تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):پرهيزكارى منافق جز در زبانش ظاهر نمى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804144130




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كوتاه و خواندني


واضح آرشیو وب فارسی:آفرينش: كوتاه و خواندني
امضاي تفاهم نامه همكاري بين سايپا و پروتون مالزي

تفاهم نامه (توافق نامه اجرايي) گروه خودرو سازي سايپا و خودرو سازي پروتون مالزي با حضور احمد بداوي نخست وزير مالزي و مديران ارشد دو گروه خودروسازي امضا» شد.
به گزارش موج، احمد بداوي نخست وزير كشور مالزي، در اين مراسم با اشاره به روابط و مناسبات فعلي دو كشور اسلامي ايران و مالزي افزود: با توجه به گسترش و توسعه همكاري اقتصادي دو دولت، امضاي اين تفاهم نامه زمينه را براي تحقق و توسعه همكاري ها در توليد خودرو براي بازار كشورهاي اسلامي فراهم مي كند.
همچنين مهرداد بذرپاش مدير عامل گروه خودروسازي سايپا، در اين خصوص اظهار داشت: گروه خودروسازي سايپا با هدف ايجاد روابط تجاري بيشتر در بين كشورهاي اسلامي، گسترش تجارت بين المللي خودرو و افزايش صادرات، عرضه خودرو با برند سايپا در بازارهاي جديد اقدام به امضاي اين توافق نامه كرده است.
وي با اشاره به توانمندي سايپا و پروتون مالزي براي توليد خودرو با استانداردهاي روز جهاني و قابل رقابت در بازار جهاني، تصريح كرد: خودروي مشترك ايران و مالزي در سطح بالا و با قيمت ارزان تا 1/5 سال آينده وارد بازار مي شود.
بذرپاش درباره محورهاي همكاري استراتژيك بين سايپا و پروتون، گفت: يكي ديگر از محورهاي تعريف شده مفاد تفاهم نامه شركت سايپا و پروتون مالزي توليد محصول مشترك با پلت فرم هاي موجود دو شركت است كه در اين زمينه از توانمندي هاي علمي و فني دو خودروسازي براي توليد خودروي مطلوب بازار كشورهاي اسلامي استفاده مي شود.
به گفته مديرعامل گروه خودروسازي سايپا; اين تفاهم نامه نخستين قرارداد استراتژيك بين كشورهاي اسلامي در حوزه خودروسازي است و نقطه عطفي در تلاش براي صادرات خودروي ايراني محسوب مي شود. وي اضافه كرد: امضاي تفاهم نامه بين سايپا و پروتون يك پيمان بلندمدت راهبردي ارزيابي شده است و اين همكاري در آينده در حوزه هاي قطعه سازي، سرمايه گذاري مشترك و فروش و خدمات پس از فروش گسترش خواهد يافت.
براساس اين گزارش; هفته گذشته و با حضور وزير صنايع و معادن، سفير مالزي در ايران، مديرعامل و رييس هيات مديره گروه خودروسازي سايپا و مديرعامل شركت پروتون تفاهم نامه اوليه همكاري گسترده بين دو شركت خودروسازي سايپا و پروتون امضا» شد.

پاسخ به ده سوال مهم درباره فرم هاي يارانه اي

مركز آمار ايران به ده سوال مردم درباره فرم اطلاعات اقتصادي خانوار پاسخ داده است.
به گزارش فارس، سوالات مردمي و پاسخهاي مركز آمار ايران در باره ابهاماتي كه در فرم هاي اطلاعات اقتصادي خانوار وجود دارد به شرح زير است.
سوال: اگر سرپرست خانوار خارج از كشور، در استاني ديگر مشغول بكار و يا به هر علتي تا پايان طرح نتواند مراجعه كند تكليف فرم پيش نويس و ساير اعضاي خانوار ايشان چگونه است؟
جواب: اگر مدارك سرپرست خانوار نزد خانوار موجود باشد خانوار مي تواند فرم را تكميل نمايد و سطر اول را به سرپرست اختصاص دهد و يكي از اعضاي خانوار (ترجيحا همسر) فرم را از طرف تاييد نمايد و به ايستگاه تحويل دهد. در اين صورت مسئوليت اختلافات بعدي خانوار برعهده فرد تحويل دهنده مدارك خواهد بود. اگر مدارك سرپرست خانوار نزد خانوار موجود نباشد فرد در اجراي بعدي طرح بايد مجدد مراجعه نمايد و براي ساير افراد خانوار فرم تكميل مي شود.
سوال: بعد از اتمام طرح متولي كد رهگيري كه به خانوار پاسخ دهد كدام دستگاه است؟
جواب: نحوه اعمال تغييرات مانند ازدواج، تولد، فوت و... پس از اتمام طرح فعلي توسط وزارت رفاه اعلام خواهد شد.
سوال: براي خانوارهاي عشايري كه در قشلاق يا محل اصلي سكونت خود در ساختمان سكونت ندارند سوال شماره 27 (نحوه تصرف محل سكونت) چگونه تكميل مي گردد؟
جواب: براي عشاير چادرنشين در سوال 27 نحوه تصرف محل سكونت فعلي خانوار خالي مي ماند.
سوال: آيا خانوارهاي ساكن در مناطق روستايي مي توانند به ايستگاه هاي شهري در همان شهرستان مراجعه نمايند يا بالعكس؟ چنانچه جواب مثبت باشد، نحوه مرتب كردن فرم هاي 2 با توجه به مندرجات صفحه 10 راهنماي بازبين در هر ايستگاه براي خانوارهاي شهري و روستايي چگونه خواهد بود؟
جواب: با توجه به راهنماي مامور آمارگير نهايي لازم است كه در محدوده شهرستان، خانوار روستايي به ايستگاه روستايي و خانوار شهري به ايستگاه شهري (نزديكترين ايستگاه) مراجعه نمايد.
سوال: در خصوص نحوه تكميل ستون 20، آيا دارايي هايي مانند چاه آب، كاميون، كمباين و... و اتوبوس و اصل سپرده هاي بانكي و اوراق سهام را نيز شامل مي شود يا خير؟
جواب: چاه آب بايد همراه با ملك كشاورزي اعلام شود - ارزش زمين و ساختمان كارخانجات، گاوداري ها، مرغداري ها و مواردي از اين قبيل بايد در ستون 20 لحاظ شود درآمد حاصل از اينگونه دارايي ها بسته به مورد در يكي از ستون هاي 15 يا 16 آورده مي شود. - ماشين آلات و تجهيزات صنعتي و كشاورزي، كاميون، كمباين، اتوبوس، كشتي، زيورآلات، اصل سپرده هاي بانكي و اوراق بهادار ازجمله سهام در ستون 20 آورده نمي شوند ولي درآمد ناشي از اينگونه موارد بايد اگر در ارتباط با شغل اصلي باشد در ستون 15 و در غير اينصورت در ستون 16 آورده مي شود.
سوال: كساني كه در زمان اجراي طرح فاقد شناسنامه معتبر و يا در انتظار دريافت شناسنامه المثني هستند چگونه شناسنامه آنان مهر مي شود؟ با توجه به پوشش 99 درصدي صدور كارت هاي ملي و فاقد اعتبار بودن كارت هاي ملي موقت بنفش رنگ از يكطرف و شناسنامه هاي باطل نشده افراد متوفي كه ممكن است در زمان مراجعه با اين شناسنامه و كارت بنفش فرد متوفي را سرپرست خانوار بياورد آيا بايد كارت هاي بنفش را پذيرفت؟ آيا كارت ملي موقت را بايد پذيرفت؟
جواب: داشتن كارت ملي يا گواهي موقت كارت ملي مورد تاييد توسط سازمان ثبت احوال كشور و شناسنامه يا المثني براي شركت در طرح الزامي است. با توجه به هماهنگي بعمل آمده با سازمان ثبت احوال كشور در زمان اجراي طرح آن سازمان به صورت ويژه نسبت به صدور كارت ملي، شناسنامه و يا گواهي موقت اقدام مي كند.
سوال: املاكي كه هنوز انحصار وراثت نشده، چگونه در فرم ثبت مي شوند؟
جواب: املاكي كه هنوز انحصار وراثت نشده اند بايد با در نظر گرفتن ارزش سهم هر يك از اعضاي خانوار در سوال 18 (مساحت زيربنا) و سوال 19 (كل ارزش تقريبي ملك) بايد درج شوند. اين موضوع براي سوال 20 ارزش تقريبي سايراملاك و مستغلات نيز صادق است.
سوال: همسراني كه طلاق نگرفته اند ولي جدا از هم زندگي مي كنند؟
جواب: اينگونه موارد در چارچوپ پاسخ سوال 1 اقدام شود.
سوال: همسراني كه مراحل طلاق را طي مي كنند اما هنوز مراحل قانوني كار آنها تمام نشده، به چه صورت فرم پر كنند؟
جواب: در اين مورد ملاك شناسنامه و كارت ملي مي باشد و هركدام نسبت به ارايه آن اقدام نمايند فرم جداگانه به نام آنها پر خواهد شد.
سوال: كساني كه ازدواج كرده اند ولي هنوز در خانه والدين خود زندگي مي كنند و طي چند ماه آينده زندگي مشترك خود را آغاز مي كنند چگونه فرم تكميل كنند؟
جواب: در اين موارد در صورت توافق زن و مرد پرسشنامه با سرپرستي مرد براي هر دو نفر پر مي شود در غير اينصورت هريك بايد در خانوار خود به حساب آيند.
 يکشنبه 13 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفرينش]
[مشاهده در: www.afarineshdaily.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 165]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن