تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):کسی که عبادت های خالصانه خود را به سوی خدا فرستد، پروردگار بزرگ ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820922770




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

انتقاد خاتمي از اظهارات اخير مشايي: سريع عذر خواهي كن؛ نه اينكه بر اشتباهاتت تاكيد كني و بگويي هزار بار مي‌گويم


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: انتقاد خاتمي از اظهارات اخير مشايي: سريع عذر خواهي كن؛ نه اينكه بر اشتباهاتت تاكيد كني و بگويي هزار بار مي‌گويم
خبرگزاري انتخاب : خطيب نماز جمعه تهران خاطرنشان كرد: در شرايط كنوني كشور آيا جا دارد برخي مسئولان اجرايي بگويند ما با مردم اسرائيل دوست هستيم و مردم آمريكا برترين ملت در ارتباطات هستند.


خطيب نماز جمعه تهران خاطرنشان كرد: در شرايط كنوني كشور آيا جا دارد برخي مسئولان اجرايي بگويند ما با مردم اسرائيل دوست هستيم و مردم آمريكا برترين ملت در ارتباطات هستند.

سيداحمد خاتمي، خطيب موقت نماز جمعه امروز تهران گفت: در عرصه مسائل خارجي جشن نيمه شعبان كه جشن بزرگ انبيا و اولياست را تبريك مي‌گويم.

وي افزود: چون امام زمان (عج) اميد همه انبياست به شيفتگان امام زمان (عج) چهار نكته در رابطه با اين جشن‌ها مي‌گويم. بزرگداشت اين جشن‌ها يك عبادت بزرگ است و اميدواريم مانند جشن‌ها و نيمه شعبان مانند مراسم روز عاشورا باشكوه باشد.

خاتمي يادآور شد: رفتار گناه‌آلود در شأن اين روز و جشن‌هاي نيمه شعبان نيست. ما بايد سعي كنيم در كنار آذين‌بندي‌ها به غناي محتوايي جشن‌ها هم فكر كنيم. برگزاري مسابقات فرهنگي، سخنراني و مداحي‌هاي متين هم برگزار شود.

وي تصريح كرد: ما بايد پاسدار اين اعتقاد باشيم، برخي به دنبال به سخره گرفتن اعتقاد مردم به امام زمان (عج) هستند. برخي با راه انداختن باند خود را به عنوان رابطان امام عصر(ع) معرفي مي‌كنند.

وي با رد همه ادعاهايي كه در رابطه با ملاقات با حضرت ولي‌عصر(عج)مطرح مي‌شود خاطر نشان كرد: در عصر غيبت ملاقات با امام زمان براي همه ممكن نيست، البته اصل امكان ملاقات جاي ترديد نيست بلكه براي برخي از بزرگان علما و فضلا، اما آن‌ها كه شرفياب مي‌شوند پاك‌ترين هستند. و هر بي‌سروپايي كه توفيق شرفيابي ندارد آنها كه شرفياب مي‌شوند تا زنده هستند آن را جايي بازگو نمي‌كنند.

وي با اشاره بر لزوم حاكميت عقلانيت در عرصه مسائل داخلي گفت : در شرايطي كه استكبار همه توان خود را براي مقابله با نظام بسيج كرده است بايد به مسائل اصلي پرداخت. در شرايط كنوني كشور آيا جا دارد برخي مسئولان اجرايي بگويند ما با مردم اسرائيل دوست هستيم و مردم آمريكا برترين ملت در ارتباطات هستند.

وي با رد ادعاهاي مطرح شده در خصوص دوستي با ملت اسرائيل، گفت: ما اصلاً ملتي به عنوان اسرائيل نمي‌شناسيم و فقط و فقط ملت فلسطين وجود خارجي دارد وانگهي اين مردم در اسرائيل هستند كه آتش‌ بيار دولت رژيم صهيونيستي هستند.

خاتمي يادآور شد: همه مردم اسرائيل مليشياي دولت اسرائيل هستند و در زمان وقوع جنگ به كمك دولت مي‌شتابند. ما با مردم اسرائيل دوست نيستم و اصلا اين رژيم را به رسميت نمي‌شناسيم چه برسد به اينكه ملتي به نام اسرائيل را بپذيريم.

خطيب نماز جمعه امروز تهران با تاكيد بر عذرخواهي گوينده چنين سخناني از ملت ايران، گفت: با توجه به اينكه اين حرف بازتاب نادرستي بين‌المللي داشت، گوينده اين سخن بايد حرفش را پس بگيرد و هر چه سريعتر عذرخواهي كند. نه اينكه بر اشتباهش تاكيد كند و بگويد هزار بار مي‌گويم.

وي با اشاره به مواضع و ديدگاه‌هاي امام راحل و مقام معظم رهبري در خصوص رژيم صهيونيستي و مردم اسرائيل گفت: نظام اسلامي مباني روشني دارد و هيچ يك از مردم اجازه نمي‌دهند حركت و سخني برخلاف سياست روشني كه از سوي امام (ره) تبيين شده بگوند و مطرح كنند.

خاتمي يادآور شد: در سالگرد پيروزي حزب‌الله در جنگ 33 روزه بايد گفت اين جنگ معادلات منطقه‌اي را به هم زود و كاري كرد آمريكا كلمه خاورميانه بزرگ را از ياد بردند. اين پيروزي خون بر شمشير بود.

وي افزود: در بحبوبه جنگ 33 روزه رهبر حزب‌الله گفت: اسرائيل از خانه عنكبوت سست‌تر است و جنگ حزب‌الله نشان دشمنان ملت اسلام ملت‌ها در كاخ شيشه‌اي هستند كه با ايستادگي ملت‌ها شكستني هستند.

خاتمي در ادامه گفت: دشمناني كه نمي‌توانند در مقابل ملتي كه سلاح مقاومت آنها الله‌اكبر است ايستادگي كنند.

تهديدات اسرائيل كهنه شده و ملت ما عادت كرده به اين تهديدات بايد به اسرائيل گفت شما كه از پس حزب‌الله برنيامديد مي‌خواهيد با كشور با قدرت ايران مقابله كنيد. اگر اسرائيل حماقت كند برخورد ايران اسرائيل را ديوانه خواهد كرد.
 جمعه 25 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 113]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن