تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):درهاى گناهان را با استعاذه (پناه بردن به خدا) ببنديد و درهاى طاعت را با بسم اللّه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820871363




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار ورزشي شهرستانها


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: اخبار ورزشي شهرستانها
1500 سالن ورزشي ويژه بانوان دردست ساخت است‌

سرويس شهرستانها: معاون دفتر توسعه ورزش بانوان سازمان تربيت‌بدني كشور گفت: براي تأمين فضاهاي ورزشي موردنياز بانوان، يك هزار و 500 سالن ورزشي در كشور در دست ساخت است.

لاله عبادي در حاشيه رقابت‌هاي دارت بانوان در گرمسار به خبرنگار ايرنا گفت: ساخت اين سالنها تا سال 88 به پايان مي‌رسد.

وي گفت: هدف سازمان تربيت‌بدني از توسعه فضاهاي ورزشي اين است كه مردم بتوانند با طي 10 دقيقه پياده‌روي به سالن و مكان ورزشي مناسب دسترسي يابند.

وي ايجاد عدالت ورزشي در نقاط مختلف كشور را از ديگر اهداف اين سازمان بيان كرد و گفت: در نظر است اداره اين سالنها به بخش خصوصي واگذار شود.

وي به فعاليت 80 هزار مربي و نيز 60 هزار داور در ورزش بانوان كشور اشاره كرد و اظهار داشت: ورزش بانوان در بخش همگاني و قهرماني، در سالهاي اخير رشد خوبي داشته است و بانوان در 44 رشته ورزشي فعاليت دارند و سال گذشته نيز 111 مسابقه برون مرزي انجام دادند.

معاون دفتر توسعه ورزش بانوان سازمان تربيت‌بدني درخصوص حضور بانوان در ميادين ورزشي، براي تماشاي مسابقات گفت: مخالفتي با تماشاي مسابقات ورزشي توسط بانوان به شرط رعايت مسايل اخلاقي و فرهنگي وجود ندارد.

بازديد رئيس سازمان تربيت بدني از پروژه هاي ورزشي شهريار ‌

كرج----- خبرنگار اطلاعات: رئيس سازمان تربيت بدني همزمان با افتتاح 20 پروژه ورزشي استان تهران، از 12 پروژه ورزشي شهريار نيز ديدن كرد.

محمد علي‌آبادي از پروژه هاي ورزشي سالنهاي ورزشي شاهد، سالن يوسف‌آباد قوام بيدگنه، حصار طهماسب، زمين چمن طبيعي يوسف آباد سالن ورزشي رزقان، زمين چمن مصنوعي فوتبال صفادشت، سالن ورزشي بهشاد، سالن ورزشي مصطفي خميني(ره) 1 و 2 صباشهر و سالن ورزشي چمران صباشهر در شهرستان شهريار ديدن كرد.

گفتني است كه ساخت اكثر اين پروژه‌ها از سال 82 آغاز شده است و روند احداث آنها تا سال گذشته ادامه داشته است و تعدادي از اين پروژه‌ها نيز هم‌اكنون مراحل پاياني ساخت را مي گذرانند.‌

قهرماني ورزشكاران كرج در دومين المپياد ايرانيان‌

ورزشكاران كرج در رشته موي‌تاي در دومين المپياد ورزشي ايرانيان كه در خرم‌آباد برگزار شد، در رده سني اميد قهرمان شدند.

در اين رقابتها تيم كرج با كسب چهار مدال طلا و يك برنز رتبه نخست كشور و تيمهاي قزوين و گيلان به ترتيب عنوانهاي دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

همچنين تيم اميد كرج در رقابتهاي رشته كيك‌بوكسينگ دومين المپياد ورزشي ايرانيان با كسب دو مدال طلا، يك نقره و سه برنز به مقام نايب قهرماني دست يافت و تيمهاي تهران و فارس به ترتيب مقامهاي اول و سوم را كسب كردند.

برتري تيم ميني‌هندبال دختران چناران‌

چناران---- خبرنگار اطلاعات: تيم ميني‌هندبال دختران چناران به‌جام قهرماني آموزشگاههاي خراسان رضوي دست يافت.‌

مسئول روابط عمومي اداره تربيت بدني چناران با اعلام اين مطلب گفت: در اين مسابقات كه در مشهد برگزار شد، تيم دختران چناران بالاتر از تيم‌هاي نواحي يك و دو مشهد قرار گرفت.

كسب مقام دوم در مسابقات كشتي با چوخه‌

تيم كشتي با چوخه چناران در مسابقات جام پهلوان بهادري كه در قوچان برگزار شد، به مقام دوم دست يافت.

در اين رقابتها قوچان مقام اول را از آن خود كرد.

در بخش انفرادي اين رقابتها نيز حسن محبوب از چناران در وزن 65 كيلوگرم توانست با غلبه بر تمامي حريفان به مقام نخست دست يابد.

مقام سوم براي نوجوانان پسر در مسابقات هندبال‌

تيم نوجوانان پسر چناران در مسابقات استاني مقام سوم را از آن خود كرد.‌همچنين سجاد سارعي از تيم چناران توانست به تيم منتخب خراسان رضوي راه يابد.‌

‌برگزاري ليگ فوتبال اميدهاي خراسان‌رضوي‌ در تربت جام و گناباد

تربت جام ---- خبرنگار اطلاعات: مسابقات ليگ فوتبال اميدهاي خراسان رضوي با شركت 8 تيم در تربت‌جام و گناباد برگزار شد.

در اين مسابقات از گروه اول تيم‌هاي تربت جام و و از گروه دوم تيم‌هاي سرخس و مشهد به مرحله نيمه نهايي راه يافتند.

در مرحله بعدي اين مسابقات تيم‌هاي تربت جام و و نيز تيم‌هاي و به رقابت مي‌پردازند كه قهرمان اين مرحله به عنوان نماينده استان در مسابقات كشوري حضور خواهد داشت.

برگزاري مسابقات فوتبال نونهالان در اصفهان‌

كاشان ---- خبرنگار اطلاعات: ديدار تيم‌هاي فوتبال نونهالان سازمان رفاهي تفريحي شهرداري كاشان و مباركه در ورزشگاه تختي شاهين شهر برگزار شد. در اين ديدار كه نخستين بازي از مرحله دوم مسابقات نونهالان شهرستان‌هاي استان اصفهان بود، تيم كاشان با نتيجه سه بر صفر به پيروزي رسيد.

درخشش ورزشكاران مجتمع دانشگاهي اميرالمومنين(ع) اصفهان‌

اصفهان---- خبرنگار اطلاعات: اصفهان در مسابقات قهرماني نيروي زميني سپاه كه با حضور 35 تيم در رده سني 30 تا 40 سال در تبريز برگزار شد، خوش درخشيد.

در اين رقابت‌ها از تيم مجتمع دانشگاهي حضرت اميرالمومنين (ع) اصفهان عليرضا انصاري‌پور، حسين سرايلو و اميرمهدي كازراني‌

در رشته تفنگ بادي، حسين داوري،‌ ابوالفضل صالحي و مسلم بياتي در رشته تپانچه بادي، مسلم بياتي در انفرادي تپانچه، عليرضا انصاري‌پور

در رشته انفرادي تفنگ و سيد آيت‌الله احمدي در رشته شنا صاحب رتبه شدند. ‌

برگزاري مسابقات فوتسال در آبادان‌

آبادان--- خبرنگار اطلاعات: دومين دوره مسابقات فوتسال جام حي علي الصلاه‌ با همت ستاد اقامه نماز و روابط عمومي شركت پالايش نفت آبادان برگزار شد.

در اين مسابقات تيم‌هاي فوتسال 17 مسجد به صورت تك‌حذفي در دو مقطع سني زير 19 سال و بالاي 19 به رقابت پرداختند و در پايان در رده سني زير 19 سال تيم مسجد باب‌الحوايج (ع) و در رده سني بالاي 19 سال تيم مسجد ثامن‌الائمه (عج) عنوان نخست را از آن خود كردند.

‌معرفي برترين‌هاي كونگ‌فو استان مركزي‌

اراك - خبرنگار اطلاعات: مسابقات انتخابي كونگ‌فو استان مركزي، در سه فرم در اراك برگزار شد.‌

در اين دوره از رقابت‌ها، در فرم 3 كونگ‌فو: محمد عابدي‌ ازساوه و محسن مرادآبادي از اراك مقامهاي اول و دوم را كسب كردند و سيدمسيح قائم‌مقامي و محمدابراهيم داودآبادي از اراك مشتركاً سوم شدند.

در فرم 4 كونگ‌فو: عمران احساني از ساوه و محسن مرادآبادي و سيدمسيح قائم‌مقامي از اراك عناوين اول تا سوم را كسب كردند.‌

در فرم 6 كونگ‌فو نيز، محسن مرادآبادي اول شد و بهزاد حمزه‌اي و سيدمسيح قائم مقامي به ترتيب دوم و سوم شدند.




 چهارشنبه 16 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 134]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن