تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):صله رحم، اعمال را پاكيزه، اموال را بسيار، بلا را برطرف و حساب (قيامت) را آسان مى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821184571




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فلاح در گفت و گو با فارس: رده هاي سني پايه كشتي اهميتي براي فدراسيون ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فلاح در گفت و گو با فارس: رده هاي سني پايه كشتي اهميتي براي فدراسيون ندارد
خبرگزاري فارس: سرمربي سابق تيم ملي كشتي آزاد جوانان گفت: رئيس فدراسيون نشان داده كه رده هاي سني پايه براي او اهميتي ندارند.


اكبر فلاح در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري فارس‌، اظهار داشت: در مورد نتايج به دست آمده تيم هاي آزاد و فرنگي جوانان در جهاني جوانان،‌ ابتدا بايد صحبت هاي مربيان آنها را شنيد كه پيش از اعزام چه امكانات و تداركاتي داشته اند.
وي افزود: فدراسيون مسابقات نونهالان را برگزار نمي‌كند. اين در حالي است كه قهرمانان جهان و المپيك در اين ميدان ها شناخته مي شوند. وقتي كشتي گيران به تيم بزرگسالان مي رسند، از نظر فني مشكل دارند چون در تيم هاي پايه عيب هاي آنها برطرف نشده است.
قهرمان سابق جهان تصريح كرد: مربيان هر 2 تيم آزاد و فرنگي خوب و فني هستند. سال ها تجربه مربيگري دارند؛ اما اگر امروز از مشكلات تداركات و امكانات تيم صحبت كنند، اين ايراد به آنها وارد است كه چرا قبلا از اين مسئله ابراز ناراحتي نكرده اند. وقتي اعتراضي نباشد يعني اشكالي در كار وجود ندارد.
فلاح با اشاره به نمايشي بودن كار كميته استعداديابي خاطر نشان ساخت: اين كميته بايد با حضور در مسابقات مختلف، استعدادها را كشف كند. اينكه رئيس كميته استعداديابي با حضور در يك مدرسه، بدون آنكه چندين جلسه تمرين دهد،‌ تنها براساس فيزيك بدن دانش آموز،‌ به او بگويد استعداد دارد،‌ يك كار كمدي و نمايشي است. بعد از چند دوره تمرين هم نمي توان تشخيص داد يك نوجوان استعداد كشتي دارد و يا اين كه به درد اين رشته نمي خورد.
فلاح اضافه كرد: فدراسيون با اين كار كه به سطوح پايه اهميت نمي دهد، بيشترين لطمه را به اين رشته مي زند.
انتهاي پيام/
 جمعه 11 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 150]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن