تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعايى كه با بسم اللّه  الرحمن الرحيم شروع شود، رد نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816178246




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دعوای ایران ایر و پیر زن 70 ساله بالا گرفت!


واضح آرشیو وب فارسی:سایت رسیک: نوه پیرزن 70 ساله درگزی گفت: ایران ایر به عنوان اینکه مادربزرگم اعتبار 50 ساله آنها را زیر سئوال برده خواستار پرداخت غرامت از سوی وی شده است.

فارس: بعد از شکایت ایران‌ایر ما هم شکایتی را تنظیم کردیم مبنی‌بر اینکه به علت سهل‌انگاری مسئولان ایران‌ایر ما و خانواده‌مان دچار فشار روانی و استرس شدیدی به خاطر غیبت مادربزرگمان شدیم.

نوه پیرزن 70 ساله درگزی گفت: ایران ایر به عنوان اینکه مادربزرگم اعتبار 50 ساله آنها را زیر سئوال برده خواستار پرداخت غرامت از سوی وی شده است.

مجید دبیریان اظهار داشت: عربستان سعودی به دلیل سهل‌انگاری ایران‌ایر مبلغ 3 هزار ریال سعودی این شرکت را جریمه کرده است که آنان نیز ما را متضمن این خسارت دانسته‌اند.

نوه پیرزن 70 ساله درگزی افزود: علاوه‌بر این جریمه شرکت هواپیمایی ایران ایر هزینه بلیت از مشهد به مدینه و از جده به ایران را از مادربزرگم مطالبه کرده‌اند.

وی ادامه داد: ما معتقدیم که دلیل اصلی این سهل‌انگاری خود ایران ایر بوده زیرا مادر بزرگ بنده در نهایت سادگی و بدون نیت سوء خواستار به‌جا آوردن این سفر بوده است.

دبیریان با اشاره به اینکه مادر بزرگش کارت پرواز نداشته خاطرنشان کرد: باوجود اینکه وی به میهمان‌دار گفته است شمارۀ صندلی ندارم، میهماندار جای خالی که موجود بوده را نشان داده و او را به آن صندلی هدایت کرده است.

وی تصریح کرد: بعد از شکایت ایران‌ایر ما هم شکایتی را تنظیم کردیم مبنی‌بر اینکه به علت سهل‌انگاری مسئولان ایران‌ایر ما و خانواده‌مان دچار فشار روانی و استرس شدیدی به‌خاطر غیبت مادربزرگمان شدیم.

دبیریان افزود: این موضوع قابل توجیه نبوده و انصاف نیست که این تقصیر را گردن یک پیرزن 70 ساله بیندازید.

وی در مورد نحوه اطلاع آ‌ن‌ها از سفر مادربزرگ‌شان به مدینه گفت: بعد از اینکه نیمه‌شب (جمعه) مطلع شدیم مادر بزرگم بعد از ظهر جمعه 14 آبان‌ماه درگز را به سمت مشهد ترک کرده و هنوز به منزل ما در مشهد مراجعه نکرده به پلیس اطلاع دادیم.

نوه پیرزن 70 ساله اظهار داشت: ما همچنین بیمارستان‌های درگز، مشهد و حتی قوچان را نیز استعلام کردیم و تصادفات جاده‌ای را نیز بررسی کردیم تا شاید ردی از او به دست آوریم که موفق نشدیم.

وی در مورد نحوه اطلاع آن‌ها از حضور مادربزرگشان در مدینه خاطرنشان کرد: در روز شنبه ساعت 8 و 15دقیقه صبح بود که از بعثه رهبری واقع در مدینه با ما تماس گرفتند و مشخصات مادربزرگشان را دادند که ما در ابتدا فکر کردیم شاید اشتباهی رخ داده یا کسی خواسته با ما شوخی کند.

دبیریان در ادامه تصریح کرد: ولی بعد از اینکه شماره تلفن را کنترل کردیم متوجه صداقت این سخنان شدیم و باورمان نمی‌شد که چگونه مادربزرگمان توانسته بدون اطلاع ما به مدینه عزیمت کند.

نوه پیرزن 70 ساله درگزی در مورد اقدامات آنان بعد از مطلع شدن از این جریان گفت: نخستین اقدام ما این بود که پاسپورت جدید او را به استانداری بردیم تا از آن طریق پیگیر موضوع شویم.

وی در ادامه افزود: در استانداری معاون استاندار با آقای مجردی در مدینه تماس گرفتند و ایشان مطلب را تأیید کرده و گفتند که مقامات عربستانی به خاطر عدم داشتن ویزا خواستار برگرداندن مادربزرگ به ایران شده‌اند.

دبیریان گفت: ما حتی تلاش کردیم از طریق کنسولگری ایران در مدینه این موضوع را پیگیری کنیم تا برای وی ویزای عربستان صادر شود.

وی خاطرنشان کرد: باوجود تلاش‌هایی که کنسولگری ایران برای ماندن مادربزرگم در مدینه داشتند اما مسئولان ارشد سعودی به دلیل اینکه غیر قانونی وارد کشورشان شده است ماندن او را در عربستان نپذیرفته و ویزا برایش صادر نکردند.

وی اظهار داشت: شاید اگر این موضوع از طریق سفرای ایران و عربستان پیگیری می‌شد نتیجه بهتری حاصل می‌شد و این سفر روحانی که بدون هیچ‌گونه سوء نیتی و با صفا و سادگی دل یک پیرزن آغاز شده بود و با قربانی کردن یک گوسفند در قربانگاه حاجیان به پایان می‌رسید.

دبیریان در پایان از سفر مادربزرگش به سرزمین وحی در سال آینده ابراز امیدواری کرد و گفت: امیدوارم با توجه به سن بالای او و اتفاق ناخوشایندی که برایش پیش آمد با عنایت پروردگار و مساعدت مسئولان کشوری بتوانیم در سال آینده وی را به این سفر معنوی و روحانی راهی کنیم





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت رسیک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 281]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن