تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم را به غير از زبان خود، دعوت كنيد، تا پرهيزكارى و كوشش در عبادت و نماز و خوبى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821019638




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سميرقنطار: مساله فلسطين به ما متذكر مي‌شود كه راهي طولاني در پيش داريم - نگراني رژيم صهيونيستي از طرح كاري دولت لبنان


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: سميرقنطار: مساله فلسطين به ما متذكر مي‌شود كه راهي طولاني در پيش داريم - نگراني رژيم صهيونيستي از طرح كاري دولت لبنان
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: بين‌الملل - منطقه‌يي

سمير قنطار تاكيد كرد: مساله‌ي فلسطين كه همواره پيش روي ماست به ما متذكر مي‌شود كه راه ما هم‌چنان طولاني است و ما بايد تمام تلاش خود را براي پايان دادن به رنج‌هاي ملت‌ فلسطين به كار بنديم.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) به نوشته‌ي روزنامه‌ي النهار - چاپ لبنان - سمير قنطار، اسير آزاد شده‌ي لبناني در مراسم بزرگداشت وي و شهيدان مقاومت كه از سوي حزب‌الله لبنان برگزار شده بود اظهار داشت: مساله‌ي فلسطين به ما تذكر مي‌دهد كه ما هم‌چنان بايد به منظور پايان دادن به رنج 60 ساله‌ي ملت فلسطين خود را فدا كنيم.

وي اظهار داشت: من به شما اعلام مي‌كنم كه 30 سال اسارت، همت و اراده و‌ آمادگي من را براي اين كه به تلاش‌هايم ادامه دهم، افزايش داد و زماني كه مي بينيم همه به مقاومت، به اعضاي مقاومت اعتماد دارند، بيشتر مطمئن مي‌شويم كه راهي كه مقاومت پيموده است راهي درست به سوي پيروزي است.

از سوي ديگر حسين الحاج حسن، عضو فراكسيون مقاومت گفت: ما از دشمن صهيونيستي اظهاراتي را مي‌شنويم دال بر اين كه حريم هوايي، زميني و آبهاي ما را نقض كند، در حاليكه ما حق نداريم از خاك كشورمان دفاع كنيم. دشمن مي‌خواهد با اين تبليغاتش خود را طرفي نشان دهد كه مورد تجاوز است.

وي ادامه داد: اين در حالي است كه دشمن صهيونيستي روزانه حريم هوايي و زميني و آبهاي لبنان را نقض مي‌كند و با انواع مختلف سلاح‌هايش ديگر كشورها را تهديد مي‌كند و حال مي‌خواهد خود را مظلوم نشان دهد. اين ادعايي بسيار احمقانه است كه هرگز بر مقاومت تاثير نمي‌گذارد.

حسن حب‌الله، از ديگر اعضاي مقاومت لبنان نيز گفت: هماهنگي ارتش و مقاومت اساس حمايت از لبنان در برابر خطر صهيونيست‌هاست.

از سوي ديگر رايزني‌ها در پارلمان لبنان در زمينه‌ي برنامه‌ي كاري دولت جديد روز شنبه براي دومين روز متوالي ادامه داشت و بيشتر شبيه مبارزه سياسي بود. اين رايزني‌ها تنش ميان نمايندگان حزب حاكم و معارضان را افزايش داده است. به طوري كه حدود نيمي از نمايندگان خواستار ايراد سخنراني در پارلمان شدند.

احتمال مي‌رود كه جلسات پارلمان تا عصر سه‌شنبه يا ظهر چهارشنبه‌ ادامه يابد. طرح كاري دولت جهت تصويب نيازمند راي موافق 110 نماينده است.

منابع كاخ رياست جمهوري لبنان نيز اعلام كردند: ميشل سليمان، رييس‌جمهور لبنان از نبيه بري، رييس پارلمان خواسته است نهايتا جلسات پارلمان را تا سه‌شنبه‌ي آتي به پايان برساند و بيش از سفر وي به سوريه پارلمان به طرح كاري دولت راي اعتماد دهد.

رسانه‌هاي عبري گزارش دادند: اسراييل با رهبران كنوني‌اش ناتوان از رويارويي با جنگ جديدي در لبنان است.

هم‌چنين روزنامه‌ي عبري اسراييل اليوم نوشته است: اسراييل با خطر جدي در مرزهاي شمالي‌اش روبه‌روست و هيچ راه حلي براي آن ندارد، حزب‌الله لبنان مي‌تواند هر زمان كه بخواهد وارد عمل شود.

به نوشته‌ي اين روزنامه طرح كاري دولت لبنان بر اين اساس بوده است كه سلاح حزب‌الله لبنان در راستاي حمايت از لبنان است و مي‌تواند در مواقع لزوم دست به هر اقدامي بزند در حاليكه اسراييل و نخست وزير ضعيفش هيچ كاري نمي‌توانند بكنند و بسياري از وزيران اسراييلي در تلاش براي حفظ پست‌هاي خود هستند.

انتهاي پيام
 يکشنبه 20 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 119]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن