و عملم را به بهترين اعمال برسان، خدايا به لطف خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820847152




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دانشگاه آزاد يزد در رشته تكنولوژي دوخت دانشجو مي‌پذيرد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: دانشگاه آزاد يزد در رشته تكنولوژي دوخت دانشجو مي‌پذيرد
داخلي. فرهنگي. دانشگاه
مدير گروه آموزشي طراحي پارچه و لباس دانشگاه آزاد اسلامي يزد گفت: اين دانشگاه براي نخستين بار در كشور در مقطع كارشناسي ناپيوسته رشته طراحي و تكنولوژي دوخت دانشجو مي‌پذيرد.

به گزارش روز شنبه ايرنا به نقل از روابط عمومي اين دانشگاه " ابوالفضل داوودي " افزود: پذيرش اين دانشجويان از طريق آزمون دانشگاه آزاد انجام خواهد شد.

وي اضافه كرد: كار ثبت نام براي برگزاري آزمون در اين رشته شهريور ماه آغاز مي‌شود و دانشجويان پذيرفته شده در سال تحصيلي آينده دوره آموزشي خود را آغاز خواهند كرد.

داوودي گفت: طراحي پارچه و لباس از جمله گروههاي آموزشي هنر بوده كه در سال تحصيلي ‪ ۷۸ ۷۹‬با هدف ارتقاء سطح سليقه هنري جامعه و بالا بردن كيفيت منسوجات نساجي از نظر طراحي با ‪ ۴۲‬دانشجو فعاليت خود را آغاز كرد.

وي اضافه كرد: تاكنون ‪ ۵۰۰‬نفر در اين رشته پذيرش و نيمي از آنها دانش- آموخته و جذب بازار كار شدند.

داوودي با بيان اينكه گروه طراحي پارچه و لباس دانشگاه آزاد يزد داراي ‪ ۱۶‬كارگاه و آزمايشگاه است اظهار داشت: چاپ ، بافت ، طراحي لباس ، طراحي دوخت ، طراحي با كامپيوتر، عكاسي، چاپ باتيك و آزمايشگاه رنگرزي و مباني از جمله اين كارگاهها و آزمايشگاههاست.

وي تصريح كرد: دانشجويان اين رشته ابتدا اصول و پايه‌هاي هنري را فرا گرفته و سپس به در كارگاه آزمايشگاهها، واحدهاي عملي خود را مي‌گذارنند.

داوودي گفت: گروه طراحي پارچه و لباس دانشگاه آزاد اسلامي يزد تنها واحد آموزش عالي در سطح كشور است كه داراي سه گرايش مستقل طراحي بافت پارچه ، چاپ پارچه و طراحي لباس مي‌باشد. ك/‪۱‬
 شنبه 26 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 3028]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن