تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مبادا جز حق، با تو اُنس بگيرد و جز باطل، از تو بهراسد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820760085




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آزارواذيت دختر 16 ساله و دختر 12 در مغازه ي يک پسر !!


واضح آرشیو وب فارسی:سایت رسیک: پسر جواني كه با دادن وعده هاي دروغين، دختر 16 ساله اي را به مغازه خود كشانده و با همدستي سه دوست ديگرش، اين دختر را مورد اذيت و آزار قرار داده بود توسط پليس مشهد دستگير شد.
به گزارش پايگاه اطلاع رساني پليس، مردي سراسيمه به كلانتري شفا پليس مشهد مراجعه و طي گزارشي اعلام كرد دختر 16 ساله اش از روز قبل خانه را ترك كرده و تاكنون باز نگشته است. او كه بسيار ناراحت بود از مأموران تقاضاي اقدام فوري براي يافتن دخترش را داشت.
بنابراين، با توجه به حساسيت و اهميت موضوع، تيمهاي اطلاعات و عمليات كلانتري بي درنگ تحقيقات وسيعي را در اين خصوص آغاز كرده و كمتر از يك ساعت به سر نخهاي خوبي در رابطه با اين پرونده دست يافتند.
در همين حال تيم كنترل نامحسوس پليس، جواني را به عنوان مظنون دستگير و با هدايت وي به كلانتري، بازجوييهاي فني خود را آغاز كرد.
با دستور مقام قضايي، تحقيقات وسيعي در اين زمينه دنبال شد و مأموران با توجه به اظهارات متهم دستگير شده، جوان 26 ساله ديگري را نيز كه اين دختر 16 ساله و دختر 12 ساله ديگري را در روز قبل از آن با موتورسيكلت به محل كارش كه يك مغازه رويه كوبي بود، انتقال داده است را شناسايي و در كمتر از چند دقيقه وي را دستگير كردند.
متهم دستگير شده كه شوكه شده بود، در برابر ادله و شواهد موجود لب به اعتراف گشود و گفت: من اين دودختر را اغفال و پس از انتقال به مغازه ام آنها را مورد اذيت و آزار قرار دادم كه پس از 24 ساعت، هر دو نفر آنها را رهاكردم.
روند پيشرفت اين پرونده با مقامهاي قضايي هماهنگ و برابر دستور قاضي شعبه 29 مجتمع قضايي شهيد باهنر مشهد، دختر 16 ساله با راهنمايي متهمان، پيدا شد و در كلانتري بانوان مشهد تحت نظر قرار گرفت.
گفتني است، در اين عمليات پليسي چهار نفر دستگير و براي رسيدن به سزاي عمل خود به مراجع قضايي معرفي شدن





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت رسیک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 311]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن