تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مشورت با عاقلِ خيرخواه، خجستگى، بركت، رشد و توفيقى از سوى خداست. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821073410




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

برخورد با جرائم خشن تا رفع دغدغه ها و نگراني هاي شهروندان ادامه دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: برخورد با جرائم خشن تا رفع دغدغه ها و نگراني هاي شهروندان ادامه دارد
تهران-خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا): رييس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي تهران بزرگ گفت: برخورد با جرائم خشن در سطح شهر تا رفع دغدغه ها و نگراني هاي شهروندان بشدت و با قاطعيت ادامه دارد.


سرهنگ عباسعلي محمديان روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگاران افزود: اجراي طرح برخورد با جرائم خشن از نيمه دوم مرداد ماه جاري آغاز شده و در اين راستا پليس با مجرمان و سارقان بشدت برخورد كرده و اجازه نمي دهد امنيت شهروندان به مخاطره بيفتد.
وي تصريح كرد: در مدت اجراي اين طرح اقدامات زيادي صورت گرفته كه از جمله مي توان به دستگيري سه گروه كيف قاپ حرفه ايي كه بيش از 80 فقره سرقت و كيف قاپي داشتند ‘ اشاره كرد.
سرهنگ محمديان اظهار داشت: اين سه گروه متشكل از سه دختر فراري و سه سارق حرفه ايي هستند كه در پوشش خانوادگي با كمين در اطراف بانك ها و اماكن تجاري و شناسايي سوژه هاي خود اقدام به كيف قاپي كرده و متواري مي شدند و با توجه به نوع پوششي كه افراد گروه داشتند كمتر كسي به آنها مشكوك مي شد.
وي تاكيد كرد: براي جلوگيري از بروز اين قبيل سرقت ها و كيف قاپي ها گشت هاي ضربتي ‘ شكار و پوششي در محدوده اطراف بانك ها و مراكز تجاري مستقر شده و افراد مشكوك را تحت نظر دارند تا در صورت بروز سرقت و كيف قاپي بسرعت نسبت به تعقيب و دستگيري سارقان اقدام كنند.
سرهنگ محمديان در خصوص دستگيري سه نفر از اعضاي باند سرقت از منازل ويلايي تهران گفت: اين افراد با استفاده از تاريكي شب و از طريق تيرهاي چراغ برق و يا منازل نيمه كاره مجاور وارد ويلاها شده و پس از تخريب نرده ‘ حفاظ و درب ورودي داخل خانه شده و اقدام به سرقت فرش هاي نفيس ‘ طلاجات ‘ ظروف قديمي و عتيقه و پول نقد مي كردند.
وي يادآور شد: سر دسته اين باند با نام محمود - ص 63 ساله از سارقان سابقه دار معروف به
"رابين هود بانه" پس از مطابقت آثار بدست آمده از انگشت نگاري در منازل دستگير و دو همدست خود به اسامي اميد و حامد را معرفي كرد كه اين افراد نيز بلافاصله توسط كارآگاهان پليس دستگير شدند.
به گفته وي ‘ پس از انجام تحقيقات از اعضاي اين باند تاكنون به 46 فقره سرقت اماكن ويلايي در تهران به ارزش بيش از 10 ميليارد ريال اعتراف كرده و تعدادي از مالباختگان نيز شناسايي شده اند.
رييس پليس آگاهي افزود: تاكنون 10 مالخر نيز كه با اعضاي اين باند همكاري داشته در شهرهاي مختلف شناسايي شده و بخشي از اموال مسروقه نيز از اين افراد كشف و ضبط شده است.
وي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به وقوع چندين قتل در ماه جاري در تهران و بدست آمدن اجساد مثله شده آنها گفت: در نيمه دوم ماه جاري سه قتل كه اجساد آنها مثله شده در حوزه انتظامي تهران بزرگ رخ داده كه برغم همه شايعاتي كه در اين خصوص عنوان شده به هيچ عنوان سريالي نيست.
سرهنگ محمديان يادآور شد: با تلاش عوامل پليس قاتل يكي از اين قتل هاي كه در آن مردي بردار همسر معتاد خود را كشته و جسدش را تكه تكه كرده و در اطراف بومهن رها كرده بود دستگير شده كه با تحقيقات انجام گرفته به طور حتم قتل هاي ديگر توسط وي انجام نشده است.
وي همچنين به دستگيري دو برادر سارق كه با استفاده از سلاح گرم اقدام به سرقت مسلحانه در شرق تهران مي كردند اشاره كرد و افزود: اين دو با تهديد اسلحه و پس از ضرب و شتم صاحب طلافروشي ولنجك بيش از دو كيلوگرم طلا از اين مغازه سرقت كرده و متواري شده بودند.
 سه شنبه 22 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن