تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):نشانه‏هاى مؤمن پنج چيز است: ... و بلند گفتن بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820964244




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سبحاني‌نيا: فقط بودجه 3 ماه اول سال 90 تصويب مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:سایت رسیک: حجت‌الاسلام حسين سبحاني‌نيا نماينده مردم نيشابور و عضو هيئت رئيسه مجلس شوراي اسلامي با اشاره به سركشي نمايندگان به حوزه‌هاي انتخابي خود در هفته جاري، در خصوص زمان ارائه لايحه بودجه سنواتي 1390به قوه مقننه،‌ اظهار داشت: طبق رايزني‌هاي انجام شده با دولتي‌ها به احتمال زياد اين لايحه بعد از تعطيلات مجلس و در اولين جلسه علني بعد از 22 بهمن ماه به مجلس تقديم مي‌شود.

وي در خصوص كمبود زمان براي بررسي اين لايحه تصريح كرد: تلاش مي‌كنيم كه بررسي بودجه 90 در مجلس را با صرفه‌جويي در وقت و به صورت جدي‌تر و حتي در سه شيفت به پايان برسانيم ولي بايد ديد كه تا پايان سال وضعيت چگونه خواهد شد.

عضو هيئت رئيسه مجلس خاطرنشان كرد: اگر تا پايان سال بودجه در مجلس بررسي و تصويب شد كه مشكلي پيش نمي‌آيد؛ در غير اين صورت اگر تا پايان سال يراي بررسي اين لايحه به جمع بندي پاياني نرسيم امكان يك دوازدهم، دو دوازدهم و سه دوازدهم هم يكي از مسائلي است كه به ناچار بايد به آنها توجه شود.

سبحاني‌نيا با بيان اينكه از آنجا كه بررسي بودجه در مجلس به حداقل 40 روز زمان نياز دارد، گفت: بر اساس آئين نامه داخلي مجلس دو هفته زمان ارائه پيشنهادات نمايندگان و كميسيون‌ها در خصوص لايحه تقديمي دولت است؛ دو هفته نيز بررسي لايحه در كميسيون تلقيق زمان مي‌برد كه اين مدت قابل تمديد است.

نماينده نيشابور يادآور شد: حتي اگر زمان بررسي لايحه بودجه در كميسيون تلفيق تمديد نشود، از آنجا كه حدود 10 روز بررسي اين لايحه در صحن مجلس به زمان نياز دارد، باز هم به كمبود وقت مواجه خواهيم شد.

وي ادامه داد: بر اين اساس اگر نتوان بررسي بودجه را در زمان مقرر به اتمام برسانيم و به بعد از فروردين ماه سال آينده موكول شود براي اينكه كشور و دستگاه‌هاي اجرايي دچار مشكل نشوند بايد به سمت تخصيص يك دوازدهم يعني تعيين بودجه براي يك ماه از سال آينده، يا دو دوازدهم و يا سه دوازدهم يعني براي دو يا سه ماه اول سال آينده پيش برويم.

اين نماينده مجلس هشتم يادآور شد: در اين صورت در سال آينده بررسي بودجه را به جمع‌بندي مي‌رسانيم.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت رسیک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 198]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن