تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 26 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه چيز است كه اگر مردم آثار آن را مى‏دانستند، به جهت حريص بودن به خير و بركتى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815941054




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كفاشيان: كنفدراسيون آسيا به دنبال افراد بله‌قربان‌گو است


واضح آرشیو وب فارسی:سایت رسیک: به گزارش خبرنگار اعزامي خبرگزاري فارس از دوحه، علي كفاشيان با حضور در تمرينات تيم ملي فوتبال ايران در خصوص عدم انتخاب نماينده ايران در انتخابات AFC اظهار داشت: ما قبلاً تصميم گرفتيم تا در اين انتخابات شركت كنيم و سعيدلو به عنوان نايب رئيس AFC نامزد شد. ما موضوع را در هيئت رئيسه فوتبال مطرح كرديم و به اين نتيجه رسيديم كه حضور رئيس سازمان تربيت‌بدني در اين سمت به سود فوتبال ايران خواهد بود. هرچند كه شخص براي ما مهم نبود بلكه گرفتن كرسي اهميت داشت.
وي ادامه داد: با توجه به اينكه رقباي ضعيفي در اين انتخابات حضور داشتند حق ما بود كه بتوانيم در AFC حضور داشته باشيم و به همين منظور مذاكرات مختلفي را با افراد گوناگون انجام داديم تا حمايت‌هاي لازم صورت گيرد. در روزهاي پاياني نيز من تصميم گرفتم جهت حمايت از سعيدلو كنار بروم اما متأسفانه اين امر نيز مثمرثمر نبود.
كفاشيان خاطرنشان كرد: 80 درصد اعضاي AFC ايران را به عنوان يك عضو قبول دارند اما متأسفانه عاملي كه باعث شد ما رأي نياوريم دو دستگي در اين كنفدراسيون بود. دسته مخالف و دسته‌اي موافق بن‌همام بودند و اين موضوع باعث شد كه در بين افراد اختلاف به وجود آيد و ما نتوانيم رأي كسب كنيم.
رئيس فدارسيون فوتبال علت اصلي اين ناكامي را عدم ثبات و مديريت در ايران دانست و عنوان كرد: افراد براي به دست آوردن آرا هزينه‌هاي زيادي انجام مي‌دهند و حتي ارتباطات مختلفي را برقرار مي‌كنند. البته بايد اين نكته را توجه داشت كه ثبات و مديريت نيز مي‌تواند در انتخاب اعضا كمك كند كه ما متأسفانه هيچ‌كدام از اين موارد را نداريم.
وي افزود: AFC به دنبال اين است كه افراد ضعيف و بله‌قربان‌گو را در كنفدارسيون مشغول به فعاليت كند. رقيب نپالي ما زياد نگران‌كننده نبود و ما پس از عدم حضور فرماندو قطعاً اميدوار شديم كه رأي خواهيم آورد و در اين زمينه تلاش زيادي انجام داديم اما در دقايق پاياني بن‌همام بر روي نماينده نپال ايستادگي كرد و به همين دليل او رأي بالايي آورد اگر بن‌همام از ما حمايت مي‌كرد مطمئن باشيد كه مي‌توانستيم رأي بياوريم.
كفاشيان در پاسخ به اين سؤال كه آيا بن‌همام خيانت كرده است، گفت: به نظرم بن‌همام از نمايندگي ايران حمايت نكرد هرچند او زماني كه به فدراسيون ايران آمد اعلام كرد كه از سعيدلو حمايت مي‌كند اگرچه رأي هم نياورد اما او قول داد و اين حمايت را انجام نداد.
وي در خصوص كناره‌گيري خود خاطرنشان كرد: به نظرم رسيد كه اگر من در حمايت از سعيدلو كنار بروم او موفق‌تر خواهد بود هرچند كه شايد نظر بن‌همام بر حضور من بوده است.
كفاشيان در مورد صحبت‌هاي دادكان و انتقادهاي او يادآور شد: جالب است كه آقاي دادكان زماني كه من نامزد اين انتخابات شدم مخالف اين موضوع بود اما حالا چه شده كه موضع او عوض شده است. اين اتفاق براي كره و ژاپن نيز افتاده و نماينده‌هاي كشورهاي ضعيف در AFC حضور يافته‌اند. كنفدراسيون آسيا به دنبال ياركشي است و افراد بله‌قربان‌گو و بي‌آزار را انتخاب مي‌كند.
كفاشيان با اشاره به اينكه با حضور وي شايد رأي نمي‌آورد تصريح كرد: تضميني نبود كه من نيز بتوانم رأي بياورم ما به دنبال يك كرسي در AFC بوديم و فرد براي ما مهم نبود.
كفاشيان درباره تشكيل وزارتخانه ورزش و جوانان يادآور شد: مخالفت سعيدلو نظر شخصي او نبوده بلكه دولت و شخص رئيس جمهور نيز چنين نظري داشتند و از طريق رئيس سازمان تربيت‌ بدني اين امر منعكس شده است.
وي درباره حضور افراد شناخته‌ شده‌تر در انتخابات AFC گفت: كنگره مقرراتي دارد و آن اين است كه اعضاي هيئت رئيسه و يا مجمع هر كشور مي‌تواند در اين انتخابات شركت كند. من اگر اين قوانين نبود راضي بودم كه شخص ديگري شركت كند. اگر كسي فكر مي‌كند كه مي‌تواند در اين سمت حاضر شود مي‌تواند با حضور در هيئت رئيسه و يا مجمع به اين پست برسد.
كفاشيان درباره تيم ملي فوتبال ملي ايران در جام ملت‌هاي آسيا خاطرنشان كرد: بازيكنان انگيزه بالايي دارند و با تمام قوا در بازي‌ها ظاهر خواهند شد. هر سه بازي ملي‌پوشان در مرحله گروهي سخت است و اميدوارم با روحيه بالايي كه آنها دارند بتوانند در اولين بازي پيروز شوند و شرايط را براي ساير ديدارها مهيا كنند.
وي افزود: پاداش ملي‌پوشان مرحله به مرحله پرداخت خواهد شد و پس از صعود از مرحله به حساب آنان واريز خواهد شد.
رئيس فدراسيون فوتبال درباره پرداخت آخرين قسط افشين قطبي يادآور شد: هم‌اكنون اين پول در حساب فدراسيون وجود دارد اما با توجه به اينكه من در تهران نبودم اين امر به زمان حضورم در ايران موكول شد تا اين چك را امضا كنم.
وي در پايان درباره انتخاب سرمربي تيم ملي و اينكه گفته مي‌شود در بازي‌هاي جام ملت‌ها حاضر است، عنوان كرد: چنين چيزي وجود ندارد كه ما سرمربي را انتخاب كرده باشيم اما تلاش مي‌كنيم كه هرچه زودتر اين امر محقق شود و او نيز بتواند بازي‌هاي ملي‌پوشان را از نزديك تماشا كند.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت رسیک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 138]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن