تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن زود خشنود و دير ناراحت مى شود و منافق زود ناراحت و دير خشنود مى گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821141264




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار ويژه كيهان// جوگير نشويد! مذاكره اي در كار نيست// هر كه با ما نيست، برماست!// جايزه نوبل مفت نبود!


واضح آرشیو وب فارسی:آریا نیوز: اخبار ويژه كيهان// جوگير نشويد! مذاكره اي در كار نيست// هر كه با ما نيست، برماست!// جايزه نوبل مفت نبود!
خبرگزاري آريا- كيهان در شماره امروز خود (12 مرداد)، چند خبر ويژه دارد.

عصبانيت دولت و پارلمان ايتاليا از خبر ويژه كيهان(خبر ويژه)

خبر ويژه كيهان درباره رياكاري دولت و پارلمان ايتاليا و حمايت آنها از گروهك تروريستي منافقين با وجود ادعاي مبارزه با خشونت، داد سياستمداران ايتاليايي را درآورد.

به گزارش خبرگزاري ايتاليايي «آرنكرونوس اينترنشنال»، خبر كيهان با عنوان «مرده كشي در پارلمان مافيا» موجب ناراحتي در ميان برخي سياستمداران و اعضاي پارلمان ايتاليا شده است. براساس اين گزارش سياستمداران مذكور گفته اند هدفشان از دعوت سركرده مجاهدين (منافقين) به پارلمان، شنيدن نظرات مختلف در جهت پيشه كردن روش درست بوده است! آنها همچنين مدعي شده اند از حقوق بشر حمايت مي كنند و نظام ايتاليا نظامي دموكراتيك است نه كشور مافيا.

گفتني است در خبر ويژه كيهان با اشاره به ادعاي حكومت ايتاليا مبني بر مخالفت با خشونت و نامگذاري خياباني در رم به عنوان 8 ژوئيه (18 تير) با همين بهانه، سؤال شده بود كه دولتمردان حكومت مافيايي ايتاليا چگونه مي توانند رئيس يك گروهك تروريستي را به حضور بپذيرند و از آن گروهك حمايت كنند و در همان حال ادعاي مخالفت با خشونت و تروريسم را داشته باشند.

جوگير نشويد! مذاكره اي در كار نيست(خبر ويژه)

در پي فضاسازي رسانه هاي زنجيره اي مبني بر عقب نشيني ايران از اصول خود در نفي مذاكره و رابطه ناعادلانه با آمريكا، عباس عبدي با اشاره به مذاكرات هسته اي تصريح كرد: صرف گفت وگو نبايد ما را به اين خطا دچار كند كه تحول مهمي در شرف وقوع است.

اين عضو مركزيت حزب مشاركت با طرح اين پرسش كه «آيا آنچه تحت عنوان مذاكرات كنوني با آمريكا مشاهده مي شود جدي است» مي نويسد: نبايد دچار خطا شويم آن هم درباره گفت وگويي از اين دست ]مذاكرات ژنو[ كه عضوي درجه چندم از دولت آمريكا در گوشه ميزي بنشيند و به شكل شنونده آزاد عمل كند و رئيس مذاكره كننده فرد ديگري از اروپا باشد... مشابه اين مذاكرات قبلاً هم در مذاكرات مربوط به افغانستان رخ داده بود. وي كه خود پيش از اين با برخي ديپلمات هاي سابق آمريكايي ديدار و گفت وگو داشته، در تحليل خود مي افزايد: مشكل دولت هاي ايران و آمريكا، پيچيده تر از آن است كه حل آن با يك چنين نشستي و به صورت ساده مطرح شود... آمريكا براي خود نقش تعريف شده اي در نظام بين المللي دارد و خود را در رأس آن قرار مي دهد.

اين عضو مركزيت حزب مشاركت با بيان اينكه «ايران عملاً و حتي تصريحاً اين اصول آمريكا درباره نظم جهاني را نفي مي كند» مي نويسد: بنابراين گفت وگوي جدي و موثر كه قابليت نتيجه گيري داشته باشد، صرفاً پس از تعديل يكي از اين دو نگاه رخ خواهد داد و اگر گفت وگويي صورت گيرد كه تعديل اين دو نگاه متضاد، بلكه متناقض، مقدمه آن نباشد، يقين بدانيد كه امري شكلي و با اهداف جانبي است. چه بسا دو طرف در پي خريدن وقت باشند.

هر كه با ما نيست، برماست!(خبر ويژه)

مرتضي حاجي مديرعامل بنياد باران، حسن روحاني (نامزد معرفي شده از سوي برخي از كارگزاراني ها) را همطراز خاتمي ندانست و تصريح كرد: اصلاح طلبي نيست كه به خاتمي «نه» بگويد.

حاجي كه با ايلنا گفت وگو مي كرد به رغم استقبال از تدوين برنامه و بحث و رايزني بر سر نامزدها، تصريح كرد: بدون شك با حضور خاتمي، حمايت تمام جريان هاي اصلاح طلب به سمت وي مي رود. اگر او كانديدا شود 99 درصد اجماع حاصل شده و اصلاح طلبي نيست كه به خاتمي نه بگويد.

وي همچنين مدعي شد: معرفي نامزدهاي ديگر از سوي يك گروه اصلاح طلب به معناي همطرازي وي با خاتمي نيست.

القاي اينكه هر كس نامزدي خاتمي را نمي پذيرد، اصلاح طلب نيست نشانه ادامه سياست انحصار طلبانه حزب مشاركت و سازمان مجاهدين در تحميل خواسته خود بر ساير احزاب اصلاح طلب ارزيابي مي شود.

جايزه نوبل مفت نبود!(خبر ويژه)

راديو آمريكايي فردا با استناد به دعاوي 3 گروهك مدعي شد وضعيت حقوق بشر در ايران بدتر مي شود.

اين راديو در اين باره به ادعاهاي كانون مدافعان حقوق بشر (شيرين عبادي)، ادوار تحكيم و سازمان حقوق بشر كردستان(؟!) استناد كرده و جالب اين است كه متقابلاً سايت ادوار تحكيم (ادوار نيوز) و خبرنامه اميركبير (جريان نفوذي در دفتر تحكيم) هم براي اثبات ادعاهاي خود عليه نظام اسلامي مرتباً و به صورت دايمي به گزارش هاي راديو فردا و صداي آمريكا و بي بي سي استناد مي كنند!

گروهك وابسته به شيرين عبادي اخيراً اعدام شماري از مفسدين في الارض و اشرار و اوباش را كه جرايم ضد انساني نظير قتل، تجاوز به عنف، زورگيري، سرقت و ارعاب با اسلحه سرد و گرم را مرتباً مرتكب شده اند، نقض حقوق بشر خواند كه همين موضع در رسانه هاي بيگانه عيناً بازتاب يافته و مورد استقبال واقع شد به گونه اي كه بي ترديد مي توان گفت، ادعاهاي شيرين عبادي - با توجه به سوابق وي- صرفاً براي استفاده دستگاههاي تبليغاتي آمريكايي و صهيونيستي مطرح شده است.

گفتني است در گزارش اخير 3 گروهك مذكور، ادعاهايي درباره قوميت ها و اقليت ها و زنان هم چاشني ديگر ادعاها شده است
 شنبه 12 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آریا نیوز]
[مشاهده در: www.aryanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 147]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن