تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):دو خصلت است كه بالاتر از آنها چيزى نيست: ايمان به خدا و سود رساندن به برادران.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821176718




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

قيمت هر تن آجر فشاري 32 هزار تومان تعيين شد


واضح آرشیو وب فارسی:سایت رسیک: مرتضي منبع‌چي در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادي خبرگزاري فارس اظهار داشت: مصوبه دولت براي اعمال حمايت‌هاي جديد از توليد كنندگان آجر فشاري به وزارتخانه‌هاي صنايع، بازرگاني و استانداري‌ها ابلاغ شده كه بر اين اساس علاوه بر تعيين قيمت جديد آجر، تسهيلات ويژه‌اي نيز به توليد كنندگان اختصاص يافته است.
وي با اشاره به شرايط حساس كشور در راستاي اجراي طرح هدفمندي يارانه‌ها و لزوم همراهي توليدكنندگان با اين طرح، تصريح كرد: در مورد اعمال قيمت‌هاي جديد آجر فشاري با دولت به تعامل رسيده‌ايم و از همه فعالان طرح مسكن مهر جهت استفاده از تسهيلات طرح هدفمندي يارانه‌ها دعوت مي‌كنيم.
منبع‌چي با بيان اينكه قيمت نهايي آجر فشاري براساس شرايط حمل در مناطق مختلف كشور متفاوت است، گفت:‌ در گذشته هر تن آجر فشاري با قيمت 34 هزار تومان در محل تحويل داده مي‌شد كه البته بازار با نوعي ركود مواجه بود.
وي تأكيد كرد: سعي داريم قيمت آجر فشاري را در حد مشخص شده، حفظ كنيم و افزايش قيمتي صورت نگيرد.
منبع‌چي در مورد برنامه توليدكنندگان آجر فشاري جهت حركت به سمت استفاده از تكنولوژي‌هاي نوين توليد نيز گفت: براساس قراردادي كه با يك شركت داخلي منعقد شده، طرح جامعي براي حركت توليدكنندگان سنتي آجر به سمت صنعتي شدن در حال تدوين است.
وي افزود‌: اين طرح را جهت تصويب به وزارت صنايع ارائه خواهيم كرد تا با طي مراحل لازم، براي اجرا به واحدهاي توليدي ارائه شود.
اين توليد كننده به روز رساني دستگاه‌هاي توليد و پخت آجر را از جمله مهمترين محورهاي اين طرح عنوان كرد و افزود: در صورت بهينه سازي تجهيزات كارخانه‌ها، حدود 30 درصد در مصرف انرژي‌ آنها صرفه‌جويي خواهد شد.
به گفته منبع‌چي، در كشور 7 هزار واحد توليد كننده آجر وجود دارد كه حدود 500 واحد در زمينه توليد آجرهاي ماشيني فعال هستند و بقيه آجر سنتي توليد مي‌كنند.
وي با بيان اينكه يكي از رويكردهاي قانون هدفمند كردن يارانه ها ارتقاء سطح بهره وري است، گفت: به واحدهاي آجرپزي كه از مازوت استفاده مي كنند، تسهيلات 50 تا 100 ميليون توماني پرداخت خواهد شد و براساس مصوبه هيات وزيران، شركت گاز بايد در كوتاه‌ترين مدت نسبت به انشعاب خطوط گاز اين واحدها اقدام كند.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت رسیک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 2178]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن