تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نشان منافق سه چیز است: 1 - سخن به دروغ بگوید . 2 - از وعده تخلف کند .3 - در اما...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820844685




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

با انجام توافقهاي اوليه و در صورت امضاي قرارداد؛ چين با آستان قدس رضوي در ساخت سيمان سمنگان مشاركت مي كند


واضح آرشیو وب فارسی:قدس: با انجام توافقهاي اوليه و در صورت امضاي قرارداد؛ چين با آستان قدس رضوي در ساخت سيمان سمنگان مشاركت مي كند
گروه اقتصادي: يك هيأت تجاري كشور چين در سفر به مشهد مقدس با قائم مقام توليت آستان قدس رضوي ديدار و در رابطه با همكاريهاي فيمابين به تبادل نظر و گفتگو پرداختند.
به گزارش اداره كل روابط عمومي آستان قدس رضوي، در اين ديدار كه با حضور مهندس عزيزيان، مديرعامل مؤسسه سازمان اقتصادي رضوي و دكتر خواجه پيري مديرعامل سيمان سمنگان و نيز رئيس مؤسسه طراحي سيمان كشور چين و مدير بخش بازار بين المللي شركت ملي صادرات و واردات تكنولوژي اين كشور برگزار شد، قائم مقام توليت آستان قدس رضوي به معرفي گوشه هايي از فعاليتهاي فرهنگي، اقتصادي و صنعتي آستان قدس رضوي پرداخت و گفت: طي سالهاي پس از پيروزي انقلاب شكوهمند اسلامي، مؤسسات متعددي در زمينه هاي فرهنگي، پژوهشي، اجتماعي، فني و مهندسي در آستان قدس رضوي مشغول فعاليت شده اند كه توسعه همه جانبه اي را به دنبال داشته است.
سيد احمد علوي افزود: در حال حاضر آستان قدس رضوي در حال ايجاد بزرگترين كارخانه توليد سيمان كشور در سالهاي پس از انقلاب اسلامي در منطقه سمنگان بجنورد است كه براي ورود و نصب بعضي ماشين آلات و قطعات، به مشاركت كشورهاي صاحب تكنولوژي سيمان نياز دارد.
وي با تأكيد بر اين مطلب كه شريك خارجي با مطالعه، بررسي و بازديدهاي فني كارشناسان آستان قدس رضوي انتخاب شده است و از بهترين تكنولوژي و ماشين آلات در سيمان سمنگان بجنورد استفاده خواهد شد، گفت: از آنجا كه تمامي محصولات توليدي آستان قدس رضوي داراي كيفيت ممتاز است، در توليد سيمان نيز دنبال بهترين ها هستيم.
علوي، تفاهم به عمل آمده و تنظيم قرارداد آستان قدس رضوي با اين شركت چيني را الگويي براي ساير شركتهاي خارجي دانست كه قصد دارند در ايران سرمايه گذاري كنند.
وي ابراز اميدواري كرد: با اجراي موفقيت آميز پروژه سيمان سمنگان توسط طرف چيني، طرحهاي مشاركتي ديگري نيز در آينده با اين شركت به اجرا در مي آيد.
در اين ديدار، «سان» مدير بخش بين المللي شركت ملي صادرات و واردات تكنولوژي چين نيز در سخناني ضمن اعلام آمادگي جهت همكاري با آستان قدس رضوي گفت: ما با آستان قدس رضوي زمينه هاي مشاركتي مشابهي داريم كه مي توانيم در آينده نسبت به همكاري بيشتر خوشبين باشيم.
وي با اشاره به اينكه توليدات سيمان بايد داراي ماندگاري بالا باشد، گفت: بدين لحاظ از بهترين ماشين آلات ساخت كشورهاي اروپا و چين براي پروژه سيمان سمنگان استفاده خواهيم كرد تا محصول توليدي زمان ماندگاري بيشتري داشته باشد.
وي افزود: هفته قبل نيز يك قرارداد با يك شركت ايراني جهت توليد سيمان منعقد كرديم كه نشان دهنده پذيرفتن شركت ما از سوي بانكها و شركتهاي ايراني و نياز ايران به توليد بيشتر در زمينه سيمان است.
سان افزود: در صورت امضاي قرارداد، با همكاري مناسبي كه از سوي مديران آستان قدس رضوي اعمال مي گردد، پروژه با سرعت زياد آماده بهره برداري مي شود.
گفتني است، پروژه سيمان سمنگان در 50 كيلومتري غرب شهرستان بجنورد در حال احداث است و تاكنون حدود 30 درصد پيشرفت داشته است. فاز اول اين پروژه با ظرفيت توليد 3300 تن در دست ساخت و فازهاي دوم و سوم آن نيز در دست مطالعه است.
 دوشنبه 7 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: قدس]
[مشاهده در: www.qudsdaily.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن