تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه دیدید که بنده ای گناهان مردمان را جستجو می کند و گناهان خویش را فراموش کرده...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821075618




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اوسيک: فوتبال استانداردي را از استراليا و کره شاهد بوديم


واضح آرشیو وب فارسی:سایت رسیک: اوسيک: فوتبال استانداردي را از استراليا و کره شاهد بوديم



سرمربي تيم ملي فوتبال استراليا با ابراز رضايت از نتيجه اي که برابر کره جنوبي کسب کرده است گفت: دو تيم فوتبالي در سطح استانداردهاي بالا را به نمايش گذاشتند.



--------------------------------------------------------------------------------


"هولگر اوسیک" پس از تساوی یک بر یک عصر جمعه تیمش برابر کره جنوبی ضمن بیان این مطلب افزود: دو تیم استرالیا و کره جنوبی از پتانسیل بالایی برخوردار بودند و در این دیدار نیز نمایش یک بازی با استاندارد بالا از آنها بودیم.

وی ادامه داد: در این دیدار هر دو تیم تلاش کردند فوتبال زیبا و قابل قبولی را به نمایش بگذارند و تنها ارائه گر یک فوتبال سرگرم کننده نباشند. من از عملکرد تیمم بسیار راضی هستم و تصور می کنم بازیکنانم هر آنچه از آنها خواسته بودم را در زمین به اجرا در آوردند.

سرمربی تیم ملی فوتبال استرالیا خاطرنشان کرد: در نیمه اول حریف از ما بهتر بود به گل رسید اما در نیمه دوم ما تسلیم نشدیم و مبارزه کردیم تا به گل رسیدیم. کره جنوبی تیم بسیار قدرتمندی بود و اینکه ما توانستیم برابر این تیم به یک امتیاز دست پیدا کنیم نتیجه کم ارزشی نیست.

اوسیک با اشاره به تعیین سرنوشت تیم های صعود کننده از گروه سوم به مرحله بعد به دیدار برابر بحرین اشاره کرد و گفت: آنها تیم متفاوتی هستند که سبک دیگری از فوتبال را به نمایش می گذارند. امیدوارم برابر بحرین هم به پیروزی برسیم و با خیال راحت راهی مرحله بعد شویم.

سرمربی تیم ملی فوتبال استرالیا در مورد دیدارش با تیم ملی ایران در مرحله حذفی این رقابتها گفت: همه تیم های گروه چهارم تیم های خوبی هستند اما برای رویارویی با آنها نیاز است که ما بازی های مقدماتی را با موفقیت پشت سربگذاریم و به مرحله بعد صعود کنیم.

دیدار تیم های ملی فوتبال استرالیا و کره جنوبی در مرحله مقدماتی گروه سوم رقابتهای جام ملت های آسیا عصر جمعه در ورزشگاه الغرافه با تساوی یک بر یک به پایان رسید.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت رسیک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن