تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):دانشمندان وارثان پيامبران هستند
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820851814




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ساماندهي مزار 103 شهيد بخش مهربان


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: ساماندهي مزار 103 شهيد بخش مهربان
مهربان ـ خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي : جلسه كارگروه ساماندهي مزار شهداي بخش مهربان با حضور شهرداران شهرهاي مهربان شربيان دوزدوزان دهياران و روساي شوراهاي اسلامي شهرها و روستاهاي منطقه مهربان به رياست ابراهيم صدوقي بخشدار مهربان در سالن اجتماعات بخشداري مهربان تشكيل گرديد.
حجت الاسلام والمسلمين قهرمان احمدي امام جمعه مهربان طي سخناني عزت سربلندي شجاعت و قاطعيت دولت مردان و توفيقاتي را كه كشور ما به آن دست يافته است مديون ايثار شهادت و جانفشاني هاي فرزندان ايران اسلامي دانسته و اظهار داشت : آزادگان جانبازان و خانواده هاي معظم شهدا پيوسته همچون خورشيد عالمتاب انوار ايثار و از جان گذشتگي را به نظام اسلامي مي تابانند.
امام جمعه مهربان تكريم از مقام والاي شهيدان را يك وظيفه ديني و هميشگي دانسته و تصريح كرد : شهدا با شهادت خود به آخرين نقطه كمال رسيده اند و امروز بزرگترين وظيفه فرزندان شهدا و ايثارگران اين است كه همچون حضرت زينب (س ) و اهل بيت حضرت اباعبدالحسين (ع ) راويان مجاهدتها و ايثارگريهاي پدران و برادران خود باشند و اين رسالت مهم آنهاست . حجت الاسلام احمدي بااشاره به اينكه زنده نگهداشتن نام شهدا زنده نگهداشتن تمام ارزشهاي والاي انساني است اظهارداشت : ياد و خاطره شهداي گرانقدر انقلاب اسلامي تابلويي ارزشمند از توانمنديهاي كشورمان در مقابل دشمنان است و با اين تابلوي حقيقت به جهان نشان مي دهيم تا زماني كه فرهنگ ايثار و شهادت در جامعه سايه گستر است هيچ كشوري نمي تواند چشم طمع به كشور ما داشته باشد.
رئيس بنياد شهيد شهرستان نيز ضمن تجليل از شهدا تصريح كرد : زماني بنياد شهيد حتي امكان نوشتن سنگ مزار شهدا را نداشت ولي امروز مديريت ارشد استان براي رسيدگي به مزار شهدا كارگروه ساماندهي مزار شهدا را در يك شهرستان تشكيل مي دهند تا در رسيدگي به امور ساماندهي مزار شهدا تسريع گردد.
صمدنژاد نوشتن سنگ مزارمخصوص و سنگفرش نمودن محوطه اطراف قبور و تامين سيمان مورد نياز را از وظايف بنياد و تامين مصالح و تقبل هزينه هاي كارگري و بنائي را وظيفه شهرداران و دهياران دانسته و اظهار اميدواري نمود كه در مدت 2 ماه آينده كار ساماندهي مزارشهداي بخش مهربان به اتمام برسد.
در حال حاضر 103 نفر شهيد در3 شهر مهربان شربيان دوزدوزان و 22 روستاي بخش مهربان خاكسپاري گرديده اند . بخش مهربان در طول 8 سال دفاع مقدس بيش از 112 نفر شهيد تقديم نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و كشور نموده است . گفتني است كه در حال حاضر مزار شهداي مهربان در 3 قبرستان اين شهر پراكنده است و در طول ساليان اخير كوچكترين اقدامي در راستاي ساماندهي مزار شهداي اين شهر صورت نگرفته است .
 دوشنبه 7 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 357]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن