تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه نيّت فاسد شود، بلا و گرفتارى پيش مى آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820938196




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

هفتمین بازی بایرن در 22 روز:خسته جانها مقابل گلادباخ


واضح آرشیو وب فارسی:سایت رسیک: بازیکنان بایرن در حالی که بسیار خسته بودند صبح امروز (پنج شنبه) رومانی را ترک کردند. بعد از استراحتی کوتاه مدت آنها با پروازی دو ساعته به کشور بازگشتند در حالی که عده ای در این دو ساعت استراحت می کردند بعضی از بازیکنان مطالعه و برخی موسیقی گوش می دادند و گروهی نیز در عقب هواپیما مشغول بازی با ورق بودند.

به گزارش وبسايت کانون هواداران بايرن مونيخ در ايران پس از فرود به جای آنکه بازیکنان به خانه روند به هتل رزرو شده منتقل شدند. پرواز در مونیخ فرود نیامده بود آنها در دوسلدورف بودند جائیکه باید شنبه به مصاف گلادباخ بروند. لوئیس فن خال گفت: ما تا بازی با گلادباخ فقط دو روز وقت داریم به همین دلیل با پرواز مستقیم به دوسلدورف آمدیم تا تمرکز بیشتری در آرامش برای بازی داشته باشیم.

تیم پانزده نفره

در نیم فصل دوم فصل قبل نیز فن خال عمل مشابهی را انجام داده بود و بعد از بازی برگشت با منچستر مستقیما به لورکوزن رفتند تا برای بازی بعدی آماده شوند تا زمانی را در رفت و آمد از دست ندهند.

این امر سبب شد تا بایرن برای رسیدن به بورسیا پارک 25 کیلومتر کمتر طی کنند. اگرچه تیم کاملی در اختیار کادر فنی نیست اما بازیکنانی که شرایط بازی پیدا کرده اند نیز به آنها ملحق خواهند شد. فن خال گفت: باید آنها را در تمرین ببینم ولی آنطور که مشخص است بداشتوبر برای بازی شنبه با ما خواهد بود و شاید ریبری هم آماده ی این بازی باشد اما ما پیروزی را به هر قیمتی نمی خواهیم .
بازی هفتم در مدت زمان بیست و دو روز

بداشتوبر دو بازی قبل و ریبری 6 هفته را بدلیل مصدومیت از دست داده اند. هر دوی آنها پنج شنبه در مونیخ تمرین خواهند داشت و روز جمعه با تصمیم کادر فنی در دوسلدورف به تیم ملحق می شوند.

بایرن هفتمین بازی خود را در طی 22 روز انجام خواهد داد. در چنین شرایطی فن خال فقط می تواند از بازگشت بازیکنان مصدومش خوشحال باشد. گلادباخ در حال حاضر در پائین جدول رده بندی قرار دارد. شنبه ثابت خواهد شد که این بازی راحتی نمیتواند برای بایرن باشد.

یورگ بوت گفت: اینکه با فاصله زمانی کمی باید دوباره به میدان رویم کار راحتی نیست. وضعیت ما در جدول بوندسلیگا مناسب نبوده و ما هنوز برای کسب سه امتیاز این تحت فشار قرار داریم.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت رسیک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن