تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بپرهيز از كارى كه موجب عذرخواهى می ‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821086588




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شهردار مشهد: تكميل شهرداري و شهروند الكترونيك بايد همزمان باشد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: شهردار مشهد: تكميل شهرداري و شهروند الكترونيك بايد همزمان باشد
داخلي. اجتماعي. خدمات. شهر الكترونيك.

شهردار مشهد گفت: تكميل شهرداري الكترونيك و شهروند الكترونيك بايد همزمان انجام شود تا مردم استفاده از خدمات الكترونيك را به صورت ملموس احساس كنند.

محمد پژمان در نخستين همايش آموزشي شهروند الكترونيكي در مشهد افزود:
هرقدر سرمايه‌گذاري در اين زمينه انجام دهيم به نفع شهروندان است زيرا آنها در كمترين زمان به بيشترين خدمات و امكانات دسترسي پيدا خواهند كرد.

وي با بيان اينكه "شيوه‌هاي امروز مديريت شهري بسيار كهنه است" گفت: اگر اين شيوه‌ها اصلاح شوند حدود ‪ ۹۰‬درصد در انرژي و وقت صرفه‌جويي شده و در اين صورت است كه ظرفيتهاي زيادي به پتانسيلهاي ما اضافه خواهد شد.

شهردار مشهد با اشاره به اينكه بايد با صرفه‌جويي و اصلاح به سمت دولت الكترونيك پيش برويم ادامه داد: امروز كه فرصت براي بازگشت وجود دارد همه بايد همت كنيم و به سوي دولت الكترونيك پيش رويم.

وي فراهم آوردن زيرساخت براي شهرالكترونيك و دولت الكترونيك را تنها كافي ندانست و افزود: مباحثي از اين دست بايد به حدي رسد كه به عنوان يك مطالبه مردمي باشد.

او گفت: مردم به كمك دولت الكترونيك در يك فاصله زماني كوتاه مدت مي‌توانند با استفاده از فناوري و با كمترين هزينه و وقت بهترين خدمات را دريافت نمايند.

عضو هيات علمي دانشگاه علم‌وصنعت نيز در اين نشست گفت: شهروند الكترونيك باعث مي‌شود كه دانش و دانايي ما با چهره‌اي بهتر معرفي شود لذا رفتن به سوي شهر الكترونيك بدون "شهروند الكترونيك" امكانپذير نيست.

دكتر علي‌اكبر جلالي افزود: مشهد پتانسيل و استعداد مناسبي براي دستيابي به نخستين شهر الكترونيك كشور دارد زيرا سند راهبردي شهر الكترونيك مشهد در سال ‪ ۱۳۸۲‬تدوين شده كه نشانگر پيشتازي اين شهر است.

وي در خصوص تعريف شهر الكترونيك نيز گفت: شهري كه در آن ارايه و دسترسي شهروندان به دولت الكترونيك طي هفت روز هفته و بطور ‪ ۲۴‬ساعته امكانپذير باشد "شهر الكترونيك" است.

او شهروند را اصل و پايه شهر الكترونيك دانست و گفت: تمام سرمايه‌گذاري هاي جهان براي ارايه خدمات بهتر و مناسبتر براي شهروندان شهرها و كشورهاي مختلف انجام مي‌شود.

مديرعامل سازمان آمار، اطلاعات و خدمات كامپيوتر شهرداري مشهد نيز در اين مراسم گفت: هدف دوره‌هاي شهروند الكترونيك اين است كه همه اقشار جامعه با هر سطح تحصيلي و سن را براي زندگي كردن در هزاره سوم كه عصر انفجار اطلاعات نام دارد آماده سازد.

مهدي كارگر راضي افزود: نخستين همايش آموزشي شهروند الكترونيك با حضور ‪ ۳۰۰‬نفر از شهروندان، متخصصان و مسوولان خراسان رضوي برگزار شد.ك/‪۲‬ ‪۶۶۰/۵۸۹/۶۶۳/۷۵۰۰‬
 پنجشنبه 24 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 122]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن