تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):راست ترين سخن، رساترين پند و زيباترين حكايت، كتاب خدا (قرآن) است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820968841




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مسابقات قرآن كريم جهاد كشاورزي خراسان رضوي برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: مسابقات قرآن كريم جهاد كشاورزي خراسان رضوي برگزار شد
داخلي. اجتماعي. قرآن
مرحله استاني بيست و دومين دوره مسابقات قرآن كريم كاركنان سازمان جهاد كشاورزي خراسان رضوي روز شنبه در مشهد برگزار شد.

طي اين مسابقات ‪ ۱۳۲‬نفر از پرسنل اين سازمان و اعضاي خانواده آنها در هفت رشته قرائت، ترتيل و تفسير، اذان، حفظ يك جزء، پنج جزء و ‪ ۱۰‬جزء به رقابت پرداختند.

دربخش پرسنل مرد اين سازمان در رشته قرائت جواد فرحوش، در تفسير عليرضا مرادي، اذان جواد افتاده، حفظ يك جزء عليرضا واحدي، و پنج جزء محمد مهدي تشكري و در ‪ ۱۰‬جزء احمدي شهبازي نيا رتبه‌هاي برتر را كسب كردند.

در قسمت فرزندان پسر پرسنل سازمان نيز در رشته قرائت محمد صمديان در تفسير محمد صمدزاده و در بخش حفظ يك جزء حميدرضا جاويد شفيعي مقام برتر را به دست آوردند.

در بخش بانوان كارمند اين سازمان هم آرزو عبداللهي و مينا اقدس در رشته تفسير و در بخش همسران پرسنل هم زهرا احمدي پور در تفسير و زهرا تميزي در حفظ يك جزء نفرات برتر شدند.

در حوزه فرزندان دختر پرسنل هم اعظم پوررضا در رشته ترتيل، صديقه صاحبي در تفسير و فهيمه آشوري در حفظ يك جز و منيره حسن زاده در حفظ پنج جزء به مقام نخست دست يافتند.ك/‪۲‬
 شنبه 19 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 274]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن