تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هنگام بى نيازى شكر مى گزارد و منافق هرگاه بى نياز شود طغيان مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821096612




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

وداع جهان پهلوان رضازاده از صحنه وزنه برداري جهان


واضح آرشیو وب فارسی:انتخاب: وداع جهان پهلوان رضازاده از صحنه وزنه برداري جهان
خبرگزاري انتخاب : با سلام و ارزوي سلامتي و توفيق روز افزون شما در هر حال و هر سنگر اعلام مي دارد، رضا زاده عزيز، رضا زاده قهرمان و رضا زاده پهلوان، بر هيچ كس پوشيده نيست كه شما براي كسب موفقيت، به اهتزاز در اوردن پرچم ايران و طنين انداز نمودن سرود جمهوري اسلامي طي چند سال گذشته چه زحمات و مشقت هايي را متحمل شده ايد و براي رسيدن به اين جايگاه با چه اسيب ديدگي ها و صدماتي روبرو شديد.


در پي درخواست موكد پزشكان، متخصصان،رييس فدراسيون، رييس كميته فني، سرمربي تيم ملي و سرپرست تيم هاي ملي وزنه برداري مبني بر شركت نكردن حسين رضا زاده در مسابقات وزنه برداري المپيك پكن اين قهرمان ملي و برنده مدال هاي متعدد جهاني اعلام كرد با وجود خواست قلبي و ميل باطني خود به توصيه و درخواست موكد پزشكان و متخصصان و مسئولان فدراسيون وزنه برداري از شركت درمسابقات المپيك پكن انصراف داد.

به گزارش سرويس ورزشي انتخاب؛ متن نامه پزشكان و مسئولان فدراسيون وزنه برداري كشورمان به حسين رضا زاده و پاسخ وي به اين شرح است:

برادر عزيز آقاي حسين رضا زاده
قهرمان محبوب جهان و المپيك

با سلام و ارزوي سلامتي و توفيق روز افزون شما در هر حال و هر سنگر اعلام مي دارد، رضا زاده عزيز، رضا زاده قهرمان و رضا زاده پهلوان، بر هيچ كس پوشيده نيست كه شما براي كسب موفقيت، به اهتزاز در اوردن پرچم ايران و طنين انداز نمودن سرود جمهوري اسلامي طي چند سال گذشته چه زحمات و مشقت هايي را متحمل شده ايد و براي رسيدن به اين جايگاه با چه اسيب ديدگي ها و صدماتي روبرو شديد.

كسب بيش از 20 مدال طلاي المپيك، جهاني، اسيايي و مسابقات بين المللي بي شك ميسر نمي شد مگر با انگيزه اي فراوان، تلاشي وافر و همچنين توكل و توسل به خدا و ائمه اطهار كه جنابعالي ضمن رسيدن به اين مهم توانستيد با بانگ يا ا بوالفضل (ع) مذهب تشيع را نيز به جهانيان بشاسانيد.

كسب و حفظ عنوان قويترين مرد جهان طي 8 سال گذشته نيز جزو گنجينه و افتخاراتي بود كه شما براي ملت شريف ايران بدست اورديد. مردم و مسئولين همگي به خلوص نيت و پاكي شما ايمان داشته و اذعان مي دارند كه حسين رضازاده بعنوان فرزند پاك ميهن اسلامي دين خود را به ايران و ايران زمين و ايراني در سرتاسر دنيا ادا كرده است.

حال در استانه بازيهاي المپيك 2008 پكن و سومين هماورد بزرگ پيش رو بايد درخواستي نمايم كه مطرح كردن ان براي من و همكارانم، كادر فني تيم ملي و پزشكان نيز بسيار سخت و دردناك است. اما چاره اي نيست چرا كه ما حسين رضازاده اي سلامت مي خواهيم نه مدالي به هر قيمت.

ما حسيني مي خواهيم كه بماند و الگويي شود براي تمام نونهالان و اينده سازان ايران زمين، حسيني كه در اوج و با تني سلامت بماند و در موقعيت و جايگاهي ديگر براي مردمش كه هميشه شاد كردن ا نها مهمترين هدفش بوده تلاش نمايد.

حسين جان گرچه اين خواسته براي من سخت ترين درخواست در طول زندگي مي باشد اما بخاطر خود تو و ميليونها ايراني كه دوست دارند قهرمان و پهلوانشان را سلامت و پابرجا ببينند ضمن تقدير و تشكر از تلاش هاي فراواني كه براي سربلندي و افتخار ايران نموديد اعلام مي دارم كه به توصيه پزشكان و متخصصان و با توجه به ازمايشات انجام شده و گزارش پزشكان متخصص مبني بر منع فعاليت سنگين و اضطراب اور توجه نموده و از حضور در بازيهاي المپيك 2008 پكن كه مطمئنا ديداري سخت و سنگين خواهد بود انصراف دهيد.

البته تا پيش از اعلام نهايي ازمايشات پزشكي و تشخيص دقيق انان براي خود من هم قابل قبول نبود كه قويترين مرد جهان از حضور در المپيك و كسب سومين طلا پا پس بگذارد، اما حال چاره اي جز اين نيست و من همانند يك پدر كه به چيزي جز سلامت فرزندش توجه ندارد از تو مي خواهم كه بخاطر خود، خانواده، علاقمندان و تمام ايرانيان اين خواسته سخت اما جدي را بپذيري. با اين اميد كه در ساير سنگرهاي خدمت به ميهن عزيز موفق و مويد باشي.

ضمنا اين تصميم در كميته فني فدراسيون مطرح و مورد تاييد قرار گرفته است.

بهرام افشار زاده دكتر صادق دوست پرويز جلاير
رئيس فدراسيون پزشك معتمد فدراسيون رئيس كميته فني

بهمن زارع مسعود قاسمي
سرمربي تيم ملي سرپرست تيم هاي ملي

------------

متن نامه حسين رضا زاده قهرمان سنگين وزن وزنه برداري جهان به بهرام افشارزاده رئيس فدراسيون وزنه برداري جمهوري اسلامي ايران بدين شرح است:

جناب آقاي افشارزاده
رياست محترم فدراسيون وزنه برداري جمهوري اسلامي ايران

با سلام و احترام،

عطف به نامه شماره 274/1457 مورخ 87/4/31 فدراسيون با امضاي جنابعالي، پزشك متعمد فدراسيون، رئيس كميته فني، سرپرست و سرمربي تيم هاي ملي وزنه برداري، همانطور كه اطلاع داريد، اينجانب از سنين نوجواني و بيش از 15 سال است كه در خدمت ورزش و كسب افتخار براي ميهن عزيز و مردم گرانمايه اين مرز و بوم هستم و در اين 15 سال لحظه اي از تلاش و كوشش و پايداري نه ايستاده ام و كارنامه درخشاني از پيروزي ها و درخشش در بزرگترين ميدان هاي مبارزه با پولاد سرد داشته ام و بارها در رويدادهاي بزرگ جهاني همچون بازيهاي المپيك، بازيهاي اسيائي و رقابت هاي جهاني با به دست اوردن مدال طلا و رتبه نخست اين رويدادها گرانبهاترين مدال هاي افتخار را به سينه ملت شريف و بزرگوار ايران زمين اويخته و پرچم پرافتخار ميهن را بر فراز بلندترين قله هاي بالندگي به اهتزاز دراورده و مردم جهان را واداشته ام كه همراه ايرانيان سرود جانبخش ملي اران را زمزمه كنند، تا اين جا كه مورد تفقد رهبر معظم انقلاب اسلامي ايران قرار گرفته و با پيام ا يشان احساس سربلندي و غرور نمودم و در عين حال مرهون محبتهاي كليه مسئولان محترم كشور اعم از مسئولان ورزشي و غيرورزشي، رسانه ها و مطبوعات شدم.

اطمينان دارم كه دوستان جوان من به خوبي قادر خواهند بود كه افتخارات ملي ما را بار ديگر در بازهاي المپيك 2008 پكن تكرار كرده و استمرار ببخشند و به همين جهت توصيه پزشكان را مي پذيرم.

در اين رويداد هر چند كه در تمام لحظه ها همراه و پا به پاي ديگر قهرمانان ملي تلاش مضاعفي را براي به دست اوردن پيروزي قهرمانان ايراني به عمل خواهم اورد و تمامي تجربيات و دانش را كه طي اين ساله ها پرمشقت اموخته ام در اختيار همرزمانم قرار خواهم داد تا انشاء‌الله به ياري حق و با دعاي مردم خوب ميهن اسلامي و با تمسك به ائمه اطهار و به خصوص حضرت ابوالفضل (ع) بار ديگر برق شادماني را در چشمان مردمي كه طي اين سالها هميشه و به هر شكل و صورت مرا مورد توجه، تشويق، محبت و لطف خالصانه خود قرار داده اند مشاهده كنيم و اين بار نيز همگي و يكپارچه سرود مقدس كشور پهناور اسلامي خود را در اوج شكوه و قدرت مترنم كنيم.

جناب اقاي افشارزاده، ضمن عذرخواهي مجدد و تشكر از ان همه محبت پدرانه، مشفقانه و دلسوزانه كه در حق من مبذول نموديد، خواهشمند است مراتب اعتذار مرا به هر نحو كه صلاح مي دانيد به پيشگاه مردم شريف ورزش دوست برسانيد تا در جريان قرار گرفته و موجب شرمندگيم فراهم نشود.

حسين رضا زاده
فرزند خاكسار ملت ايران

------------

گفتني است از جمله افتخارات حسين رضازاده به عنوان قوي ترين مرد جهان مي توان به اين موارد اشاره كرد:

مدال برنز بازيهاي اسيايي 1998 تايلند
مدال برنز رقابتهاي جهاني 1999 يونان
مدال طلاي رقابتهاي اسيايي 1999 چين
مدال طلاي گراند پريكس جهاني 2000 مجارستان
مدال طلاي المپيك 2000 سيدني
مدال طلاي مسابقات ستاره هاي جهان 2001 استراليا
مدال طلاي بازيهاي اسيايي 2002 بوسان
مدال طلاي رقابتهاي جهاني 2002 لهستان
مدال طلاي ستاره هاي جهان 2002 روسيه مدال طلاي گراند پريكس جهاني 2002 نروژ
مدال طلاي رقابتهاي اسيايي 2003 چين
مدال طلاي رقابتهاي جهاني 2003 ونكوور
مدال طلاي گراند پريكس جهاني 2003 نروژ
مدال طلاي المپيك 2004 اتن
مدال طلاي گراند پريكس جهاني 2004 نروژ
مدال طلاي رقابت هاي اسيايي 2005 دوبي
مدال طلاي رقابت هاي جهاني 2005 قطر
مدال طلاي رقابت هاي جهاني 2006 دومنيكن
و مدال طلاي بازيهاي اسيايي 2006 دوحه
 دوشنبه 7 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: انتخاب]
[مشاهده در: www.entekhab.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 172]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن