تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هركس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد سخن خير بگويد يا سكوت نمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821184737




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار داخلي


واضح آرشیو وب فارسی:مردم سالاری: اخبار داخلي
قوي ترين جوان معلول جهان:
ركوردي بر جاي خواهم گذاشت كه كسي نتواند بشكند

گروه ورزش: سيامند رحمان كه در دسته به اضافه 100 كيلوگرم چهارمين دوره رقابت هاي معلولان جهان به نشان طلا دست پيدا كرد، كسب قهرماني در پارالمپيك 2012 لندن را اصلي ترين هدف خود برشمرد.
ركورددار سنگين وزن جوانان جهان مي گويد: در رقابت هاي نيوجرسي با بلند كردن وزنه به ميزان 230 كيلوگرم موفق شدم 72/5 كيلوگرم ركورد جهان را بهبود ببخشم كه اين موضوع براي من از اهميت بسيار بالايي برخوردار است.
وي در ادامه تصريح كرد: هدف من موفقيت در رقابت هاي پارالمپيك لندن است و تمام تلاش خود را به كار خواهيم بست تا در اين رقابت ها مدال طلا را از آن خود كنيم.
رحمان در پايان گفت: مي خواهم قوي ترين مرد جهان شوم و ركوردي را از خود برجاي بگذارم كه سال هاي سال نه در معلولان و نه در سالم ها كسي توان شكستن آن را نداشته باشد.

ايران قهرمان بسكتبال جوانان غرب آسيا شد

تيم بسكتبال جوانان ايران با غلبه بر تيم يمن ميزبان مسابقات غرب آسيا، قهرماني خود را جشن گرفت.
تيم بسكتبال جوانان ايران بعدازظهر يكشنبه در آخرين ديدار خود مقابل تيم يمن، به پيروزي 81 بر 107 دست يافت.
تيم جوانان ايران در حالي كه به تعبيري مقابل يك تيم بزرگسال متشكل از بازيكناني با سنين غيرواقعي از تيم ميزبان بازي مي كرد، در نهايت توانست عنوان قهرماني اين مسابقات را به خود اختصاص دهد.
جوانان ملي پوش كشورمان پيش از اين تيم هاي لبنان، اردن و سوريه را با اختلاف قابل توجه از پيش رو برداشته بودند.

تورنمنت چهار جانبه فوتسال جام رفاه برگزار مي شود

گروه ورزش: اولين تورنمنت چهار جانبه بين المللي فوتسال جام فروشگاه هاي زنجيره اي رفاه با حضور تيم هاي ايران، چين، تايلند و مجارستان از 19 الي 21 مرداد ماه در سالن 12 هزار نفري ورزشگاه آزادي برگزار مي شود.
به گزارش مديريت ارتباط و خدمات مشتريان، عباس ترابيان رئيس كميته فوتسال در كنفرانس خبري كه به همين مناسبت در سالن اجتماعات ورزشگاه شهيد شيرودي برپا شد، با اشاره به مكاتبات انجام شده با AFC و تلاش براي برگزاري تورنمنت بين المللي فوتسال در ايران و قول مساعد اين كميته در جهت تداوم حمايت هاي همه جانبه اظهار داشت: اين تورنمنت با همكاري صندوق اعتباري حمايت از قهرمانان، پيشكسوتان ورزش كشور و شركت فروشگاه هاي زنجيره اي رفاه با عنوان «جام رفاه» برگزار مي شود.
وي افزود: در روز شانزدهم تيم تايلند، هفدهم تيم مجارستان و هجدهم تيم چين وارد ايران شده و تيم فوتسال ايران در روز نوزدهم با چين، بيستم با تايلند و بيست و يكم با مجارستان به رقابت خواهد پرداخت.
در ادامه اين جلسه محمد تقي خزايي رئيس صندوق اعتباري حمايت از قهرمانان و پيشكسوتان ورزش، با اشاره به گسترش فعاليت هاي اين صندوق در حمايت از ورزشكاران باهمكاري فدراسيون ها و برگزاري مسابقات در سطح ملي و بين المللي با جذب اسپانسرهاي معتبر گفت: اين صندوق توانست با همكاري هاي همه جانبه و موثر شركت فروشگاه هاي زنجيره اي رفاه به عنوان حامي اصلي، اقدام به برگزاري اين تورنمنت با نام «جام رفاه» طي سال جاري كند كه در سال هاي بعد ادامه خواهد داشت.
همچنين، محمدعلي خراساني معاون بازرگاني شركت فروشگاه هاي زنجيره اي رفاه رويكرد شركت رفاه را نسبت به ورزش و توسعه فرهنگ آن، تامين نياز جامعه و رفاه ملي عنوان و اظهار كرد: شركت رفاه با سرمايه گذاري هاي كوتاه مدت و بلند مدت و حمايت از اينگونه مسابقات، گام بلندي در جهت شكوفايي و رونق اقتصادي كشور بر مي دارد كه اثرات آن در رشد و توسعه محرز بوده و نوعي غني سازي اجتماعي و فرهنگي محسوب مي شود.

تهران بر سكوي نخست المپياد موي تاي بانوان ايستاد

گروه ورزش: تيم موي تاي بانوان تهران در دومين دوره المپياد ورزشي ايرانيان كه در خرمآباد برگزار شد با كسب دو مدال طلا به مقام نخست اين رقابت ها دست يافت.
به گزارش روابط عمومي فدراسيون ورزش هاي رزمي، در اين مسابقات كه با حضور 240 ورزشكار از 31 استان به مدت 3 روز در ورزشگاه تختي خرمآباد به انجام رسيد پس از تيم موي تاي بانوان تهران كه با كسب 13 پيروزي عنوان قهرماني را به دست آورد، تيم استان فارس با دو مدال طلا و 11 پيروزي دوم شد، تيم موي تاي كرمانشاه نيز با كسب يك مدال طلا و دو نقره به مقام سوم دست يافت. ضمن اين كه تيم هاي سمنان (يك طلا ، دو برنز) و يزد (يك طلا ) به ترتيب در رده هاي چهارم و پنجم قرار گرفتند.

تيم تهران فاتح مسابقات سراسري
بسكتبال خواهران دانشگاه آزاد اسلا مي

گروه ورزش: مسابقات سراسري بسكتبال خواهران دانشگاه آزاد اسلا مي كه به ميزباني واحد قائمشهر برگزار شد روز يكشنبه به كار خود پايان داد.
در اين رقابت ها كه 9 تيم از مناطق 10 (سمنان)، 12 (كرج)، 8 (تهران)، 6 (خوزستان)، 5 (همدان)، 2 (تبريز)، 11(كرمانشاه)، 4 (اصفهان) و 3 (قائمشهر) به رقابت پرداختند، تيم هاي كرج، تهران، همدان و اصفهان پس از پشت سرگذاشتن ساير حريفان به نيمه نهايي راه يافتند.در اين مرحله همدان از سد اصفهان گذشت و تهران نيز كرج رامغلوب كرد تا درديدار فينال به مصاف همدان رود.
در ديدار فينال نيز تهران توانست در يك رقابت تنگاتنگ همدان را با كسب امتياز 63 بر 58 شكست دهد و عنوان قهرماني رقابت ها را از آن خود كند. تيم همدان نيز به عنوان نايب قهرماني بسنده كرد. اصفهان هم با غلبه بركرج به عنوان سومي اين رقابت ها دست يافت.
 دوشنبه 14 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مردم سالاری]
[مشاهده در: www.mardomsalari.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن