تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن همواره خانواده خود را از دانش و ادب شايسته بهره مند مى سازد تا همه آنان را وارد ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820974617




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كميته ويژه نظارت بر ساخت و سازهاي شهري در اروميه تشكيل شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: كميته ويژه نظارت بر ساخت و سازهاي شهري در اروميه تشكيل شد
اروميه - خبرگزاري مهر: معاون امور عمراني استاندار آذربايجان غربي با هشدار به ساخت و سازهاي غيرمجاز، دستور تشكيل كميته ويژه برخورد با ساخت و سازهاي غير مجاز در شهر اروميه را صادر كرد.

به گزارش خبرنگار مهر در اروميه، اين كميته متشكل از شوراي هماهنگي ترافيك، فرمانداري اروميه، سازمان مسكن و شهرسازي، شهرداري و نيروي انتظامي است و كار آن نظارت و رسيدگي بر نحوه ساخت و سازهاي شهري و برخورد با افراد متخلف است.

محمد باقر دارياني ظهر امروز در جلسه شوراي هماهنگي ترافيك و كارگروه حمل و نقل آذربايجان غربي كه در ساختمان شماره 2 استانداري برگزار شد با انتقاد از شيوه عمل كميسيون ماده 100 شهرداريها در برخورد با ساخت و سازهاي غير مجاز، خواستار اصلاح آيين نامه هاي اجرايي كميسيون ماده 100 شهرداريها شد.

وي ادامه داد: ساخت و سازهاي غير مجاز به عنوان معضل اساسي دهه اخير در جوامع شهري مطرح است كه از اهميت ويژه اي در برنامه ريزيهاي ساماندهي و تلاش براي مديريتي مطلوب شهري برخوردار است.

وي با اشاره به جايگاه كميسيون ماده 100 شهرداريها در برخورد با اين معضل اجتماعي افزود: شيوه عمل اين كميسيون در برخورد با ساخت و سازهاي غير مجاز شهري هيچ سنخيتي با برنامه هاي مديريت شهري ندارد و برخي افراد سودجو نيز از خلاء هاي قانوني و احكام صادره اين كميسيون سوء استفاده كرده و علاوه بر سودجويهاي كلان موجب برهم خوردن نظام مديريت شهري مي شوند.

رئيس شوراي اسلامي شهر اروميه نيز در اين جلسه با اشاره به سياستهاي شورا و شهرداري اروميه در برخورد با ساخت و سازهاي غير مجاز گفت: بر اساس مصوبه شورا علاوه بر عدم صدور مجوز ساخت مجتمع هاي تجاري و خدماتي در بافت مركزي شهر براي ساختمانهاي فاقد پاركينگ نيز گواهي پايانه كار صادر نمي شود.

پرويز جليلي از تهيه طرحي جديد براي ساماندهي فضاي پاركينگ در اماكن عمومي و تجاري در داخل بافت مركزي شهر خبر داد و افزود: بر اساس اين طرح مالكان ساختمانهاي فاقد پاركينگ بايد فضاي مورد نياز را با اختصاص طبقاتي از ساختمان يا از زمينهاي اطراف بايد تامين كنند.

در ادامه اين جلسه طرح اصلاح و ساماندهي ورودي شهر مياندوآب و طرح ساماندهي و تسهيل تردد خودرو در خيابان كاشاني بررسي و به تصويب رسيد.
 چهارشنبه 16 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 176]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن