تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):هر که می خواهد که قویترین مردم باشد بر خدا توکل نماید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821046813




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پايتخت


واضح آرشیو وب فارسی:مردم سالاری: پايتخت
معارفه مدير عامل جديد ستاد معاينه فني خودرو

معاون شهردار تهران در مراسم معارفه مدير عامل جديد ستاد مركزي معاينه فني خودروهاي تهران با انتقاد از كم توجهي به مساله مهم آلودگي هواي تهران، خواستار توجه جدي مسوولان مربوطه به موضوع كاهش آلودگي هوا كه به صورت مستقيم با سلامت تك تك شهروندان سر و كار دارد، شد. به گزارش ايسنا، مهندس سيد جعفر تشكري هاشمي مشكلات متعدد اقتصادي و معيشتي مردم را از جمله موانع توجه به موضوع مهمي مانند آلودگي هوا برشمرد و اظهار كرد: دست و پنجه نرم كردن با مشكلات جديدي مانند قطع برق باعث شده مشكل قديمي آلودگي هواي تهران از يادمان برود. بنابراين گزارش به موجب حكم جداگانه اي كه از سوي معاون شهردار تهران صادر شد، حسن اكباتاني به عنوان مشاور و مدير دفتر حوزه معاونت حمل و نقل و ترافيك شهرداري تهران منصوب شد.

استفاده از انرژي خورشيدي براي
روشنايي معابر جديد

مديرعامل سازمان زيباسازي شهرداري تهران در مورد كاربرد باتري هاي خورشيدي خريداري شده توسط اين سازمان، گفت: براي روشنايي معابر جديد، مانند رود دره فرحزاد از اين سيستم استفاده خواهيم كرد. به گزارش ايسنا، دكتر حجت الله ملاصالحي اظهار كرد: براي صرفه جويي در مصرف برق، بيلبوردهاي سازمان زيباسازي را نيز به انرژي خورشيدي مجهز كرده ايم. آبگرم سرويس هاي بهداشتي عمومي سطح شهر نيز با اين سيستم تهيه مي شود.

بهره برداري از 3 ايستگاه خط 4 تا پايان سال جاري

مدير اجرايي خط 4 مترو تهران با بيان اينكه امسال 3 ايستگاه جديد در اين خط به بهره برداري مي رسد، گفت: تا پايان سال شاهد بهره برداري از ايستگاه هاي ميدان شهدا، چهار راه وليعصر (عج) و ميدان انقلاب از خط 4 متروي تهران خواهيم بود. به گزارش مهر، مهندس فاخته با بيان اين مطلب اظهار كرد: خط 4 مترو تهران كه از ميدان كلاهدوز در شرق آغاز و تا ايستگاه اكباتان در غرب ادامه دارد كه طول اين مسير 20 كيلومتر است و در مجموع 20 ايستگاه براي آن در نظر گرفته شده است.

توافق سه جانبه آلمان، ايتاليا و ايران
براي ساخت شهر آفتاب

مدير عامل سازمان سرمايه گذاري و مشاركت هاي مردمي شهر تهران گفت:هفته آينده توافقي 3 جانبه در خصوص ساخت شهر آفتاب در آلمان خواهيم داشت و اگر پيش قرارداد آن بسته شود، به سرعت قراداد اصلي نيز نوشته خواهد شد. حسين كلخوراني در گفت وگو با فارس در خصوص مشخص شدن سرمايه گذار شهر آفتاب گفت:هنوز سرمايه گذار اين پروژه قطعي نشده است.

تعامل شوراي شهر و تاكسيراني
براي دفاع از حقوق شهروندان

مدير عامل سازمان مديريت و نظارت بر تاكسيراني شهر تهران گفت: از يك ماه پيش آيين نامه شركت هاي خصوصي و لايحه پيشنهادي به شوراي اسلامي شهر ارائه شده و اكنون در جلساتي اين آيين نامه به دقت در حال بررسي است. به گزارش مهر، حسين تيموري كرماني با بيان اين مطلب اظهار كرد: در اين راستا تاكنون سه جلسه در مورد خصوصي سازي و عملكرد شركت هاي خصوصي برگزار شده است و همچنين دو عضو شوراي اسلامي شهر از شركت هاي تاكسي بي سيم بانوان و تعاوني تاكسي راني بازديد كرده اند. تيموري همچنين به تعامل شوراي شهر و سازمان تاكسيراني در ابتداي سال جهت عادلانه كردن نرخ كرايه ها اشاره كرد و گفت: همان گونه كه از حقوق تاكسيران ها دفاع مي كنيم، دفاع از حقوق مردم را نيز وظيفه خود مي دانيم.
 جمعه 11 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مردم سالاری]
[مشاهده در: www.mardomsalari.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 196]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن