تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه امساك از خوردن وآشاميدن نيست بلكه روزه،خوددارى ازتمامى چيزهايى است كه خداوندسبحان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821042507




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

باند سارقان منازل شناسايي و از هم پاشيد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: باند سارقان منازل شناسايي و از هم پاشيد
بخش گوناگون : باند بزرگ سارقان منازل كه اعضا آن از طايفه فيوج هستند دستگير و به 100 فقره سرقت از منازل اعتراف كردند .
سرهنگ اسماعيل هادئي رئيس پليس آگاهي استان تهران با اعلام اين خبر گفت : با افزايش سرقت منازل با شيوه هاي يكسان در شهرستان كرج و آثار بجامانده در صحنه هاي سرقت فرضيه اينكه سرقت هاي انجام شده از سوي طايفه فيوج صورت گرفته است قوت گرفت بنابراين با تشكيل اكيپ هاي متعدد كليه اعضا اين طايفه در شهر كرج كه داراي سوابق كيفري متعدد بودند به صورت نامحسوس تحت كنترل قرار گرفتند.
وي تصريح كرد : با اقدامات گسترده اطلاعاتي مشخص شد كه فردي از اعضا اين طايفه به نام فرشيد كه داراي سوابق متعدد كيفري از جمله سرقت كف زني اخاذي و ... مي باشد اوايل شب بوسيله يك دستگاه خودرو پژو 405 از منزل خارج و تا صبح روز بعد مراجعه نمي كند بنابراين با توجه به اينكه پس از استعلام خودرو مشخص شد كه خودرو سرقتي مي باشد. فرد موردنظر تحت كنترل نامحسوس شبانه روزي ماموران قرار گرفت تا اينكه ساعت 3 بامداد مورخه 29 تيرماه سال جاري در حالي كه در منطقه شاهين ويلا كرج به بهانه هاي مختلف زنگ منازل را به صدا درمي آورد و پلاك منازلي كه صاحبان آن در منزل نبودند يادداشت مي كرد دستگير و به مقر پليس انتقال داده شد.
با دستگيري متهم منزل وي نيز پس از هماهنگي با مراجع قضايي مورد بازرسي قرار گرفت و مقدار زيادي از اموال مسروقه در منزل متهم كشف و ضبط شد.
هادئي افزود : در مراحل اوليه بازجويي متهم خود را بي گناه دانسته اما پس از رويت اموال مسروقه در منزل خود لب به اعتراف گشود و مخفيگاه 6 نفر ديگر از همدستان خود را به پليس معرفي كرد كه همگي آنان دستگير و به 100 فقره سرقت منزل كه ارزش تقريبي اموال مسروقه 170 ميليون تومان مي باشد اعتراف كردند .
شيوه و شگرد سارقان
سركرده اين باند 7 نفره در شيوه و شگرد مورد استفاده سارقان در سرقت از منازل به پليس گفت : ما با خودروهاي سرقتي اوايل شب به مناطق مختلف كرج مي رفتيم و درب منازل ويلايي را مي زديم و پلاك آنهايي را كه مطمئن مي شديم صاحبخانه حضور ندارد يادداشت مي كرديم و سپس ساعت 2 الي 4 بامداد در غالب دو گروه پس از شكستن قفل درب بوسيله ديلم و ساير ابزار وارد منزل شده و كليه اموالي را كه قابل انتقال بود را به سرقت مي برديم .
رئيس پليس آگاهي استان تهران در پايان گفت : از متهمان 4 دستگاه خودرو به همراه اموال مسروقه كشف و ضبط شد و متهمان نيز با تشكيل پرونده تحويل مراجع قضايي و از آنجا روانه زندان شدند.
 يکشنبه 20 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 140]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن