تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس كم بخورد، سالم مى‏ماند و هر كس زياد بخورد تنش بيمار مى‏شود و قساوت قلب پي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821063796




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آغاز دومين كارگاه‌ چهار فصل تئاتر از 22 مرداد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: آغاز دومين كارگاه‌ چهار فصل تئاتر از 22 مرداد
ايوب آقاخاني از برگزاري دومين كارگاه فصلي پروژه چهار فصل تئاتر ايران با موضوع تئاتر كودك و عروسكي از سه‌شنبه 22 مردادماه خبر داد.

مسئول پروژه چهار فصل تئاتر ايران در اين باره به خبرنگار مهر گفت: كارگا‌ههاي فصلي دومين فصل از پروژه چهار فصل تئاتر ايران با موضوع تئاتر كودك و تئاتر عروسكي از 22 تا 25 مردادماه همزمان با دوازدهمين جشنواره بين‌المللي تئاتر عروسكي تهران ـ مبارك در سالن كنفرانس مجموعه تئاتر شهر برگزار مي‌شود.

آقاخاني با اشاره به حضور چهره‌هاي صاحبنام عرصه تئاتر كودك و عروسكي 14 استان در اين كارگاه افزود: در مجموع 20 طرح به صورت قطعي يا مشروط در اين فصل از مجموعه طرح‌ها انتخاب شده كه نويسندگان اين طرح‌ها مدعوين دفتر پروژه چهار فصل تئاتر ايران در كارگاه فصل دوم خواهند بود.

وي درباره همزماني برگزاري دومين كارگاه فصلي با جشنواره بين‌المللي تئاتر عروسكي گفت: پيشنهاد من اين بود كه كارگاهها همزمان با دوازدهمين جشنواره تئاتر عروسكي برگزار شود تا مدعوين علاوه بر شركت در كارگاههاي نويسندگي از آثار اين دوره از جشنواره نيز ديدن كنند.

اين نويسنده و كارگردان تئاتر ادامه داد: مثل فصل نخست مدعوين پس از شركت در كارگاهها تا هفته آخر شهريور فرصت خواهند داشت متون كامل خود را بر اساس مشورت‌هاي انجام شده و تجربه‌هاي كارگاه به دفتر پروژه ارسال كنند. در اين صورت فاز اول طرح چهار فصل تئاتر ايران يعني توليد اين آثار و به تعاقب چاپ آنها صورت مي‌گيرد.

آقاخاني درباره توليد آثار فصل اول كارگاههاي چهار فصل تئاتر با موضوع تئاتر مقاومت يادآور شد: در حال حاضر متون جمع‌آوري شده و در مجموع توقع توليد 19 اثر را داريم. اما فكر مي‌كنم اين توقع كمي خوشبينانه است و برخي از حاضران در كارگاه فصل نخست موفق به رساندن نمايشنامه‌هاي خود با كيفيت مطلوب و در زمان مقرر نخواهند شد.

مسئول پروژه چهار فصل تئاتر ايران خاطرنشان ساخت: اگر خروجي اين طرح پنج نمايشنامه فاخر در هر فصل باشد طرح به فرجام رسيده و مي‌توان اميد به تداوم آن در سال‌هاي آينده داشت.

سومين فصل از كارگاههاي فصلي پروژه چهار فصل تئاتر ايران به موضوع نمايشنامه‌هاي اجتماعي با رويكرد آزاد خواهد پرداخت.
 يکشنبه 13 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن