تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش روشنى بخش انديشه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821092902




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

یوونتوس – رم: رانیری و دل‌نری مقابل تیم‌های سابق


واضح آرشیو وب فارسی:سایت رسیک: کلودیو رانیری، مربی رم با نهایت آسودگی خاطر به دیدار با یوونتوس می‌اندیشد. تیم او شروعی کابوس‌وار داشت اما توانست ضرباهنگ خود را بازیابد. آنها پس از سه پیروزی متوالی در سری آ به دیدار یوونتوس در تورین می‌روند.

پیروزی سه بر دو چهارشنبه مقابل فیورنتینا و برد دو بر صفر مقابل لاتزیو آنها را به رده ششم جدول رساند. رم پس از 11 هفته، تنها یک امتیاز با یووه فاصله دارد.

رانیری می‌گوید: «ما در مسیر صحیحی هستیم و این مهم‌ترین نکته است. می‌خواهیم به رده‌های بالای جدول بازگردیم، کاری که افراد کمی در ابتدای فصل فکر می‌کردند بتوانیم انجام دهیم.

انجام یک بازی در هر سه روز سخت است، اما با اراده و عزمی که داریم، داریم از چاله‌ای که در آن افتاده بودیم نجات می‌یابیم.

ما باید اشتباهاتی که مقابل فیورنتینا مرتکب شدیم را بررسی کنیم و روی بازی با یووه تمرکز کنیم.»

رانیری که به دلیل تاکتیک‌هایش به «وصله‌زن» معروف است ادامه داد: «یوونتوس در جدول بالاتر از ماست و باید هر چه می‌توانیم انجام دهیم تا آنها را پشت سر بگذاریم. می‌خواهم ببریم، چه یوونتوس و چه تیم‌های دیگر را. من قصد پیروزی دارم.»



یووه رانیری را در فصل 09-2008 برکنار کرد و این موضوع به جذابیت این بازی می‌افزاید، چون مربی رم هنوز هم از آن اخراج ناراحت است.

رمی‌ها می‌دانند این بازی می‌تواند آنها را به جمع مدعیان جدی قهرمانی برساند. شاید همین حالا هم بعضی آنها را مدعی بدانند، مانند جیان پائولو مونتالی، مدیر فنی‌شان، اما ایستادن در پله ششم، با وجود تنها پنج امتیاز اختلاف با میلان صدرنشین را نباید نشانی از مدعی بودن دانست.اما یوونتوس در این فصل تنها یک بار در خانه شکست خورده. آنها در آخرین بازی خود در خانه برشا به تساوی یک بر یک رسیدند و رکورد بی‌شکست بودن خود را به هفت دیدار رساندند.

آنها چهار امتیاز از میلان صدرنشین کمتر دارند و در طول فصل پنج پیروزی و دو شکست از یازده دیدار به دست آورده‌اند، آماری که پایین‌تر از انتظارات پیش از شروع فصل است. آنها مانند رم فصل را بد آغاز کردند و به هر حال به نحوی به ضرباهنگ خود رسیدند، هرچند که هنوز کمی متزلزل هستند. به نظر می‌رسد آنها متکی به خرید جدیدشان هستند: میلوش کراسیچ، هافبک فوق خلاق صرب. هرگاه کراسیچ نبوده آنها در گشودن قفل دفاعی حریف مشکل داشته‌اند و باید دید این بار بدون کراسیچ مصدوم چه خواهند کرد.

لوییجی دل‌نری، مربی یووه می‌گوید: «آزمون دشواری برای ما خواهد بود.»

او که زمانی هدایت رم را در دست داشت می‌گوید: «اما ما سه بازی خانگی اخیر خود را برده‌ایم و نیاز داریم از بازی‌های خانگی نهایت بهره را ببریم.»

خبر خوب برای دل‌نری، بازگشت آرمان ترائوره، فلیپه ملو و آمائوری از مصدومیت است. البته آنها مارکو موتا، بازیکن سابق رم را به دلیل محرومیت یک‌جلسه‌ای در اختیار نخواهند داشت.

رم هم از خبر بازگشت میرکو ووچینیچ خوشحال است. مهاجم مونته‌نگرویی روز چهارشنبه استراحت کرد. او در کنار فرانچسکو توتی کاپیتان، خط حمله رم را تشکیل می‌دهد. به این ترتیب مارکو بوریلو روی نیمکت خواهد نشست. مهاجم ایتالیایی در دیدارهای گذشته فرصت‌های بسیاری را از دست داده است.

البته رم هنوز تادی، پیزارو، ژوان و اوکاکا را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد، اما مارکو کاستی پس از سپری کردن محرومیت به ترکیب رم برمی‌گردد. از یووه هم بوفون، کراسیچ، لگروتالیه، رینائودو، گریگرا، دچلیه، مارتینس و مانینگر مصدوم هستند.

ترکیب احتمالی دو تیم:

یوونتوس: استوراری – گروسو، کیه‌لینی، بونوچی، صالح‌حمیدزیچ – سیسوکو، آکوییلانی، مارکیزیو، په‌په – یاکویینتا، کوالیارلا

رم: سرجیو – کاستی، مکسس، بوردیسو، ریسه – سیمپلیسیو، دروسی، بریگی – منز – ووچینیچ، توتی.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت رسیک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 109]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن