تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام جواد (ع):مؤمن نيازمند سه چيز است: توفيقى از پروردگار، پند دهنده اى از درون خويش و پذيرش از نصيح...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820948449




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جشنواره توليدات مركز صدا و سيما تخصصي مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: جشنواره توليدات مركز صدا و سيما تخصصي مي شود
اروميه - خبرگزاري مهر: معاون امور مجلس و استانهاي صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران از تخصصي شدن جشنواره توليدات مراكز استانها از سال آينده خبر داد.

حجت الاسلام سيد رمضان موسوي مقدم در حاشيه جلسه شوراي مديران صدا و سيماي مركز آذربايجان غربي در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: در جشنواره آينده مراكز برتر با همديگر و ديگر مراكز هم در رده هاي خودشان باهم به رقابت خواهند پرداخت تا زمينه رشد و شكوفايي مراكز فراهم شود.

وي با بيان اينكه تنوع فرهنگي و زبان پشتوانه غني و ارزشمند براي ساخت برنامه هاي فاخر در مركز آذربايجان غربي است اظهار داشت: اين مركز در تمام بخشها رتبه هاي برتر را كسب كرده است كه مي توان با تكيه بر نيروهاي متخصص و پشتوانه غني فرهنگي و تاريخي اين مركز، همچنان در صدر مراكز نمونه كشور قرار گرفت.

وي همچنين بر توجه به منويات رهبر معظم انقلاب در سند چشم انداز 20 ساله نظام، افق رسانه و سند توسعه متوازن استانها در توليد برنامه ها تاكيد كرد.

حجت الاسلام موسوي مقدم در اين مراسم همچنين از مركز آذربايجان غربي به عنوان برترين مراكز استانها ياد كرد و افزود: اين مركز از مرحله رقابت با ساير مراكز فراتر رفته و هم اكنون اين مركز در مرحله رقابت با شبكه هاي ملي است.

وي يادآور شد: آثار فاخر، نيروهاي متخصص و مديريت توانمند و پويا اين مركز را به يكي از مراكز نمونه در كشور تبديل كرده است.

معاون امور مجلس و استانهاي صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران با اشاره به توانمنديهاي مركز آذربايجان غربي در توليد برنامه هاي راديويي و تلويزيوني تصريح كرد: ميزان بالاي جذب مخاطب در كنار رضايتمندي آنها از برنامه ها از ويژگي هاي بارز اين مركز است كه مي تواند زمينه شكوفايي و بالندگي مركز آذربايجان غربي را براي سالهاي آينده بيش از پيش فراهم كند.

وي با اشاره به خشكسالي هاي اخير افزود: رسانه ملي بايد با برنامه سازي هاي خود در زمينه آموزش و فرهنگ سازي به مسئولان كمك كند.

حجت الاسلام موسوي مقدم در ادامه با بيان اينكه صدا و سيما در مقابله با رسانه هاي مجازي استكبار جهاني وظيفه سنگيني بر عهده دارد، خاطرنشان كرد: استكبار جهاني براي ترويج فرهنگ مورد دلخواه خود رسانه هاي مجازي ايجاد مي كند و ما در مقابله با اين توطئه فرهنگي وظيفه سنگيني داريم و بايد در سنگر صدا و سيما با توجه به آموزه هاي پيامبر اكرم (ص) مسايل ديني و اخلاقي را احياء كنيم.

وي با اشاره به اينكه استكبار جهاني در قالب دموكراسي مي خواهد تعاريف مورد دلخواه خود را از مفاهيمي همچون آزادي، حقوق بشر، حقوق زنان و تجارت به جهانيان تحميل كند، بيان داشت: اين مكتبهاي مادي به دليل نداشتن پشتوانه معنوي به بن بست رسيده اند و اكنون تنها راه نجات بشريت تاسي از مكتب الهي و انسان ساز اسلام است.

اين مسئول ضمن با اهميت خواندن توليدات انيميشن نيز گفت: امسال سال توليد انيميشن نامگذاري شده و مراكز بدون محدوديت اعتباري و زماني مي توانند آثار فاخري را در اين بخش توليد كنند و با گذر از ساخت انيميشن دو بعدي وارد مرحله توليد انيميشن سه بعدي شوند و تلاش كنند آموزه هاي ديني و اخلاقي را از اين طريق به نسل آينده انعكاس دهند.

وي همچنين توجه به تله فيلم و سريال و احياء نمايش در راديو و مديريت فرهنگي صدا و سيما در استانها را ضروري خواند.

وي به منظور تجليل از 32 نفر از برگزيدگان شانزدهمين جشنواره توليدات راديويي و تلويزيوني مراكز استانها و شركت در جلسه شوراي مديران صدا و سيماي مركز آذربايجان غربي به اين استان سفر كرده بود.
 يکشنبه 13 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 107]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن