تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آنچه دوست ندارى درباره‏ ات گفته شود، درباره ديگران مگوى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821005213




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خبرهاي كوتاه از منطقه چهارم خبري ايرنا


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: خبرهاي كوتاه از منطقه چهارم خبري ايرنا
***

* تبريز،مديرسازمان ملي جوانان آذربايجان شرقي گفت:سازمان ملي جوانان در تحقق اهداف خود بر ضرورت نياز سنجي جوانان تاكيد دارد. به گزارش ايرنا، حجت‌الاسلام "حسن شعباني" در نشست خبري با خبرنگاران محلي افزود:اين سازمان به عنوان متولي برنامه ريزي براي جوانان درصدد است تا از طريق ستادهاي ويژه نسبت به مسايل جوانان اهتمام كند. وي خاطر نشان كرد:حساس‌سازي مساله ازدواج ازمهمترين برنامه‌هاي فرهنگي اين سازمان است. وي بااشاره به ميزان آمارطلاق درآذربايجان شرقي اضافه كرد: درصد بالايي از طلاق‌هاي ثبت شده در پنج سال نخست زندگي مشترك رخ ميدهد.

***

* شهركرد،مديركل‌تربيت بدني چهارمحال و بختياري گفت:تاكنون يكصد هزار نفر براي شركت در همايش پياده‌روي و جشن منتظران ظهور ثبت نام كرده‌اند و اين ثبت نام‌تاروزشنبه شب هفته آينده ادامه‌خواهدداشت." محسن حسين ميرزايي"روز سه‌شنبه در حاشيه بازديد ازمحل‌هاي ثبت نام همايش منتظران ظهور درگفت وگو با ايرنا افزود: همزمان بابرگزاري پياده‌روي عمومي ‪۱۵۰‬هزارنفري در شهركرد، همايش خانوادگي منتظران ظهور در اين شهركرد برگزار مي‌شود.وي‌يادآور شد:اين همايش از سحرگاه روز ‪ ۲۷‬مردادماه همزمان با نيمه شعبان سالروز ولادت پرخير بركت مهدي موعود(عج) از گلزار شهداي شهركرد به طرف يكي از پاركهاي مركز استان برگزار مي‌شود.

***

* يزد،مشاور جوان استاندار و رييس سازمان ملي جوانان استان يزد،بر اهميت بهره‌وري مناسب از اوقات فراغت جوانان تاكيد كرد.به‌گزارش روز سه‌شنبه ايرنا به نقل از روابط عمومي استانداري يزد ، " مهران اژدرپور " در نشست شوراي جوان و برنامه ريزي توسعه استان افزود: جوانان مي‌توانند با استفاده از الگوهاي ديني‌و برنامه‌ريزي مناسب بسياري از نوآوريها و ابتكارها را در زمان اوقات فراغت خود شكل دهند. وي از برگزاري نمايشگاه دستاوردهاي دولت در استان يزد از دوم تا نهم شهريور ماه خبر داد و گفت: شوراي مشاورين جوان نيز با محوريت اوقات فراغت حضوري فعال در اين نمايشگاه خواهد داشت.

وي افزود: ‪ ۱۸‬نهاد و ارگان در زمينه اوقات فراغت مسووليت دارند كه بايد براي حضور شايسته در نمايشگاه دستاوردهاي دولت آماده شوند و برنامه‌هاي اوقات فراغت خود را اعلام نمايند.

***

* اصفهان،مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان اصفهان گفت: نگاه فعالان صنعت چاپ‌كشور نبايد به ديدگاههاي مصرفي استان اكتفا كند بلكه بايد به سمت بازاريابي در استان‌هاي همجوار، سراسر كشور و ديگر كشورها معطوف شود.

به گزارش ايرنا، "سيد عليرضا حسيني" در آيين افتتاح نمايشگاه صنايع و ماشين آلات چاپ‌افزود: اين استان به لحاظ دارا بودن كارگران ماهر صنعت چاپ، وجودسرمايه‌گذاران متعدد و قرارگرفتن در مركز كشورازويژگي خاصي برخوردار است. وي ادامه داد: همچنين اين استان در زمينه مطبوعات و كتاب ، دارا بودن قابليت‌هاي صنعتي و امكان سرويس دهي به ديگر استان‌ها مزيت‌هاي قابل توجهي را در اختيار دارد كه با بهره‌مندي از اين زمينه‌ها بايد سير تحول آفريني را در صنعت چاپ كشور ايجاد كند.

***

* تبريز، ازابتداي سالجاري تاكنون بيش‌ازچهارهزار واحد دامي‌درپنجاه روستاي شهرستان ملكان عليه انواع بيماريهاي دامي توسط بسيج سازندگي سمپاشي شد.

به گزارش ايرنا، فرمانده قرارگاه بسيج سازندگي ملكان روز سه‌شنبه اعلام‌كرد:
دراين طرح كه با همكاري اداره دامپزشكي شهرستان ملكان انجام مي‌گيرد ‪۷۰۰‬ نفربسيجي حضور دارند و پيش بيني مي‌شود تا پايان مهرماه اين ميزان به شش هزار مكان دامي برسد.

"يعقوب شيرمحمدي" با اشاره به نقش جوانان بسيجي در تمامي عرصه‌هاافزود:

يكي از مشكلاتي كه در زمينه دام در منطقه وجود داشت وجود بعضي از حشرات مضر و خطرناك بود كه هرسال تلفاتي را درپي داشت كه به منظور جلوگيري از صدمات احتمالي وانتقال آن به انسان با توافقي كه با دامپزشكي بعمل آمد.
 سه شنبه 22 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 166]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن