تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):چه چيزى مانع توست كه زندگى پسنديده و مرگ با سعادت را داشته باشى، چرا كه من براى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820969483




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نفرات برتر مسابقات قرآن خانواده شهدا و ايثارگران در اردبيل معرفي شدند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: نفرات برتر مسابقات قرآن خانواده شهدا و ايثارگران در اردبيل معرفي شدند
نفرات برتر بيستمين دوره مسابقات قرآن ويژه خانواده هاي شهدا و ايثارگران روز سه شنبه در مجتمع فرهنگي و هنري ولايت اردبيل معرفي شدند.


در اين دوره از مسابقات كه در دو گروه خواهران و برداران برگزار شد ، در مجموع 413 نفر در رشته حفظ قرآن در پنج سطح حفظ پنج جزء ، حفظ 10 جزء ، حفظ 15 جزء، حفظ 20 جزء و حفظ كل قرآن، 81 نفر در رشته مفاهيم قرآن ، 92 نفر در رشته تفسير قرآن و 238 نفر نيز در رشته قرائت قرآن شركت داشتند.
امروز در گروه خواهران اين مسابقه ها كه با شركت 297 نفر از فرزندان شهدا و جانبازان برگزار شد ، نفرات برتر و برگزيده هر رشته در دو سطح دانشجويي و دانش آموزي معرفي شدند.
در اين مسابقات در رشته تفسير قرآن كريم در سطح دانشجويي ثريا حيدري فرزند شهيد از استان چهارمحال و بختياري به عنوان اول دست يافت، صديقه سلطاني نژاد از استان كرمان در مقطع تحصيلي متوسطه در رتبه دوم قرار گرفت و فاطمه صندوقدار فرزند جانباز از استان سمنان در سطح دانشجويي رتبه دوم را كسب كرد.
در رشته تفسير قرآن كريم هيچ كدام از شركت كنندگان به علت پايين بودن امتياز كسب شده حايز رتبه سوم نشدند.
در رشته مفاهيم قرآن نيز سپيده آقاپور در مقطع تحصيلي متوسطه ، فرزند جانباز از استان آذربايجان شرقي رتبه نخست را كسب كرد.
در اين رشته ثريا بطاف از استان قم ، فرزند شهيد در مقطع تحصيلي متوسطه رتبه دوم را كسب كرد و معصومه معين آبادي از استان همدان فرزند جانباز در مقطع تحصيلي متوسطه رتبه دوم را از آن خود كرد.
در اين رشته در مقطع تحصيلي متوسطه زهره روزبه فرزند جانباز از استان خراسان رضوي در مقطع تحصيلي دانشگاه در مقام دوم قرار گرفت.
در رشته مفاهيم قرآني رتبه سوم نيز نصيب عاطفه منصوري در مقطع تحصيلي متوسطه ، فرزند جانباز از استان چهارمحال و بختياري شد.
در رشته قرآئت قرآن نيز صفيه قديري مفرد فرزند جانباز در مقطع تحصيلي دانشگاه از استان اصفهان رتبه نخست را كسب كرد و فريبا احمدي پور فرزند جانباز در مقطع تحصيلي دانشگاه از استان ايلام در رده دوم قرار گرفت.
در رشته حفظ 10 جزء قرآن كريم نيز صديقه شاهمرادي فرزند شهيد در مقطع تحصيلي دانشگاه از استان كرمان مقام نخست را كسب كرد و سيده نفيسه آل احمد فرزند جانباز در مقطع تحصيلي دانشگاه مقام دوم را از آن خود كرد.
در اين رشته سميه ابراهيمي فرزند جانباز از استان لرستان نيز در مقطع تحصيلي دانشگاه در رتبه دوم قرار گرفت و همچنين حميده جباري آزاد فرزند جانباز در مقطع تحصيلي دانشگاه از استان فارس و حميده حيدرزاده فرزند جانباز در مقطع تحصيلي دانشگاه به طور مشترك در رده سوم قرار گرفتند.
در مقطع تحصيلي متوسط رشته حفظ 10 جزء قرآن كريم نيز زهرانژاد تبريزي فرزند جانباز از استان اصفهان در رده نخست قرار گرفت و فاطمه محموديان فرزند جانباز از استان قم و محدثه واحدي فرزند جانباز از استان مركزي به طور مشترك دوم شدند و حكيمه دهقاني فرزند جانباز از استان كرمان رتبه سوم را از آن خود كرد.
در رشته حفظ پنج جزء قرآن كريم نيز در مقطع تحصيلي دانشگاه نجمه رشيدي فرزند جانباز از استان فارس ، زهرا سام خانياني فرزند جانباز از تهران غرب و زينب نجفي فرزند جانباز از استان چهارمحال و بختياري به ترتيب رتبه هاي اول تا سوم را كسب كردند.
در اين رشته همچنين در مقطع تحصيلي متوسطه عطيه تبيانيان فرزند جانباز از استان سمنان در رتبه نخست قرار گرفت و اعظم نعمتي فرزند جانباز از استان كرمان رتبه دوم را از آن خود كرد.
در اين رشته و در مقطع تحصيلي متوسطه محبوبه رييسي از استان اصفهان و فاطمه جعفري از استان بوشهر هر دو فرزند جانباز به طور مشترك رتبه سوم را از كسب كردند.
ك/3 535/618/587 شماره 708 ساعت 16:26 تمام
 سه شنبه 8 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 190]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن