تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس رحم نكند به او رحم نشود، هر كس نبخشد بخشيده نشود و هر كس پوزش را نپذيرد، خدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816701209




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

هنوز هيچ كس آماده نيست


واضح آرشیو وب فارسی:موج: هنوز هيچ كس آماده نيست


سرمايه: هفته اول ليگ به كام امير قلعه نويي بود. استقلال به لطف دو گل جباري و اميرآبادي توانست ابومسلم را شكست دهد تا صدرنشين هفته اول لقب گيرد. اميرقلعه نويي هم بارها از سوي هوادارانش تشويق شد و به نظر مي رسد ديگر بين او و هواداران استقلال مشكلي نباشد: «از بازيكنان تيم تشكر مي كنم چرا كه بازي قابل قبولي انجام دادند. ما در تركيه تمرينات سختي را پشت سر گذاشتيم بنابراين كمي ناهماهنگ بوديم اما نيمه دوم توانستيم بازي خوبي ارائه دهيم.» البته قلعه نويي به رغم رضايت از نتيجه هنوز از نحوه بازي تيمش به طور صددرصد راضي نيست: «بازيكنان من به بلوغ تاكتيكي رسيده اند اما هنوز با شرايط ايده آل فاصله داريم.» قلعه نويي اما بيشتر از تمام اين مسائل از آمادگي نسبي مجتبي جباري راضي است كه حاضر شده امسال هم در استقلال بماند. آنهايي كه بازي اين تيم مقابل ابومسلم را ديدند، معتقد بودند استقلال بدون جباري نمي تواند بازي دلخواهش را ارائه دهد و به نوعي به او وابسته شده.

خبر بد براي قلعه نويي پارگي رباط صليبي اميد روانخواه است كه او را هفت ماه خانه نشين كرد در طرف ديگر هادي برگي زر بهترين توجيه ممكن را براي باخت تيمش در اختيار دارد: «من تنها سه روز در كنار تيم بودم و تنها كاري كه طي اين مدت توانستم انجام دهم كار كردن روي مسائل روحي و مشكلات گذشته بود. به نظرم اگر ما پيش از آغاز فصل بهتر كار مي كرديم در اين بازي مي توانستيم بازنده نباشيم.» اما در بازي هاي ديگر فيروز كريمي كه قبل از بازي مقابل پيكان با اطمينان از برد صبا صحبت كرده بود، بعد از تساوي مقابل اين تيم وعده روزهاي آينده را داد: «از نتيجه راضي نيستم. بازي مقابل پيكان سومين بازي تيم از زمان آمدن من بود. انشاءالله از بازي هاي بعدي بهتر خواهيم شد و صبا مي تواند جزء مدعيان قهرماني باقي بماند.» پيام مشهد هم با خداداد عزيزي از برق شيراز شكست خورد تا دوباره خداداد عصباني شود: «به خاطر ضعف داوري باختيم.
اگر اعتراض كنم مي گويند به خاطر باخت اين حرف ها را زده اما خود ناظر داوري هم به ضعف داور اعتراف كرد. نمي دانم چرا فقط براي بازي هاي استقلال و پرسپوليس از داوران با تجربه استفاده مي كنند و براي ديگر تيم ها از داورهاي كم تجربه تر استفاده مي شود. مگر خون آنها از ما رنگين تر است.» خداداد معتقد است تيمش موش آزمايشگاهي شده اما سعي مي كند خودش را آرام كند: «هرگاه به داوري اعتراض كنيم، متهم مي شويم و «عنايت» ما را تا دادگاه لاهه هم مي كشاند.» منصور ابراهيم زاده هم توانست در اولين تجربه سرمربيگري اش در ليگ برتر، مس پرويز مظلومي را شكست دهد.
مس كه با خريدهاي خوبش جزء يكي از مدعيان اين فصل محسوب مي شود اما شكست در اولين ديدار باعث شد كه مظلومي زمين و زمان را به باد انتقاد بگيرد: «در فوتبال ايران عدالت رعايت نمي شود. شرايط جلال اميديان دقيقاً مثل مازيار زارع بود. به بازيكن پرسپوليس اجازه بازي مي دهند اما به بازيكن ما اجازه بازي ندادند. يك روز قبل از بازي پرواز ما به اصفهان لغو شد و مجبور شديم با اتوبوس سفر كنيم و همين مساله باعث خستگي و شكست تيم ما شد.»
پاس همدان هم در خانه مقابل سپاهان متوقف شد، هرچند هر دو مربي از نتيجه ديدار راضي بودند اما بگوويچ در پاسخ به سوالي در مورد ناهماهنگي مهاجمانش گفته است: «اگر توره و شوچنكو را داشتيم بهتر از اين كار مي كرديم.» فولاد هم موفق شد با مجيد جلالي مقاومت را شكست دهد. مهم ترين نكته اين بازي تشويق تيم سپاهان نوين، توسط تماشاگران شيرازي و البته مشكل كمبود نور ورزشگاه حافظيه شيراز بود. ملوان هم به راه آهن باخت تا محمد احمدزاده مثل هميشه از بدشانسي تيمش و تدافعي بازي كردن حريف صحبت كند.
 پنجشنبه 17 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 148]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن