تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وقتى مردى به همسر خود نگاه كند و همسرش به او نگاه كند خداوند بديده رحمت به آنان نگ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820752445




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ميزان پرداخت حق بيمه بانك كشاورزي گلستان ‪ ۴۰‬ميليارد ريال اعلام شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: ميزان پرداخت حق بيمه بانك كشاورزي گلستان ‪ ۴۰‬ميليارد ريال اعلام شد
داخلي. اقتصادي. كشاورزي. بيمه.

مدير شعب بانك كشاورزي گلستان از پرداخت ‪ ۴۰‬ميليارد ريال حق بيمه خسارت محصولات به كشاورزان گلستاني در سال زراعي جاري خبر داد.

"كيوان علي‌نژاد" روز دوشنبه به مناسبت روز خبرنگار در جمع اصحاب رسانه گلستان گفت: اين در حالي است كه كشاورزان تنها ‪ ۱۳‬ميليارد ريال بابت حق بيمه محصولات خود به اين بانك پرداخت كرده‌اند.

وي با اشاره به اين كه بيمه محصولات كشاورزي اجباري نيست، افزود: براي ترويج و فرهنگ‌سازي اين اقدام مهم، به تلاش رسانه‌هاي گروهي نياز است.

علي‌نژاد، بيشترين بيمه محصولات كشاورزي را در اين مدت در بخش زراعت و بيمه ديم دانست و گفت: درصد بيمه محصولات كشاورزي با يكديگر فرق داشته اما در سال زراعي جاري در مقايسه با پارسال حق بيمه بيشتري از سوي اين بانك پرداخت شده است.

وي اظهار داشت: به منظور حمايت از محصولات، به طور ميانگين كشاورزان تنها ‪ ۵۰‬درصد از تعرفه بيمه را پرداخت مي‌كنند.

علي‌نژاد پيش‌بيني كرد كه در سال زراعي آينده، پرداخت حق بيمه محصولات كشاورزي به ‪ ۵۰‬ميليارد ريال برسد.

وي با اذعان اين كه براساس بخشنامه‌اي بدهي مشمولان خسارت خشكسالي و سرمازدگي به مدت يك سال تمديد شده است، افزود: اين عمل پس از تاييد ستاد حوادث غيرمترقبه استان اجرا مي‌شود.

علي‌نژاد در ادامه ميزان تسهيلات پرداخت شده اين بانك را از ابتداي سال جاري تاكنون ‪ ۲۶۲‬ميليارد و ‪ ۳۷۵‬ميليون ريال در قالب چهار هزار و ‪۴۹۹‬ فقره در زمينه‌هاي زراعت، دام و طيور، شيلات و آبزيان، باغداري، صنايع كشاورزي و غيره عنوان كرد.

وي، با اعلام اين كه در اين مدت از سال، ‪ ۲۵۶‬ميليارد و ‪ ۶۹۴‬ميليون ريال از منابع بانك وصول شده، افزود: همچنين شش ميليارد و ‪ ۳۹۴‬ميليون ريال براي آبياري و به منظور استفاده بهينه از آب به عنوان تسهيلات پرداخت شده است.

به گفته وي، در بخش ماشين‌آلات نيز ‪ ۸۴‬ميليارد و ‪ ۴۸۲‬ميليون ريال تسهيلات براي خريد تراكتور، كمباين، تيلر، ادوات كشاورزي و ساير ماشين‌آلات پرداخت شده است.

علي‌نژاد ادامه داد: براي بنگاههاي زودبازده اقتصادي كوچك نيز اين بانك هفت ميليارد و ‪ ۲۱۵‬ميليون ريال در قالب ‪ ۴۶‬فقره طرح تسهيلات پرداخت كرده است. ك/‪۳‬
 دوشنبه 21 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 250]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن