تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وقتى جبرئيل با وحى به نزدم مى‏آمد، نخستين چيزى كه به من القا مى‏كرد، بسم اللّه‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821166763




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بايد قهرماني خود را حفظ كنيم فريده شجاعي: هدف، قهرماني در فوتسال آسياست


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: بايد قهرماني خود را حفظ كنيم فريده شجاعي: هدف، قهرماني در فوتسال آسياست


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشي - فوتبال

نايب رييس فدراسيون فوتبال در امور بانوان پس از قهرماني ايران در مسابقات غرب آسيا گفت: زنان ما با حميت و تلاش قهرماني را كسب كردند و بايد از عنوان قهرماني خود در ميادين بين‌المللي دفاع كنند.

فريده شجاعي در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) با اشاره به اين كه به هر شكلي كه امكان داشت قهرماني را از آن خود كرديم، اظهار كرد: مسابقات غرب آسيا از سطح كيفي مطلوبي برخوردار بود. به گونه‌اي كه حتي تيمي چون فلسطين ما را اذيت كرد. تمام تيم‌هاي غرب آسيا در فوتسال سرمايه‌گذاري خوبي كردند و از بازيكنان قوي و امكانات مناسب بهره مي‌برند.

وي ادامه داد: خوشبختانه، در ديدار پاياني مقابل اردن كه مسابقه‌اي حساس و بسيار زيبا بود، مقابل تيم قدرتمندي پيروز شديم و اولين كاپ مسابقات غرب آسيا را به ايران آورديم.

نايب رييس فدراسيون فوتبال درباره‌ي عملكرد زنان ايراني تصريح كرد: بانوان بسيار عالي و با غيرت بازي كردند و با يكدلي و تلاش موفق شدند قهرمان شوند، بي‌ترديد، اگر نمي‌خواستند امكان قهرماني وجود نداشت.

شجاعي با بيان اين كه حفظ عنوان قهرماني كار دشواري است، خاطرنشان كرد: ما بايد روي بانوان سرمايه‌گذاري بيشتري كنيم؛ چرا كه دفاع از عنوان قهرماني نيازمند برنامه‌ريزي و صرف هزينه‌هاي بيشتر است. "كفاشيان" از شنيدن خبر قهرماني زنان در غرب آسيا بسيار خوشحال شد واستقبال گرمي كرد. اميدوارم، فدراسيون در خور زحمات بانوان از آنها قدرداني كند.

وي در پايان درباره‌ي برنامه‌هاي آتي تيم ملي فوتسال بانوان اظهار كرد: هدف ما كسب قهرماني در مسابقات آسيايي داخل سالن ويتنام است. به اين جهت، بايد برنامه‌ريزي مدوني براي برپايي اردوهاي مستمر، انجام ديدارهاي تداركاتي و تمرينات سازنده و اصولي را براي كسب قهرماني آسيا در دستور كار قرار دهيم.

انتهاي پيام
 سه شنبه 15 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 108]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن