تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین عبادت بعد از شناختن خداوند،‌ انتظار فرج و گشایش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821063809




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كوتاه از اقتصاد


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: كوتاه از اقتصاد
توزيع ۹۰ ميليون جلد دفترچه تحصيلى
۹۰ ميليون جلد دفترچه در شروع سال تحصيلى جديد از سوى شركت بازرگانى دولتى توزيع مى شود. مجيد پارسانيا، مديرعامل شركت بازرگانى دولتى ايران افزود: اين ميزان دفترچه با هماهنگى وزارت آموزش و پرورش توزيع مى شود، البته توزيع اين دفترچه ها براى آخرين سال است كه توسط اين شركت انجام مى گيرد. معاون وزير بازرگانى به اجراى طرح توزيع نان غنى شده در مدارس طى سال تحصيلى (۸۸- 87) پرداخت و گفت: اين امر با هدف فرهنگسازى، اصلاح فرهنگ تغذيه و بهبود مصرف نان و تغذيه انجام مى گيرد كه اعتبارات آن بالغ بر ۲۶۲ ميليارد ريال است.

اقتصاد امريكا حداقل يك سال رشدى ندارد

صندوق بين المللى پول در تازه ترين گزارش خود ضمن اشاره به ادامه بحران بازارهاى مالى و ركود بخش مسكن امريكا، اعلام كرد ، اقتصاد امريكا تا اواسط سال ۲۰۰۹ رشد و رونقى نخواهد داشت ‎/ به گزارش بلومبرگ، شرايط اقتصادى امريكا تا اواسط سال آينده بحرانى تر خواهد شد و ركود بخش مسكن و مشكلات بازارهاى مالى اين كشور تشديد مى شود ‎/

تعاونى ها بزودى به بورس مى روند

وزير تعاون گفت : اين كه همه تعاونى ها به عنوان بخشى از اقتصاد ايران در كنار ساير بنگاه هاى اقتصادى در بورس حضور يابند مورد تأكيد است و قطعاً در صورت سودآورى و داشتن مزيت لازم و نيز با توجه به تصويب آن در قالب سياست هاى اصل ۴۴ به شكل جديدى وارد بورس مى شوند. عباسى در گفت وگو با ايسنا درباره اعتبار طرح هاى ۹۹ ساله در سال جارى نيز گفت: اعتبار اين طرح ها در سال جارى از سوى دولت هفت هزار و ۵۰۰ ميليارد تومان تصويب شده است.

صادرات فرش افزايش يافت

مدير عامل شركت سهامى فرش ايران از كاهش ۳۰درصدى قيمت فرش دستباف در برخى مناطق كشور خبر داد و گفت: اين امر باعث افزايش ۴‎/۶ درصدى صادرات اين محصول شده است. به گزارش خبرنگار «ايران» جلال الدين بصام ديروز در يك نشست مطبوعاتى توضيح داد: به دليل خشكسالى در كشور، بسيارى از روستاييان به توليد فرش روى آورده اند كه همين مسئله باعث كاهش قيمت فرش در سه ماهه اول سال به دليل افزايش توليد شده است. وى با تأكيد بر اينكه با برگزارى نمايشگاه فرش دستباف در شهريور ماه امسال شاهد افزايش قيمت فرش خواهيم بود، اظهار داشت: برگزارى نمايشگاه ها موجب تحرك در بازار و رشد قيمت ها مى شود.
بصام از اجراى طرحى براى كمك به زوجهاى جوان براى خريد فرش اشاره كرد و گفت: به مناسبت نيمه شعبان طرحى با عنوان هزار روز، روزى سه هزار تومان را اجرا خواهيم كرد كه براساس اين طرح تمام افرادى كه از اول سال۸۶ تا نيمه شعبان ازدواج نموده اند و نيازمند فرش براى جهيزيه خود هستند مى توانند از تاريخ ۱۳ مرداد تا يازدهم شهريورماه با ارائه عقدنامه تا سقف ۳ ميليون تومان فرش دستباف خريدارى كنند؛ به طورى كه افراد روزى سه هزار تومان به مدت هزار روز پرداخت مى كنند. بصام در مورد واگذارى شركت سهامى فرش هم گفت: اوايل دى ماه سال جارى قرار است اين شركت از طريق مزايده به بخش خصوصى واگذار شود.
 يکشنبه 13 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 149]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن