تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداى والا مى فرمايد: وقتى بنده من كار نيكى اراده كند و نكند آن را يك كار نيك براى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820915900




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

برگزاري نمايشگاه تخصصي كتاب درحوزه صنعت چاپ


واضح آرشیو وب فارسی:موج: برگزاري نمايشگاه تخصصي كتاب درحوزه صنعت چاپ
خبرگزاري موج - گروه اقتصاد فرهنگ نخستين نمايشگاه كتاب و مجلات تخصصي و پايان نامه هاي صنعت چاپ از پنجم تا هشتم شهريور ماه در تالار وحدت برگزار مي شود.
به گزارش موج، «تهمينه سليمي» عضو انجمن علمي دانشكده چاپ و دبير اجرايي اين نمايشگاه در گفت و گو با ستاد خبري هشتمين جشنواره صنعت چاپ با اعلام اين خبر افزود:هدف اصلي برگزاري اين نمايشگاه شناخت ضعف هاي علمي كشور در حوزه صنعت چاپ است.
سليمي در توضيح بيشتر انگيزه برگزاري اين نمايشگاه تصريح كرد: متاسفانه در مباحث آموزشي و پژوهشي صنعت چاپ كمبود منابع مكتوب داريم. سعي كرديم تمام كتاب هاي تاليف، ترجمه و گردآوري شده در اين حوزه را در نمايشگاه به نمايش و فروش بگذاريم اما متاسفانه تعداد اين كتاب ها از 40 عنوان تجاوز نكرد و اين نشانه كم توجهي به اين رشته جديد در بين متخصصان و صاحب نظران است.
به گفته سليمي 40 عنوان كتاب فارسي گرد آوري شده نيز به طور مستقيم با صنعت چاپ مرتبط نيست و تنها مباحث كلي نظير كاغذ يا مركب را در بر مي گيرد.
در بخش كتاب هاي خارجي اين نمايشگاه 70 عنوان كتاب انگليسي از ناشران خارجي جمع آوري و به نمايش گذاشته مي شود.
يكي ديگر از برنامه هاي جنبي اين نمايشگاه به نمايش درآمدن 70 پايان نامه دانشجويي در حوزه صنعت چاپ است. سليمي درباره اين پايان نامه ها گفت: متاسفانه بسياري از اين پايان نامه ها از عناوين زيبا و به ظاهر پرباري برخوردارند اما به دليل نبود منابع كافي مطالعاتي ضعف هاي زيادي در آنها ديده مي شود.
1000 شمارگان از خلاصه پايان نامه ها رايگان در اختيار شركت كنندگان در نمايشگاه قرار خواهد گرفت.
در حاشيه اين نمايشگاه و با هدف تبادل اطلاعات علمي بين متخصصان نشستي با حضور متخصصان دانشگاهي اين صنعت از دانشگاه هنر و مراكز آموزش عالي علمي و كاربردي برگزار مي شود. زمان برگزاري اين نشست 10 شهريور از ساعت 16 تا 19 در محل مركز آموزش عالي علمي_ كاربردي فرهنگ و هنر، شماره 5 خواهد بود.
نمايشگاه كتاب هاي حوزه صنعت چاپ در قالب برنامه هاي هشتمين جشنواره صنعت چاپ برگزار مي شود.
 دوشنبه 14 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 106]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن