تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هركس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد سخن خير بگويد يا سكوت نمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820900043




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس كميسيون آموزش و تحقيقات مجلس: ظرف 3 هفته آينده تكليف كسري بودجه آموزش و پرورش مشخص مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئيس كميسيون آموزش و تحقيقات مجلس: ظرف 3 هفته آينده تكليف كسري بودجه آموزش و پرورش مشخص مي‌شود
خبرگزاري فارس: رئيس كميسيون آموزش و تحقيقات مجلس شوراي اسلامي گفت: با لايحه دولت ظرف سه هفته آينده تكليف كسري بودجه آموزش و پرورش مشخص مي‌شود.


علي عباسپور عصر دوشنبه در حاشيه ديدار با مسئولان استان در گفتگو با خبرنگار فارس در اردبيل گفت: قرار است دولت لايحه‌اي را براي جبران كسري 5 هزار و 600 ميليارد توماني فرهنگيان به مجلس ارائه كند تا كار پرداخت مطالبات معلمان تا اول مهر ماه انجام شود.
وي به مخالفت مكرر سازمان مديريت سابق براي برداشت كسري‌هاي موجود اشاره كرد و گفت: با وجود تاكيد مجلس و ارائه طرح دو فوريتي جبران كسري‌ها در چهار مرحله متوالي، با مخالفت سازمان مديريت و برنامه‌ريزي سابق مواجه شديم و در جلسات كارشناسي، رئيس جمهور و وزير علوم، تحقيقات و فناوري به اين نتيجه رسيدند كه اين كسري را جبران كنند.
عباسپور تصريح كرد: اگر مجلس بخواهد طرحي را در اين زمينه ارائه دهد به دليل برداشت پول از صندوق ذخيره ارزي با مخالفت شوراي نگهبان مواجه مي‌شود كه به همين دليل منتظر لايحه مجلس هستيم.
رئيس كميسيون آموزش و تحقيقات مجلس وجه همت اعضاي كميسيون را رفع مشكلات فرهنگيان عنوان كرد و اظهار داشت: با جبران اين كسري براي هميشه تمامي مطالبات معلمان پرداخت مي‌شود.
انتهاي پيام/ص
 سه شنبه 8 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن