تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سخن چون دواست، اندکش سودمند و زیادش کشنده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821174584




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شكست آبرومندانه بسكتبال مقابل قهرمان اروپا


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: شكست آبرومندانه بسكتبال مقابل قهرمان اروپا
روس‌‌ها پيش از انجام بازي مقابل ايران به دنبال ثبت يك نتيجه تاريخي بودند و گواه آن هم نتيجه 24 بر 5 زمان نخست اين ديدار بود. اما، روياي آنها با درخشش تيم ايران رنگ باخت.‌

تيم ملي بسكتبال ايران كه پس از گذشت 60 سال از بازي‌هاي المپيك 1948 لندن خود را به پكن رسانده است، در نخستين ديدار خود با نتيجه 71 بر 49 مقابل تيم ملي روسيه قهرمان اروپا شكست خورد.

تيم ملي بسكتبال ايران به رغم قبول شكست در وقت‌هاي اول و چهارم اين ديدار بازي برتري را در كوارترهاي دوم و سوم از خود به نمايش گذاشت. رايكو ترومن سرمربي تيم ايران در طول اين ديدار از مهدي كامراني، صمد نيكخواه بهرامي، اوشين ساهاكيان، حامد آفاق، حامد حدادي، امير اميني، جواد داوري، سعيد داورپناه، ايمان زندي و علي دورقي استفاده كرد.

حامد سهراب‌‌نژاد و موسي نبي‌پور، بازيكناني بودند كه فرصت حضور در نخستين ديدار تيم ايران را پيدا نكردند.در پايان اين ديدار صمد نيكخواه بهرامي با كسب 16 امتياز، امتيازآورترين بازيكن تيم ايران نام گرفت.

حامد حدادي با انجام 8 ريباند موفق نام خود را در بين بهترين‌هاي اين ديدار جاي داد.

در تيم ملي روسيه هم روبرت مولدن بازيكن‌

آمريكايي الاصل اين تيم كه پرچمدار كاروان روسيه در بازي‌هاي المپيك پكن بود، با كسب 19 امتياز، امتيازآورترين بازيكن ميدان لقب گرفت.

پس از او آندري كريلنكو ستاره‌ ‌NBA روس‌ها 15 امتياز براي تيمش كسب كرد.تيم ملي ايران، فردا به مصاف تيم ملي ليتواني (نايب قهرمان قاره اروپا) تيم پنجم جهان مي‌‌رود.

مصدوميت حامد حدادي‌

آسيب‌ديدگي ملي‌پوش پست 5 بسكتبال كشورمان، وي را براي درمان راهي درمانگاه دهكده المپيك پكن كرد.

برخورد شديد صورت حامد حدادي به سر بازيكن تيم ملي بسكتبال روسيه منجر به پاره شدن چانه وي شد.

بازيكن سنتر تيم ملي بسكتبال ايران، نيمه دوم ديدار با تيم‌ملي روسيه را با صورت بانداژ شده بازي كرد و پس از پايان بازي راهي درمانگاه شد. وي پس از زدن سه بخيه در قسمت آسيب‌ديده به جمع هم‌ تيمي‌هاي خود بازگشت.حامد حدادي كه يكي از مهره‌هاي ثابت و تاثيرگذار در ديدار با تيم ملي روسيه بود، در جريان ديدار دوستانه با تيم ملي چين هم از ناحيه مچ پاي راست دچار آسيب‌ديدگي شده بود.

آناليز بازي ليتواني‌

اعضاي كادر فني و بازيكنان تيم ملي بسكتبال براي اطلاع بيشتر از وضعيت ليتواني، ديدار ديروز اين تيم مقابل آرژانتين را از نزديك مشاهده و آناليز كردند.

ليتواني حريف دوم تيم ملي بسكتبال ايران در بازيهاي المپيك 2008 پكن است به همين خاطر ملي‌پوشان بسكتبال كشورمان ديروز در سالن محل برگزاري رقابت‌ها حضور يافتند.




 دوشنبه 21 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 149]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن