تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زِنا، شش پيامد دارد: سه در دنيا و سه در آخرت. سه پيامد دنيايى‏اش اين است كه: ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820841388




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مسوولان خمين: خبرنگاران نقش سازندگي جامعه را برعهده دارند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: مسوولان خمين: خبرنگاران نقش سازندگي جامعه را برعهده دارند
داخلي. فرهنگي. رسانه. خبرنگار.

جمعي از مسوولان خمين بر اين امر اذعان دارند كه خبرنگاران در انجام مسووليت حساس و مهم خود در سازندگي جامعه تاثيرگذارند.

عضو هيات رئيسه شوراي عالي كشوربا گرامي داشت ياد و خاطره" شهيدصارمي" خبرنگارايرنا كه در شهر قندهار افغانستان به شهادت رسيد گفت: خبرنگاران خط مقدم جبهه اطلاع رساني هستند تا نيازها و كمبودها را به گوش مسوولان برسانند.

"سيد مهدي ساداتي"افزود: با توجه به مشكلات متعددي كه خبرنگاران در تهيه و ارائه خبر برعهده دارند نقش آنان در سراسر جهان بسيار ارزشمند است.

وي اظهار داشت: در جامعه اسلامي ما كه نشات گرفته از حكومت الهي است نقش خبرنگاران با حساسيت بيشتر مورد توجه است.

ساداتي گفت: با در نظر گرفتن ظرافتهاي كاري مربوط به حوزه فعاليت خبرنگاران ،آنان مي‌توانند موجب ايجاد دستاوردهاي مطلوب فرهنگي براي مردم باشند.

ساداتي رييس شوراي اسلامي شهر خمين گفت: ارائه مطلوب حقيقتهاي جامعه و انعكاس آن مي‌تواند رضايت مندي مردم و دولت را فراهم كند.

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه خمين گفت: خبرنگاران زبان گوياي مردم هستند و با توجه به شناخت عميقي كه از مشكلات شهروندان دارند تدوين‌گر خوبي براي مسوولين مي‌باشند.

سرهنگ پاسدار "علي محمدي" افزود: با تبريك روز خبرنگار اظهار داشت :روز خبرنگار روز قدرشناسي از فعاليتهاي مظلومانه قشري است كه در به دست آوردن يك خبر متحمل زحمات سختي مي‌شوند اما مداوم در اين مسير در حال حركتند.

نماينده ولي فقيه در تيپ دوم روح الله خمين گفت: خبرنگاري شغل جهاني محسوب مي‌شود و جايگاه ارزشمندي در بين ساير حرف به عنوان مشاغل سخت و زيان‌آور دارد.

حجت‌الاسلام "سيداحمد حسيني دانشور" افزود: يكي از دانشگاههاي تربيتي تاثيرگذار جامعه دانشگاه مكتوب رسانه‌اي هستند كه معلميني همانند خبرنگاران دارند.

وي اظهار داشت: دين مبين اسلام براي قلم جايگاه ارزشمندي قائل است و در قرآن كريم به آن قسم ياد شده است" نون و القلم و ما يسطرون " بياني كه خداوند رحمان معلم آن است.

وي گفت: انتقال واقعيت در فضاي مطبوعات كشور ما رعايت مي‌شود و اين موجب شده مردم به خبرنگاران اعتماد كنند.

امام جمعه‌خمين گفت: خبرنگاران به عنوان پلي بين مردم و مسوولان وظيفه مهم انعكاس حقايق و مشكلات مردم را دارند.

"حجت‌الاسلام سيدعلي حسيني " افزود: خبرنگاران با بيان معضلات و واقعيات جامعه مي‌تواند نقش اثرگذاري در رفع مشكلات جامعه داشته باشند.

وي با گراميداشت روز خبرنگار (‪ ۱۷‬مردادماه) گفت: اين افراد تلاشگر در عرصه خبر و اطلاع‌رساني حتي براي آشكار شدن واقعيت جان خود را نيز از دست مي‌دهند.

وي از خبرنگاران خواست با وجود مشكلات متعدد در جامعه تمام تلاش خود را براي انعكاس واقعيات جامعه انجام دهند.

وي افزود: خبرنگاران به سبب ارتباط بيشتر با مردم ، مي‌توانند براي رفع مشكلات راهكارهاي مناسبي ارائه دهند.

حسيني اظهار داشت: خبرنگاران زبان گوياي مردم و پل ارتباط بين مردم و مسئولان هستند و همواره براي برقراري اين ارتباط بايد در تلاش باشند.

رييس حفظ آثار و ارزشهاي دفاع مقدس ، از خبرنگاران به عنوان منبع آگاهي و چشم بيدار جامعه ياد كرد و گفت: تلاش اين قشر يكي از عوامل مهم پيشرفت و توسعه كشور است كه بوسيله پل ارتباطي ايجاد شده بين مردم و دولتمردان به آباداني مي‌انديشند.

"حيدر خسروي" افزود: خبرنگارمي‌تواند به عنوان نماينده مردم برحسن اجراي امور ، مسوولان را ياري داده و بازوي توانمندشان باشند.

وي ، خبرنگاري را يكي از مشاغل سخت خواند واظهار داشت:اين حرفه با وجود مشقات فراوان، براي كساني كه عهده‌دار مسووليت خطير اطلاع‌رساني هستند بسيار جذاب است.

وي به خبرنگاران توصيه كرد: همواره در اطلاع‌رساني صداقت را رعايت كرده و اخبار را با كمترين تغييرات به اطلاع مردم برسانند.

وي افزود: شرافت حرفه خبري ايجاب مي‌كند تا فعالان اين عرصه ، مطالب را غني و كامل با كمترين كاستي به سمع و نظر مردم برسانند.ك/‪۴‬
 پنجشنبه 17 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن