تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس چيزى از حقّ برادر مسلمان خود را نگه دارد [و به او ندهد]، خداوند، بركت روزى ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820990121




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معزي پور در گفتگو با مهر:نياز به حمايت روحي داريم


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: معزي پور در گفتگو با مهر:نياز به حمايت روحي داريم
سرمربي تيم ملي كشتي آزاد كشورمن، ورزش اول ايران را در آستانه بازيهاي المپيك 2008 پكن نيازمند حمايت رسانه هاو مسئوولان ورزش دانست.

محمود معزي پور در گفتگو با خبرنگار مهر با بيان اين مطلب افزود: كشتي اعتبار و آبروي ورزش ايران در المپيك ها بوده وهست، بنابراين براي تداوم موفقيت ها و افتخار آفريني هاي ملي پوشان كشتي ايران در المپيك پكن، همه از جمله رسانه ها و مسئوولان بايد به حمايت از تيم ملي كشتي آزاد بپردازند.

سرمربي كهنه كار تيم ملي كشتي آزاد كشورمان با ابراز رضايت از وضعيت آمادگي اعضاي اين تيم در فاصله كمتر از دو هفته مانده به آغاز مسابقات كشتي المپيك 2008 پكن گفت: با نزديك شدن به المپيك از شدت تمرينات كاسته شده است تا ملي پوشان با بازيافتن قواي جسماني خود به بالاترين سطح آمادگي برسند، خوشبختانه مصدوميت و مشكلي وجود ندارد و منتظر هنرنمايي كشتي ايران در المپيك هستيم.

معزي پور در مورد بي تجربه بودن اكثر اعضاي تيم ملي كشتي آزاد ادامه داد: كشتي ايران داراي پتانسيل و توانايي هاي زيادي است و هميشه در جهان كشتي مدعي بوده ، واقعيت كنوني كشتي آزاد ايران همين است و ما سعي كرده ايم بهترين نفرات ممكن را به ميدان ببريم. جوانگرايي اتفاقي است كه از سالها پيش در كشتي ايران بايد رخ مي داد و من معتقدم جوانان جوياي نام مي توانند شگفتي ساز شوند.

سرمربي تيم ملي كشتي آزاد كشورمان ادامه داد: ممكن است برخي كشتي گيران تيم ملي، جوان و كم تجربه باشند اما به طور حتم از قابليت هاي بالايي برخوردارند، درجهان كشتي هميشه از سوي رقبا روي ايران حساب بالايي مي شود و تاريخ نشان داده كه جوانان مستعد ايران بارها توانسته اند شگفتي ساز شوند.
 جمعه 18 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 108]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن