تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):بهترین چیزی را که دوست دارید درباره شما بگویند ، درباره مردم بگویید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821049349




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون نوآوري آموزش‌وپرورش اعلام كرد: كاهش تعداد معلمان راهنمايي تحصيل معلمان ديپلمه تا مدارج بالاتر برعكس ‌شدن نسبت تراكم دانش‌آموز فني‌وحرفه‌اي و نظري


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: معاون نوآوري آموزش‌وپرورش اعلام كرد: كاهش تعداد معلمان راهنمايي تحصيل معلمان ديپلمه تا مدارج بالاتر برعكس ‌شدن نسبت تراكم دانش‌آموز فني‌وحرفه‌اي و نظري


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: اجتماعي - آموزش و پرورش

معاون آموزش و نوآوري آموزش وپرورش گفت: تا پايان شهريور ماه، تمام معاونان آموزش و نوآوري آموزش و پرورش استان‌ها منصوب مي‌شوند.

به گزارش خبرنگار «آموزش و پرورش» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، عباس رهي روز شنبه در اجلاس روساي آموزش و پرورش سراسر كشور، گفت: با توجه به دستورالعمل ساماندهي نيروي انساني آموزش و پرورش، از همه روساي سازمان‌هاي آموزش و پرورش كشور درخواست مي‌كنم كه معلمان مناطق خود را بر اساس معيارهاي تخصصي انتخاب كنند، تا براي مثال معلماني كه در دوره ابتدايي تدريس مي‌كنند، با جنبه‌هاي روانشناختي كودكان آشنا باشند.

وي با اشاره به اين كه بستر كار و فعاليت اصلي معاونت آموزش و نوآوري، دوره آموزش پيش‌دبستاني و دبستان است، اعلام كرد: در تلاش هستيم كه در دوره راهنمايي، معلم چندمهارتي به كار گيريم؛ چرا كه دليلي ندارد كه در اين دوره، 12 معلم را رو در روي دانش آموزان قرار دهيم و دانش‌آموزان بايد با تعداد كمتري از معلمان روبرو باشند.

معاون آموزش و نوآوري آموزش و پرورش افزود: با توجه به برنامه‌ريزي كه با روساي سازمان‌ها و مناطق انجام گرفته است، تا پايان شهريور ماه، همه معاونان آموزش و نوآوري آموزش و پرورش استان‌ها منصوب خواهند شد.

وي ادامه داد: براي انتخاب اين معاونان، چند شاخص در نظر گرفته شده كه از جمله اين شاخص‌ها مي‌توان، به مدرك تحصيلي مرتبط كارشناسي و بالاتر در رشته‌هايي از جمله مديريت آموزشي، برنامه‌ريزي آموزشي، پژوهشگري و غيره اشاره كرد.

رهي، ساماندهي نيروي انساني، بهبود محتواي كتب درسي، وضع قوانين و مقرارات مطلوب، بهينه‌سازي ساختار و مشكلات و تامين منابع مالي را از بسترهاي تحول آموزش و پرورش دانست و اعلام كرد: با همكاري وزارت كار و امور اجتماعي در تلاشيم، نسبت دانش‌آموزان نظري به فني و حرفه‌اي را برعكس كنيم، تا بتوانيم تعداد دانش‌آموزان نظري را به 35 درصد و در فني و حرفه‌اي را به 65 درصد برسانيم؛ اگرچه ظرفيت جامعه ما از نظر فني و حرفه‌اي هنوز تكميل نيست.

وي بر ضرورت تربيت معلم و ارتقاي حرفه‌اي فرهنگيان مبني بر آموزش درازمدت كه به مدرك تحصيلي منجر خواهد شد و آموزش كوتاه مدت كه براي افزايش دانش مهارتي معلمان خواهد بود، نيز اشاره و اظهار كرد: همه معلماني كه مدرك ديپلم دارند، با توجه به سن خدمتي، تا مدارج بالاتر تحصيل مي‌كنند.

انتهاي پيام
 يکشنبه 20 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 211]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن