تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):حريص از دو خصلت محروم شده و در نتيجه دو خصلت را با خود دارد: از قناعت محروم است و در...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820999740




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

کالو: ناراحت شدم که مقابل لیورپول تعویض شدم


واضح آرشیو وب فارسی:سایت رسیک: سالومون کالو می‌گوید چلسی نیاز دارد مقابل فولام گلی زودهنگام بزند تا دوباره به روند پیروزی خود برگردد.

چلسی در بازی قبلی مقابل لیورپول دو بر صفر در آنفیلد شکست خورد.

کارلو آنچلوتی، کالو را در بازی با لیورپول تعویض کرد و این بازیکن 25 ساله می‌گوید از این تعویض ناراحت است: «کمی ناامیدکننده بود که تعویض شدم، چون گاهی تیم خیلی خوب بازی نمی‌کند، اما در نیمه دوم بهتر بودیم. من بهای بازی بد را پرداختم و بیرون آمدم اما این جزئی از بازی است و مهم‌ترین نکته این است که باید سخت تلاش کرد.

می‌خواهم عالی باشم و گل بزنم. تا حالا فصل خوبی گذرانده‌ام ولی دیدارهای سختی در پیش است و فصل طولانی است و باید آماده بمانم.

همیشه ممکن است بد بازی کنید، اما اگر آماده بمانید می‌توانید به فرم خوب خود برگردید و بهتر بازی کنید. اخیرا عالی بوده‌ام و می‌خواهم مقابل فولام کیفیت بیشتری داشته باشم.»

مهاجم ساحل عاجی گفت می‌خواهد 20 گل تا انتهای فصل بزند: «هدف من این است که تا پایان سال 10 گل بزنم ولی هدف من تنها گل‌زنی نیست و هدف اصلی، کمک به تیم و بازی برای تیم است.»

رقیب چلسی در شش بازی گذشته خود در لیگ برتر تنها یک برد کسب کرده و این بال انتظار دارد که فولام با ذهنیتی دفاعی وارد میدان شود: «هر تیمی مقابل ما برای دفاع می‌آید. آنها عقب می‌نشینند و دفاع می‌کنند و منتظر فرصت مناسب برای حمله هستند.

در این قبیل دیدارها، اگر گلی زودهنگام بزنید احتمالا بازی آسانی پیش رو خواهید داشت. اما اگر گل زودهنگامی نزدیم باید صبور باشیم و بدانیم چطور دفاع آنها را باز کنیم. باید در مصاف‌های نفر به نفر خلاق‌تر بود، بازیکنان حریف را به جلوتر آورد و سپس حمله کرد، و برای دیدیه و آنلکا توپ‌ها را سانتر کرد. این طوری می‌توان گل زد.

باید تهاجمی‌تر از دیدارهای اخیر باشیم. ما در چند بازی اخیر دیدارها را قدرتمندانه شروع نکرده‌ایم.»





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت رسیک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 91]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن