تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوانات. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820917467




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نماينده ملاير در نطق پيش از دستور: برخي رسانه‌ها بدون طي روند قانوني فيلتر مي‌شوند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: نماينده ملاير در نطق پيش از دستور: برخي رسانه‌ها بدون طي روند قانوني فيلتر مي‌شوند
خبرگزاري فارس: نماينده مردم ملاير در مجلس گفت: رسانه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي كه به رسالت قانوني خود عمل كردند، چرا بدون در نظر گرفتن قانون مطبوعات و صرفا با اظهار نظر برخي افراد فيلتر مي‌شوند.
به گزارش خبرنگار امور مجلس خبرگزاري فارس، حسن بنايي نماينده مردم ملاير در مجلس شوراي اسلامي كه به عنوان ناطق پنجم پيش از دستور امروز چهارشنبه مجلس، سخن مي‌گفت، اظهار داشت: انقلابي كه پس از 1400 سال مكتب شيعه را به جهان اسلام و دنيا عرضه كرد و بر مبناي عدل علي(ع) به رهبري امام راحل و در ادامه مقام معظم رهبري توانست حامي مردم باشد. معلوم نيست در اين الگوي حكومتي كه برپايه خون شهداي گرانقدر برپا شده است، چرا برخي از مسئولين مياني نظام عمدا يا سهوا موجب نارضايتي اين مردم مي‌شوند.
وي خطاب به رئيس‌جمهور گفت: مردم ملاير سالها به دليل بي‌مهري بعضي از مسئولين ارشد استان آرزوي ارتقاي شهرستان و استقلال بيشتر آن براي آباداني بيشتر را دنبال كردند و حال از شما سئوال مي‌كنم كه چرا مصوبه هيات وزيران كه بعد از پيگيري فراوان نمايندگان مصوب شد با كارشكني مديران ارشد استان اجرا نشد و احكام فرمانداران ويژه صادر نمي‌شود.
بنايي خطاب به وزير علوم نيز گفت: از شما سئوال مي‌كنيم كه چرا پس از پيگيري‌هاي فراوان دانشگاه ملي ملاير مستقل شد، اما مشخص نيست كه چرا با انتصاب مديران ناكارآمد، مغرور و متكبر تا كنون طعم شيرين استقلال براي ملايري‌ها به ارمغان نيامده است.
نماينده مردم ملاير در مجلس گفت: آقاي وزير علوم چرا عليرغم گزارشات متعدد مردم، اعتراضات دانشجويي و مذاكرات نمايندگان با معاون پارلماني مدير كل حراست، تاكنون هيچ اقدامي در حل مشكلات نشده و مسئولين دانشگاه در تغيير كادر علمي، اداري و دانشجويي هيچ اقدامي نكرده‌اند. ‌آيا پشتوانه حزبي اين مديران باعث اين اقدامات نشده است؟
بنايي همچنين گفت: آقاي علي‌آبادي اعتبار يك درصد مصوب براي رشد موزون ورزش در سطح كشور براي استان همدان دوسال است كه اختصاص نيافته است. ‌شما با چه اجازه و مستند قانوني سال 86 ، يك ميليارد تومان و امسال 650 ميليون به تيم پاس همدان اختصاص داده ايد. چرا براي برپايي يك كاخ، هزاران ويرانه ورزشي مي‌سازيد و همه هيات‌هاي ورزشي را از اين مهم محروم مي‌كنيد.
وي به وزير فرهنگ و ارشاد گفت:‌ روزهاي گذشته شاهد برگزاري راي اعتماد سه وزير بوديم و رسانه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي در رسالت قانوني كار خود نسبت به نقد آن اقدام كردند و حال با توجه به اينكه رسانه‌هاي اينترنتي مشمول قانون مطبوعات مي‌باشند، چرا بدون طي اين مراحل قانوني و صرفا با اظهار نظر برخي افراد سايت‌ها فيلتر مي شود آيا شما مي‌توانيد جواب افكار عمومي را بدهيد.
بنايي ادمه داد: مرجع و مامن ما در نظام مقام معظم رهبري است و ملاك كارها نظرات حكيمانه ايشان است؛ چرا بعضي مسئولين با تفاسير مختلف سخنان ايشان را مطرح مي‌كنند؟
نماينده مردم ملاير در مجلس گفت: ‌حوزه فرهنگ ملاير با انتصاب‌هاي افرادي كه هيچ گونه خلاقيت فرهنگي ندارند به تعطيلي كشيده شده و متاسفانه در رسانه ملي كه هنر هفتگانه در آن به نمايش گذاشته مي‌شود جايي براي هنرمندان ملايري نيست.
وي خاطرنشان كرد: آقاي رئيس‌جمهور چرا برخي مديران شما با غرور با مردم برخورد مي‌كنند در حالي كه اين كار حرام است.
انتهاي پيام/
 چهارشنبه 23 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن