تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):از به زبان آوردن سخنان زشت بر حذر باش. زیرا فرومایگان را گرد تو جمع می کند و گرانم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820982844




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

با صدور ابلاغيه اي صورت گرفت؛تاكيد قاليباف بر رعايت اصول بهداشتي در واحدهاي تابع شهرداري


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: با صدور ابلاغيه اي صورت گرفت؛تاكيد قاليباف بر رعايت اصول بهداشتي در واحدهاي تابع شهرداري
شهردار تهران، توجه به مسئله سلامت و رعايت اصول و ضوابط بهداشتي و زيست محيطي در تمامي واحدهاي سازماني تابع شهرداري را مورد تاكيد قرار داد.

به گزارش خبرگزاري مهر، دكتر محمدباقر قاليباف در ابلاغيه اي به تمامي معاونان و مديران ارشد شهرداري، توجه به مسئله سلامت و رعايت اصول و ضوابط بهداشتي و زيست محيطي را لازم و در صدر توجه مسولان شهرداري اعلام و تمامي واحدهاي سازماني تابع شهرداري را موظف به رعايت موازين بهداشتي و ايمني محيط كار كرد.

متن كامل اين ابلاغيه بدين شرح است:

از آنجا كه توسعه پايدار شهري با محوريت انسان سالم و تحول شهرداري از سازماني خدماتي به نهادي اجتماعي و عدالت مدار ، جز از طريق پرداختن به مصاديق قابل لمس توسط شهروندان محقق نخواهد شد و قطعا از ميان مضاميني كه جامعه از وراي آن ها جامعه را ارزيابي مي كند " سلامت " در صدر آن قرار دارد، در اين راستا و با عنايت به الزام رعايت اصول و ضوابط بهداشتي، ايمني و زيست محيطي، ضروري است كليه حوزه ها اعم از معاونت ها، ادارات كل، مناطق، سازمان ها، شركت ها و موسسات در چارچوب اهداف، وظايف و ماموريت هاي سازماني خود ضمن برقراري تعاملات و هماهنگي هاي راه گشاي بين بخشي ، در راستاي سياست ها و رويكردهاي بهداشتي به رعايت مفاد ذيل اهتمام ورزند:

1- ضمن تاكيد بر تقدم اقدامات پيشگيري و بهداشتي بر درمان شكل گيري الزامات قانوني اجراي نظام مديريت HSE ، كليه واحدهاي سازماني تابعه شهرداري ، بهره برداران و پيمانكاران مجري ارائه دهنده هرگونه خدمات در سطح شهر تهران، موظف به رعايت موازين بهداشتي و ايمني مطابق ضوابط، قوانين ، آيين نامه ها و بخش نامه هاي مرتبط با حفاظت فني و بهداشت كار ، بهداشت محيط و محيط زيست شهر تهران مي باشند.

2- شركت شهر سالم عهده دار نظارت بر حسن اجراي موارد صدرالاشاره بوده و اجراي برنامه هاي مراقبت از سلامتي افراد شاغل در شهرداري تهران از طريق آموزش بهداشت، ارائه خدمات بهداشت و ايمني به كارگران و كرمندان، ارائه خدمات بهداشت محيط دراماكن وابسته يا مرتبط با فعاليت هاي شهرداري تهران، تشكيل پرونده بهداشتي براي كليه مشمولين و فراهم نمودن تسهيلات لازم براي انجام معاينات و آزمايش هاي پزشكي بدو استخدام و نوبه اي كاركنان و كارگران شاغل، توسط مراكز بهداشتي _ درماني تابعه مي باشد.

3- تمامي عوامل انساني به كارگرفته شده در انجام امور طبخ و توزيع غذا، اماكن ورزشي، استخرهاي شنا و سونا، انواع خدمات و هرگونه عمليات عمراني ، مي بايست از طريق واحدهاي متبوع نسبت به انجام آزمايش ها و معاينات پزشكي اقدام نمايند. لازم به ذكر است اشتغال به كار كاركنان ياد شده منوط به دريافت آموزش هاي بهداشت و ايمني و انجام معاينات و آزمايش هاي پزشكي توسط مراكز بهداشتي - درماني تابعه شركت شهر سالم و دارا بودن كارت تناسب با كار محوله ، صادره از سوي مركز بهداشت مذكور مي باشد.

4- شركت شهر سالم موظف است گزارش هاي نوبه اي خود از نحوه اقدامات نظارتي يا اجرايي، چگونگي تعاملات مختلف با حوزه هاي متنوع شهرداري ، اثر سنجي و ارزيابي عملكرد متعاقب اين ابلاغيه را تنظيم نموده و ارائه نمايد.
 شنبه 12 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 84]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن